Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016

Μια φορά και έναν, και δυο και τρεις καιρούς


     Ήτανε μια φορά κι έναν καιρό μικρή μου ηχορύπανση, ένα δεντρί κι ακόμη ένα που ερωτεύτηκαν τη θάλασσα, κι όσο διαβαίνανε τα χρόνια και μεγάλωναν, στοίχημα βάλανε τα δυο τους πιο πρώτα θα την φίλαγε.
     Περνούσαν μέρες, μήνες και καιροί κι όλο θεριεύανε τα δέντρα μας και γέρναν το κορμί τους με λαχτάρα για το φιλί το πολυπόθητο που ονειρευόντουσαν στη θάλασσα να δώσουν.
     Μα ο κακός ο δράκος που τ΄όνομά του ήταν "άνθρωπος", τα ζήλεψε τα δέντρα μας γι' αυτή τους την αγάπη και την τόλμη. Γιατί αυτός την αφοβιά δεν είχε στην ψυχή και για την αγάπη όλο δείλιαζε τα ρίσκα του να πάρει. Ο φθόνος του μεγάλωνε μέρα τη μέρα στην καρδιά, γι' αυτό και θέλησε κακό μεγάλο στα δέντρα μας να κάνει. Πήγε λοιπόν μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, κι αγόρασε τις πιο χοντρές τις αλυσίδες να τα δέσει. Μη και τυχόν και το όνειρό τους το τολμήσουνε, με όποιο κόστος, όταν πολύ θεριεύαν κι ανασταίναν.
     Και δεν του έφτασε μον΄ αυτό. Κουτσούρεψε και τα κλωνάρια τους κι άσχημη όψη τα ΄δωκε τα δέντρα μας που ήτανε άλλοτε πανέμορφα. Έτσι ώστε κι η θάλασσα που τόσο τ' αγαπούσε, τη γαλανή της τη μάτια ν΄ αποστρέφει, κάθε που στα ριζά τους έφτανε το κύμα της με τον αγέρα. Και το γλυκό φιλί εκείνο που της τάξανε να μην το θέλει πια. Να μην το λαχταρά, να μην το περιμένει.
     Τώρα μικρή μου ηχορύπανση, τα δέντρα αυτά κλαδιά δεν έχουν, κι ούτε και φύλλα έχουνε τον ίσκιο τους στον δράκο-άνθρωπο να τον προσφέρουν. Μα ούτε καρπούς δεν βγάνουνε και άχρηστα πλέον νιώθουν.
     Τώρα μονάχα ένας γάτος, έρημος κι αυτός και φοβισμένος από τον δράκο-άνθρωπο, την ώρα του περνάει στους κορμούς που πνίγουν οι αλυσίδες και σιγά σιγά το μαράζι τους αλλάζει. Μα και ο γάτος μας αυτός μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, αν νιώσει ανθρώπου ύπαρξη κοντά, μεγάλη ανησυχία έχει ώσπου να φύγει.


    
     Μια φορά κι έναν καιρό αυτά συνέβησαν σε τόπο όμορφο που άσχημα πράγματα έλαβαν χώρα εκεί πέρα, και που η μοίρα για μήνες ολάκερους έβγαζε μέσ' από τα κύματα παιδιάκια όμορφα κι αγνά σαν κι εσένα. Κι εγώ που αγαπάω εσένα κι όλου του κόσμου τα παιδιά τόσο πολύ, και φίλους θέλω να ΄χεις περισσούς, πίσω απ' τον ήλιο όλα τα κυματογεννημένα παιδάκια τα εμάζεψα μην τύχει κι ανταμώσουνε στο δρόμο τους τον δράκο-άνθρωπο γιατί θα τα τρομάξει. Όσο γι' αυτά τα δύστυχα δεντράκια μας που τόσο ασχήμισαν, εκεί λέω να τα πάμε κι εκείνα. Μήπως ξανά γένουν όμορφα σαν άλλοτε και βγάλουνε κλωνάρια και καρπούς και φυλλαράκια πράσινα. Τότε τις αλυσίδες τους μικρή μου ηχορύπανση απαλά στον κορμό τους θα στηρίξουμε και σε κούνια-αιώρα θα τις μεταμορφώσουμε. Για να κουνιούνται χαρούμενα όλα τ΄αγαπημένα μας παιδάκια. Ήσυχο ύπνο που θα κάνουνε και τι παιχνίδια εκεί θα στρώνουν! Κι έτσι θα ζήσουνε αυτά καλά κι εμείς θα αντέξουμε και πάλι ελπίζοντας σ' ένα αύριο ονειρικό πίσω απ΄τον ήλιο.



