Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016

Πάμε ξανά απ' την αρχή.


     Σήμερα έπιασα και πάλι τον εαυτό μου να γράφει στο πίσω μέρος μιας απόδειξης. Η δύναμη της συνήθειας τόσων ετών βλέπετε δεν μπορεί, ή μάλλον δεν βρίσκει πρόσφορη βούληση για ν' αλλάξει.
     Είναι δύσκολο να εγκαταλείψεις την επανάληψη μιας συμπεριφοράς που μετράει πολλά χρόνια προς τα πίσω και να προσαρμοστείς στα καινούρια δεδομένα που η τεχνολογία επέβαλε στη ζωή μας. 
     Ακόμη πιο δύσκολο είναι να κάνεις πως δεν ακούς τις απεγνωσμένες φωνές μέσα από το σκοτεινό συρτάρι του γραφείου σου. Όσο όμως εσύ παριστάνεις τον κουφό το μολυβάκι η σβηστήρα που χωρίς τη θέλησή τους καταχωνιάστηκαν εκεί μέσα και σκιάχτηκαν από την μαυρίλα και την απραξία συνεχίζουν τις κραυγές τους ζητώντας την απελευθέρωσή τους και την συμμετοχή τους στη γραφή.
     Η αλήθεια είναι πως δεν κατάλαβα με ποιο τρόπο ακριβώς επανήλθαν στο φως και βρέθηκαν στο χέρι μου τα δυο τους. Προφανώς μία μου κίνηση ασυναίσθητη βοήθησε σ' αυτό. Ε, τώρα όσον αφορά την απόδειξη, δεν είναι δα και δύσκολο να πέσεις πάνω τους. Κυκλοφορούν διάφορες μέσα στο σπίτι μέχρι να έρθει η ώρα της ταξινόμησής τους.
     Δύσκολη επίσης είναι και η διαδικασία του επαναπροσδιορισμού που ξεκίνησε, κυρίως μετά το σβήσιμο (χωρίς σβήστρα) των σχολίων που τόση θετική ενέργεια απέπνεαν.
     Ευελπιστώ στο εξής σε μια συνεργασία τόσο του παλιού τρόπου γραφής με τον καινούριο, όσο και της υπομονετικής Ζωής με την ανυπόμονη Ανέσπερη προκειμένου να βολιδοσκοπήσουν εκ νέου τον χώρο και να δουν τι μπορούν να κάνουν εδώ. Γιατί μέχρι τώρα μόνο η γρίνια και η ανασφάλεια της Ανέσπερης επικράτησαν, πλην λίγων εξαιρέσεων της "φευγάτης" Ζωής. 
    Αβίαστα λοιπόν και με συνεργασίες ομαλές, χωρίς την πίεση του χρόνου και το άγχος ή το θέμα της ανάρτησης, ξεκινάμε κι όπου βγει.
Καλή αρχή :)

10 σχόλια:

  1. Για κάποιο λόγο, για μένα υπάρχει η Ζωή, το Ανέσπερη είναι μια όμορφη αίσθηση που προσωπικά με μπουρδουκλώνει, με μπερδεύει, όπως με μπερδεύει η μαγισσούλα Άιναφετς... δεν το έχω ξεκαθαρίσει ακόμα και γι αυτό σκέφτηκα, να το ξεκαθαρίσουμε μαζί...
    Είμαστε ακέραια άτομα-οντότητες ή είμαστε κομματιασμένοι ανάμεσα σ' αυτό που όντος είμαστε και σ' αυτό που θα θέλαμε να είμαστε;
    Μήπως το ζητούμενο είναι να διαλυθεί αυτό το "εγώ", αυτό το δικό "μου" για να είμαστε, η Ζωή και η Στεφανία;
    Πώς μπορείς να κάνεις μια καινούργια αρχή, αν δεν έχεις πεθάνει στα θέλω και στις πονεμένες σου αναμνήσεις;
    Πάντως η αρχή έγινε, το κάναμε το πρώτο βήμα και ένα ταξίδι εκατοντάδων χιλιομέτρων αρχίζει μ' ένα βήμα. (Βούδας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε ακέραια άτομα-οντότητες που ψάχνουμε μέσα στο εγώ να βρούμε το εμείς. Άλλοτε το καταφέρνουμε άλλοτε πάλι όχι μα δεν τα παρατάμε. Είμαι η Ζωή και είσαι η Στεφανία. Η καινούρια αρχή γίνεται καθημερινά με το ξύπνημά μας στη ζωή. Οι πονεμένες αναμνήσεις πρέπει αναμνήσεις να μένουν έστω κι αν η αίσθηση που άφησαν ήταν πικρή. Δεν προσπαθούμε να τις αποτινάξουμε από πάνω μας γιατί χωρίς αυτές δεν θα ήμασταν αυτό που είμαστε σήμερα. Τις χαϊδεύουμε σα μικρά παιδιά που εμάς τους ενήλικες δεν μπορούν να μας βλέψουν όσο κι αν προσπαθούν. Καλή σου μέρα Στεφανία. Από εμένα. Τη ΖΩΗ.

