Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Στο φως ξανά!


     Σήμερα πήρα την "βοήθεια του κοινού" δύο φορές και βγήκα κερδισμένη. Την πρώτη βοήθεια την δέχθηκα στον πρωινό καφέ με φίλους, όταν ένας από αυτούς μου επισήμανε πως ακόμη και οι διαφημίσεις που παίζονται στην τηλεόραση, σκοπό έχουν να καταβάλουν την ψυχολογία μας και να μας κάνουν να νιώθουμε ενοχές για τα όσα άσχημα συμβαίνουν γύρω μας. Ανέφερε συγκεκριμένα μια διαφήμιση στην οποία αν κατάλαβα καλά, δείχνει ένα παιδί με έναν ενήλικα στην παραλία να χαίρονται τη θάλασσα και τα κύματά της ώσπου ξάφνου μπροστά τους ξεβράζεται ένα πτώμα. Σοκαρίστηκα όταν άκουσα πως υπάρχει τέτοια διαφήμιση! 
   Η δεύτερη βοήθεια ήταν μια παλιά συνέντευξη που παρακολούθησα λίγο πριν στο youtube, στην εκπομπή της ΕΤ1 "Η ζωή είναι αλλού" με τον Νικόλα Χρηστάκη (καθηγητής ιατρικής και ιατρικής κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Χαρβαντ, τον οποίο το περιοδικό "ΤΙΜΕ" τον συμπεριέλαβε στον κατάλογο των 100 προσωπικοτήτων, με τη μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη).
     Με λίγα λόγια έλεγε πως τα συναισθήματα γενικότερα που νιώθει κάθε άνθρωπος δεν μεταδίδονται μόνον στο στενό του κύκλο αλλά και στον ευρύτερο. Ακόμη και στους φίλους των φίλων που έχει κάποιο αγαπημένο του πρόσωπο.
     Επειδή τους τελευταίους δύο μήνες περιστρέφομαι μέσα σε έναν φαύλο κύκλο με καθόλου θετική ενέργεια και με σκέψεις μόνο γύρω από το προσφυγικό, συνειδητοποίησα πόσο τοξική έγινα και πόσο κακό έκανα όχι μόνον στον εαυτό μου όπως πίστευα και δεν με ενδιέφερε, αλλά και σε λατρεμένα πρόσωπα καθώς επίσης και σε πρόσωπα όχι και τόσο κοντά σε ΄μένα. Ωστόσο κοντά σε αγαπημένους. 
       Αποφάσισα πως έχω υποχρέωση στο "όλον" να βρω τον παλιό χαρούμενο, αιδιόδοξο, δυνατό, έξω καρδιά εαυτό μου. Άφησα λοιπόν την μικρή μου ηχορύπανση (τον εγγονό μου), να με πάρει από το χέρι και να με οδηγήσει στο βουνό προκειμένου να του συστήσω το φιλαράκι που του βρήκα για να μεγαλώνουνε παρεούλα. Και αφού τους σύστησα, τους έδωσα και μιαν υπόσχεση: Κάθε χρόνο να βγάζω μια φωτογραφία τα δυο τους για να συγκρίνουν το μπόι και τη δύναμή τους. Και αργότερα, γιατί όχι, και τα "κλωνάρια" τους. 
      Τώρα η μικρή μου ηχορύπανση, κάθε φορά που θα θέλει να με βγάλει βόλτα, θα έχει κάθε λόγο να επιλέγει όχι μόνον το παρκάκι της γειτονιάς με τις κούνιες αλλά και το βουνό για να βλέπει το φιλαράκι του.

    Υ.Γ. Στην πρώτη φωτογραφία είναι ένα από τα πολύτιμα δώρα που πήρα μαζί μου πριν από μια εβδομάδα επιστρέφοντας στο σπίτι. Και μην ακούσω αρνητική κριτική. Όσα μπουμπούκια άφησα, την επομένη τα βρήκα παγωμένα, ενώ αυτά στο βάζο έζησαν ολόκληρη εβδομάδα. Μου ομόρφυναν τη ζωή κι εγώ τους την παράτεινα.
Στη δεύτερη φωτογραφία είναι η μικρή μου ηχορύπανση και το φιλαράκι της. Ένα από τα πολλά αυτόφυτα πευκάκια που υιοθέτησα μέχρι να δυναμώσει όπως έκανε και το προηγούμενο δεντράκι "μου". Από τον επόμενο χρόνο θα το θέσω υπό την προστασία της μικρής μου ηχορύπανσης.
        