Ξάφνου μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, μέσα στο παραμύθι μας ξετρύπωσε μια μαγισσούλα, με το μικρό πολύχρωμο ραβδάκι της να αλλάξει ότι άσχημο στον κόσμο κυριαρχούσε. Το σήκωσε πιο ψηλά απ' το κεφάλι της κι είπε τις μαγικές τις λέξεις που δεν καταλαβαίνει όποιος παιδί δεν κρύβει μέσα του. Κι έτσι τον τόπο όπου φύτρωσαν τα δέντρα τ' αλυσόδετα, τον άλλαξε σε όμορφο και γαλήνιο τόπο. Μας πήρε όλους μεσ' το ροζ το συννεφάκι της και μας ταξίδεψε μέσα στο χρόνο. Ήθελε αγάπη και ηρεμία μόνον να έχουμε κι ο δράκος-άνθρωπος κι αυτός να ημερέψει. Και τα κατάφερε μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, ηρεμία στην ψυχούλα μας να φέρει. Αυτή η χρυσόσκονη απ' το ραβδάκι της που κούνησε, και τα μαγικά τα λόγια που μόνο εκείνη ξέρει, έκαναν για δες, το θαύμα τους, και η φουρτούνα άρχισε με μιας πια να κοπάζει. Γι' αυτό και προχωράμε γλυκιά μου ηχορύπανση σε άλλο παραμύθι για να πάμε.


* * *


     Δυο φορές και τρεις καιρούς μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση λοιπόν, ήτανε σ' άλλον τόπο άλλα δεντριά, πολλά και όμορφα. Και είναι ο τόπος μας αυτός που λέει το παραμύθι, γνωστός σε ΄σένανε. Μέσ' στην καρδιά ακριβώς της πόλης όπου ζούμε. Κι όποιο δεντρί απ' αυτά ερωτευόταν τα νερά της πόλης μας, ήταν ελεύθερο χωρίς δεσμά να σκύψει και φιλί να θερμό να δώσει. Έτσι αν τόλμη είχε μεγαλώνοντας, έσκυβε με λαχτάρα τη δίψα της αγάπης να δροσίσει. Και ήταν γλυκόπιοτο το φίλημά τους κι όχι αλμυρό όπως αυτό που ονειρευόντουσαν τα άτυχα τα δέντρα της πιο πάνω ιστορίας. Εκείνα, θυμάσαι? Εκείνα που είπαμε πως τ' αλυσοδέσανε γιατί ερωτεύτηκαν τη θάλασσα κι ένα φιλί της ονειρεύονταν να κλέψουν?
     Κι όταν τα όμορφα του παραμυθιού αυτού τα δέντρα μας δοκίμαζαν τα γλυκά νερά μας να φιλήσουνε, τότε απ' τη γλύκα την πολύ εκεί εμένανε σκυμένα για όλη τη ζωή κι ευτυχισμένα ήτανε.




     Και ζούσαν μες την πόλη μας άνθρωποι καλοί, δεν τα πειράζανε, τ' αφήναν όπως θέλουνε να μεγαλώνουν. Μον΄ τα καμάρωναν και την αγάπη των δέντρων για τα νερά μας επαινούσαν. Ούτε και τα φιλιά τους τα γλυκόπιοτα δεν τα ζηλεύανε γιατί τον έρωτα τον ήξεραν, τον ζούσαν.


     Δυο φορές και τρεις καιρούς μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, τα δέντρα αυτά εγέρασαν μα το φιλί τους στα νερά μας αιώνιο θα μένει. Πηγαίνουμε εκεί καθημερνά οι άνθρωποι της πόλης μας, κι αγάπη τι σημαίνει δεν ξεχνούμε. Τον ξέρεις τον επίγειο αυτόν παράδεισο. Πας κι εσύ με τον μπαμπά και τη μαμά τις πάπιες να ταϊσεις και τους κύκνους. Και ζούμε δέντρα, άνθρωποι, παπιά, αρμονικά στην πόλη μας, κι ότι δυσάρεστο βαραίνει την ψυχή, περιδιαβαίνοντας εκεί ξεχνούμε.