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή κι από μένα! Που λες εγώ δεν μπορούσα να γράφω στο πληκτρολόγιο κι ήθελα μόνο μολύβι και χαρτί.. Από τότε που εξοικειώθηκα με το πληκτρολόγιο, για να μην ξεχάσω τα μολύβια μου, έχω εδώ δίπλα μου μια θήκη γεμάτη μολύβια! Καλησπερούδια και φιλιά και καλή εβδομάδα Ανέσπερη/Ζωή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα το κακό με ΄μένα είναι ότι δούλευα χρόνια ολόκληρα πάνω σε πληκτρολόγιο. Και όταν έρχομαι σε επαφή μαζί του γράφω σαν τρελή. Και το αποτέλεσμα φάνηκε στις αναρτήσεις που έκανα (ευτυχώς όχι όλες). Με το μολύβι μου έχω άλλη σχέση. Το πιάνω στα χέρια μου όταν εσωτερική ανάγκη με σπρώχνει να το κάνω. Αυτά τα δυο προσπαθώ να συμβιβάσω και δεν μου βγαίνει. Ευελπιστώ με τον καιρό κάτι να γίνει :) Καλή σου μέρα από την ηλιόλουστη πόλη μου!

      Διαγραφή
  3. Ωραίααααααααα....! μια χαρά λοιπόν βλέπω την αλλαγή στα πράγματα. Να που ομαλοποιείται η κατάσταση και ξεκινάς πάλι. Άντε με το καλό. Καλή βδομάδα να έχεις Ανέσπερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Giannis Pit με ντοπάρεις συνέχεια θετική ενέργεια και σ' ευχαριστώ γι' αυτό. Διαβάζω και σχόλια που κάνεις και σε άλλα blog. Είσαι μια γλυκιά κουβέντα για τον καθένα εδώ μέσα! (Ελπίζω τον λογαριασμό να μην τον λάβω τέλος του μήνα :P ) Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ που σ' αυτό το άχαρο ξεκίνημά μου ήσουν παρών και συνεχίζεις ακόμα να με στηρίζεις! Μια όμορφη ηλιόλουστη καλημέρα σου στέλνω!

      Διαγραφή
    2. Μην ανησυχείς Ανέσπερη. Ο ...λογαριασμός θα είναι να σου ...ζαλιγκόνομαι εν γένει σε κάθε σου θέμα σχολιάζοντας. Πιστεύω ότι ένα χαμόγελο αληθινό, ζεστό, ανθρώπινο είναι πηγή ζωής για όλους μας και δεν κοστίζει διάολε και πολύ. Καλά να είσαι.
      Υ.Γ. Α..... ως χειμώνα, θέλω η όμορφη καλημέρα σου να είναι μέσα στα βαριά μαύρα σύννεφα που λατρεύω στην αντάρα της φύσης. Ήλιος ναι, την Άνοιξη

      Διαγραφή
    3. Είδες λοιπόν τι κάνει η κλάψα? Με τα κλάματα κατάφερα να μου "ζαλιγκόνεται" ένας φίλος σε κάθε μου ανάρτηση! Θα συνεχίσω να κλαίω μήπως καταφέρω κι άλλους να "ζαλιγκοθούν" :)
      Σοβαρά τώρα. Giannis Pit όντως ένα χαμόγελο ζεστό, ανθρώπινο και αληθινό είναι πηγή ζωής. Όπως και οι αγκαλιές. Δεν κοστίζουν τίποτα μα δίνουν τόσα πολλά!!! Ακόμη και μέσα από μια κρύα οθόνη ενός Η/Υ!!!
      Υ.Γ. Θα έχω υπ' όψιν μου την μαυρίλα και την αντάρα της φύσης που σου αρέσουν και όταν "βοηθήσει" ο καιρός στην επόμενη βροχερή βόλτα μου στον Κορύλοβο θα φροντίσω να έχω τη φωτογραφική μου μηχανή μαζί :)

      Διαγραφή
    4. Κάντο να χαρείς.....! λατρεύω την αγριάδα της φύσης στο γκρίζο της πρόσωπο, εκείνο που σε κλείνει στην αγκαλιά της και σε ισοπεδώνει στα πέρατα κάνοντας κομμάτια τον εγωιστικό σου μικρόκοσμο βροντοφωνάζοντας "εγώ είμαι η ζωή".
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
    5. Αν και με τις φωτογραφίες δεν έχω ιδιαίτερη σχέση (προτιμώ να αποθηκεύω εικόνες στο μυαλό μου), σου υπόσχομαι όταν ο καιρός είναι κατάλληλος να βγάλω μερικές γιατί στο βουναλάκι μου όλα γίνονται μαγικά με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. :)
      Άσχετο : Στην αρχική σελίδα, και πάνω από την παράγραφο με την οποία συστήνομαι, έχει βγει η Άιναφετς και πέντε μέλη που την ακολουθούν, εκ των οποίων και το δικό μου όνομα. Έκανα κάτι εγώ ή από μόνο του βγήκε αυτό το "παραθυρο" Ζητώ τα φώτα σου γιατί είναι η σειρά σου :) Μετά από ΄σένα θα ζαλίσω την me (maria) :)
      Δεν φταίω εγώ, εσείς μου προσφερθήκατε :) :) :)

      Διαγραφή