8 σχόλια:

  1. Ω, να χαίρεσαι τη μικρή σου ηχορύπανση!!
    Και όχι, καθόλου άσχημη κριτική δε θα ακούσεις από μένα για τα λουλούδια...άλλωστε τα έκοψες, δεν τα ξερίζωσες!!
    Το ίδιο κάνω κι εγώ! Αλίμονο αν τα αφήναμε να παγώνουν μοναχά τους στις ερημιές!χαχα! Μέχρι εδώ μοσχομύρισαν τα δικά σου!!
    Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα!
    Το λέω συνέχεια πως είμαστε υπεύθυνοι για τους γύρω μας, τόσο υπεύθυνοι όσο υπεύθυνος ήταν ο μικρός πρίγκιπας για το τριαντάφυλλό του!
    Δεν μπορώ να σώσω όλο τον κόσμο, αλλά μπορώ να κάνω τους γύρω μου, τους δικούς μου, τους φίλους μου, κ.λ.π. όσο πιο χαρούμενους γίνεται, ή να μην τους φορτώνω στην τελική, με προβλήματα που ούτε εκείνοι μπορούν να λύσουν!
    Όλα έχουν την ώρα τους και αν γίνουμε εμμονικοί, ή ενοχικοί, γρήγορα θα μας βαρεθούμε κι εμείς οι ίδιοι!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φορές που κολλάει το μυαλό άσχημα. Πάντα αναρωτιώμουν πως αφήνεται ένας άνθρωπος για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μαύρες σκέψεις χωρίς να αντιδράσει. Πήρα το μάθημά μου!
      Γεγονός είναι πάντως πως πρέπει να αφήνεσαι μέχρι να πιάσεις πάτο όταν κάτι σε θλίβει και μετά να παίρνεις ανάσα και να ξαναβγαίνεις επάνω. Ε! Αυτό! :) Ομορφο Σ/Κ Μαράκι!!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Ανέσπερη. Τα λουλούδια στο βάζο βρίσκονται αγκαλιά με την θαλπωρή σου. Δεν χαλάς το φυτό απλά κρατάς ένα κομμάτι της ομορφιάς του και για σένα και το περιβάλλον σου. Καλά έκανες λοιπόν.
    Όσον αφορά τη μικρή σου ....ηχορύπανση σαν ένα πανέμορφο γλυκό μικρό ξωτικό στο δάσος.
    Να έχεις ένα όμορφο Σάββατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάννη μου αρέσει πολύ να χαρίζω λουλούδια τόσο στους γύρω μου όσο και στον εαυτό μου. Το κάνω πολύ συχνά. Ίσως να είμαι και η μοναδική γυναίκα που χαρίζει λουλούδια και σε άνδρες :)
    Η μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση είναι ένα μικρό ξωτικό που ευελπιστώ να τον μεταμορφώσω σε μικρό πρίγκιπα με τις ευλογίες των γονιών του. Θα του αναθέσω να προστατεύει και να είναι υπεύθυνος για το δεντράκι που είναι δίπλα του και που δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία. :)
    Όμορφο να είναι το Σ/Κ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν ένα φρέσκο καθαρό αεράκι η ανάρτηση σου και αυτό το αεράκι Ζωή μου, μέσα από μας έρχεται και σκορπάει γύρω μας, τόσο απλά!
    Τα παιδάκια γύρω μας, τα λουλούδια, τα δεντράκια, αυτή είναι η πραγματική χαρά μας!
    Είπαμε να μην ανοίγουμε την ΤV και αυτό το κάνουμε για να μην ακούμε ούτε τους καλοθελητές που θέλουν να μας "πληροφορήσουν", ας κρατήσουν την τοξικότητα μακριά από μας!
    Καλό μας Σαββατιάτικο βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σου Στεφανία! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Αυτή είναι η ζωή!
      Κυνηγητό και κρυφτό πίσω από τα δέντρα, μαζεύοντας λουλούδια και παρακολουθώντας ζουζούνια! Φεύγει ό,τι τοξικό σε φορτώνει η παράλληλη ζωή και η ενημέρωση. Γιατί για να πω την αλήθεια μου, κάνω καθημερινά τη ζαβολιά μου και ρίχνω ολιγόλεπτες κλεφτές ματιές από το μεγάλο παράθυρο (internet) προκειμένου να δω πως ζει ο κόσμος χωρίς εμένα. Κακιά συνήθεια που προσπαθώ να κόψω, μα μόνον με την προσπάθεια μένω δυστυχώς! :) Όμορφη να είναι η Κυριακή όλων σας!!!

      Διαγραφή
  5. Να χαίρεσαι το βλαστάρι σας, να βλασταίνει σαν κάθε μοσχομυριστό ζουμπούλι! Τα φιλιά μου και καλή Κυριακή Ζωή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα σ' ευχαριστώ πολύ! Η ευχή σου για καλή Κυριακή έπιασε! Ήταν ονειρεμένη! Καλή εβδομάδα από ΄μένα και εύχομαι η ευχή μου να πιάσει όπως η δική σου! Για όλες τις ημέρες της εβδομάδας! :)

      Διαγραφή