 


Σημείωση : Η μαγισσούλα που αναφέρεται στο παραμύθι είναι η γλυκιά Άιναφετς, γνωστή σε πολλούς/πολλές από την παρέα που συμμετέχει στο δρώμενο, η οποία με κάποιο μαγικό ξόρκι εξανέμισε τις ανασφάλειες της Ανέσπερης σχετικά με την παραμονή της στον κόσμο των blogs και έτσι θέλησα να την εντάξω στο παραμύθι μου. 

36 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρίσκω λοιπόν!
    Συμμετέχει κανονικά χαρά μου το παραμύθι σου!
    Θα έρθω όμως μετά το μεσημέρι για τα υπόλοιπα γιατί φεύγω για δουλειά!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το λινκ :))
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. airis σ' ευχαριστώ κι εγώ πολύ για την απάντησή σου!
      Καλό απόβραδο και όμορφο Σ/Κ εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλως σε βρίσκω και εγώ με τη σειρά μου
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχη και το παραμύθι σου
    Η ιστορία σε συνδυασμό με τις φωτογραφίες με έκαναν να το ζήσω ακόμη περισσότερο!
    Να έχεις ένα όμορφο τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ανταμώσαμε Κική Κωνστντίνου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Οι πρώτες φωτογραφίες με τα αλυσοδεμένα δεντράκια είναι από την Λέσβο, και οι υπόλοιπες από το κέντρο της όμορφης πόλης μου, της Δράμας!
      Χαίρομαι που σε άγγιξε το παραμυθάκι που έγραψα για το εγγονάκι μου! :)
      Όμορφο Π/Σ/Κ να περάσεις κι εσύ εύχομαι!!! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το παραμύθι σου που αποτυπώνει κατά κάποιο τρόπο την πραγματικότητα μέσω των φωτογραφιών.
    Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ανταμώσαμε Ελένη Φλογερά! Εγώ πάντως το ξεκίνησα το παραμυθάκι για παιδάκι και στην πορεία συνειδητοποίησα πως απευθύνεται κυρίως σε μεγάλους! ;)
      Σ' ευχαριστώ για το πέρασμά σου από ΄δω με σκοπό αυτό το ενθαρρυντικό σου μνμ!
      Καλώς σε βρήκα κι εγώ λοιπόν!
      Ευχές για όμορφο Π/Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωωω!
    Τι ομορφα παραμυθια και τι ποιητικος λογος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. BUTTERFLY σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τον κολακευτικό λόγο σου!
      Καλώς ανταμώσαμε!
      Ευχές για όμορφο Π/Σ/Κ!!! :)

      Διαγραφή
  5. Πόσο γλυκιά γραφή... γεμάτη λυρισμό και όμορφα νοήματα.
    Το Ζάππειο έχει την τιμητική του θαρρώ με μια ιστορία που σιγομουρμουρίζεται...
    Σε ευχαριστούμε πολύ 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου εγώ σας ευχαριστώ! Με κολακεύεις με το σχόλιο που αφήνεις στο χώρο μου!
      Χαίρομαι που "έπεσα" επάνω σας, δεδομένου ότι στο χαζοκούτι που έχω μπροστά μου θέλω να περνώ δημιουργικά την ώρα μου και εσείς μου δίνετε αυτήν την ευκαιρία! :)
      Από καρδιάς εύχομαι καλό Π/Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα. Και βρήκα και τη συμμετοχή σου στης Αριστέας το δρώμενο και τη διάβασα. Πολύ πολύ όμορφη,δικακτική κυρίως για μας που διηγούμαστε στα παιδιά μας παραμύθια μπας και μάθουμε από αυτά.
    Καλό Σ/Κο και νομίζω θα ξανασυναντηθούμε στο δρώμενο της Μαρίας το Κείμενο ως συμμετέχουσες. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΝΑ Flo σ' ευχαριστώ! Καλώς ανταμώσαμε! Χαίρομαι ιδιαίτερα για τη "γνωριμία" μου μαζί σας! Ναι, θα ξανασυναντηθούμε κι εκεί :) Καλή συνέχεια λοιπόν!
      Όμορφο Σ/Κ εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία η ιδέα σου και το παραμύθι σου πρωτότυπο. Μου άρεσε, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Όταν το έγραφα νόμιζα πως μόνον οι κόρες μου θα το διάβαζαν και αργότερα το εγγονάκι μου (15 μηνών σήμερα) :) Χαίρομαι που διαβάστηκε και από άλλα άτομα!!!
      Ευχές για όμορφο Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  8. Καλως σε βρισκω μεσω ενος παραμυθιου..πολύ ομορφο και χαιρομαι που η Αριστεα με το δρώμενο της γινεται η αφορμή να γνωριζόμαστε μεταξυ μας..νομιζω οτι εδω θα περασεις ομορφα ..νε περνς ομορφα οτι και να κανεις... μια γιαγια που έχει γραψει μικρες ιστοριες παραμυθια για τα εγγονια της που τωρα πια εχουν μεγαλωσει..καλο Σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Μια γιαγιά με μεγάλα εγγόνια! Υπέροχα! Το δικό μου εγγονάκι, η μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, είναι μόλις 15 μηνών και ήθελα κάτι θετικό να του πω με αυτές τις φωτογραφίες που τράβηξα με τα αλυσοδεμένα δέντρα! Επειδή ό,τι με ψυχοπλακώνει προσπαθώ να το τακτοποιώ όμορφα στο μυαλό μου.
      Χαίρομαι που γνωρίζω και μια γιαγιά εδώ μέσα!
      Καλό Σ/Κ εύχομαι!!! :)

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη διήγηση, ποιητικός λόγος, εξαιρετικές φωτογραφίες και ω ναι...μαγεύτηκα!
    Ανέσπερη , πολύ σε ευχαριστώ!
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ airis! Ήταν αναπάντεχο το ευχάριστο γεγονός να "πέσω" τυχαία σε μια τόσο όμορφη παρέα! Χαίρομαι τόσο πολύ!!!
      Τις ευχές μου για ένα όμορφο Σ/Κ!!! :)

      Διαγραφή
  10. Διδακτικότατη η ωραία σου ιστορία, που μας διδάσκει τον αυτοσεβασμό και τον σεβασμό στο περιβάλλον! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mary Pertax σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Ο αυτοσεβασμός και ο σεβασμός προς την φύση είναι ό,τι πολυτιμότερο θέλω να περάσω στα κορίτσια μου και στον μικρούλη της οικογένειας! Χαίρομαι πάρα πολύ που αυτό εισέπραξες κι εσύ από το παραμυθάκι μου!!!
    Να είσαι καλά! Καλό Σ/Κ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα πως το είχα χάσει αυτό το όμορφο παραμύθι?
    Χαίρομαι πολύ που το διάβασα τελικά!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου ήταν στις αρχές που ένιωθα έξω από τα νερά μου και σας τρέλανα με τις ανασφάλειές μου! Λογικό είναι να το προσπέρασες! Με τόση γρίνια που έβγαλα!!! :)
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Καλό Σαββατόβραδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα! (Από την Μαρία και την Αριστέα)
    Πολύ ιδιαίτερη και ξεχωριστή η συμμετοχή σου!
    Καλή αρχή στο blogging :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ανταμώσαμε katerina Verigka!
      Η αρχή μου στο blogging ήταν και αυτή ξεχωριστη και ιδιαίτερη :)
      Ακόμη νιώθω έξω από τα νερά μου...
      Σ' ευχαριστώ για το πέρασμά σου από ΄δω και το καλωσόρισμά σου!!!
      Όμορφα να περνάς! :)

      Διαγραφή
  15. Και να μια παρουσία (αισθητή) σ' ένα παραμύθι (και) για μεγάλα παιδιά, που της μαγισσούλας της ξέφυγε ανεξήγητα και μόνο "τυχαία" σήμερα, κατάφερα να το διαβάσω, είχα δει τα αλυσοδεμένα δένδρα και μετά κάτι μεσολάβησε και δεν γύρισα να διαβάσω το παραμύθι... ήταν και τα σχόλια που χάθηκαν, πάντως σίγουρα είναι μια υπενθύμιση-προτροπή να είμαι πιο προσεχτική, ευτυχώς οι αλυσίδες κόπηκαν για τα καλά και άφησαν ένα γαλήνιο χαμόγελο!

    Καλό Κυριακάτικο βραδάκι εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ένα χαμόγελο ανακούφισης επίσης στα δικά μου χείλη, γιατί αφού έκανα την προσθήκη της εικόνας σου και του ονόματός σου στο παραμύθι μου, σκέφτηκα πως προηγουμένως έπρεπε να πάρω την άδειά σου!
      Οφείλω μια συγνώμη και την λέω δημόσια! Συγνώμη μαγισσούλα μου αλλά ήταν πολύ αυθόρμητη και καλοπροαίρετη η ενέργειά μου! :)
      Όμορφη να είναι η εβδομάδα που έρχεται για ΄σένα!!! :)

      Διαγραφή
  16. Επιμέλεια σκέψης, υπέροχη ροή λόγου κι έκφρασης, στο ωραίο σου παραμύθι!
    Με ταξίδεψες όμορφα! Καλώς σε βρήκα, από το δρώμενο της γλυκιάς μας Αριστέας!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα τρυφερο βραδάκι!
    Τα φιλιά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. katerina koko, πολύ σ' ευχαριστώ!
      Τα καλύτερα ταξίδια τα κάνω διαβάζοντας ένα βιβλίο και ακούγοντας μουσική. Δεν φανταζόμουν ποτέ πως κάποιον θα ταξίδευα κι εγώ με τον γραπτό μου λόγο!
      Να είσαι καλά κι εσύ και χαίρομαι που "έπεσα" πάνω στην παρεούλα σας!
      Όμορφη να είναι η εβδομάδα που έρχεται για ΄σένα!!! :)

      Διαγραφή
  17. Ειδες τελικά τι ωραία παρέα βρήκες Ανέσπερη;
    Αλλά και η παρέα είναι τυχερη που σε βρήκε.
    Μοναδικό το παραμύθι σου, ωραίος τρόπος να αλλάζεις τα κακώς κείμενα.
    Κάτι μου θυμισαν τα γερμενα δέντρα και μετά είδα ότι είναι Από τη Δράμα που έχουμε επισκεφθεί πολλές φορές.
    Να είσαι καλά.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και υποθέτω πως φύγατε και με τις καλύτερες εντυπώσεις!
    Χαίρομαι που πέρασες από την πόλη μου, ελπίζω να μην μείνατε στο κέντρο της μόνο και στα νερά. Ελπίζω πως ανηφορίσατε και προς τα πάνω... :)
    Όσον αφορά την παρέα, ναι ενθουσιάστηκα που περνάτε παίζοντας τέτοια παιχνίδια εδώ μέσα! Γιατί για ΄μένα είναι όμορφα δημιουργικά παιχνίδια αυτά τα δρώμενα με τις λέξεις, τα παραμύθια και το ομαδικό διήγημα!
    Να είσαι κι εσύ καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!!!
    Καλό βράδυ εύχομαι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρε! Πολύ ενδιαφέρον τα παραμύθια σου....!
    Βασικά μου άρεσε που έδωσες πλοκή στις φωτογραφίες, δημιούργησες ένα πολύ όμορφο μαγικό κόσμο!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, σ' ευχαριστώ που πέρασες να αφήσεις το θετικό σου σχόλιο!
    Μου αρέσει να δίνω μια νότα ομορφιάς στην ασχήμια και με τα δύο πρώτα δέντρα κάτι έπρεπε να κάνω.
    Χαίρε λοιπόν και σε ΄σένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ ωραία ιστορία και διδακτική σε ό,τι αφορά τη φύση και τον άνθρωπο.
    Καλή συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nasia, καλή σου μέρα! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Ο αυτοσεβασμός και ο σεβασμός προς τη φύση, είναι η περιουσία μου που θέλω να κληρονομήσουν τα παιδιά μου.
      Καλή συνέχεια και σε ΄σένα!!!

      Διαγραφή
  22. Θαυμάσιο το παραμύθι σου Ανέσπερη, εξαιρετικές και οι φωτογραφίες σου...την απόλαυσα τη διήγησή σου, να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κλαύδια σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες να αφήσεις το με κολακευτικά λόγια μήνυμά σου! Νιώθω άσχημα που δεν κάνω κι εγώ το ίδιο στους/στις συμμετέχοντες στο δρώμενο, μα δεν διαθέτω πολύ χρόνο μπροστά στον Η/Υ και δυστυχώς δεν μπορώ να διαβάσω ούτε και όλες τις συμμετοχές. Θα το κάνω όμως στο μέλλον κάποια στιγμή γιατί έδώ μέσα έχει πολύ υλικό να διηγηθώ στο εγγονάκι μου, τη μικρή γλυκιά μου ηχορύπανσυ. Αυτό σημαίνει πως δεν θα πάρω μέρος και στην βαθμολογία φυσικά. Μα κανενός το ζητούμενο δεν είναι η βαθμολογία πιστεύω. Η συμμετοχή είναι αυτή που μετράει!!!
    Καλή σου μέρα και όμορφα να κυλήσει το Σ/Κ σου!!!
    Σ' ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή