Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016

Σκόρπια λόγια τα ποιήματα

    
 Σκόρπια λόγια στον άνεμο αφημένα τα ποιήματα.
 Σκόρπιες σκέψεις των άυλων ανθρώπων, που οι κοινοί θνητοί "ποιητές" τους ονομάσαμε.
 Των άυλων ανθρώπων που ο πόνος στη ζωή τους τους σημάδεψε, μα δεν κατάφερε
                                                                                              το πνεύμα τους να σβήσει.
Η αέρινη όμως φύση τους κατάφερε, από τη φυλακή αυτού του κόσμου ν' αποδράσει
και για αντίδωρο στη λύπη όπου περίσσεψε,
σαν αστερόσκονη την ποίηση απλόχερα να σκορπίσει.
Φίλοι πολλοί δεν είναι ψέμα πως βρεθήκανε την αστερόσκονη μ' ελπίδα να μαζέψουν.
Μα οι εχθροί τους πιότεροι θαρρώ πως ήτανε και τους φθονήσανε,
με νύχτα θέλησαν τα ποιήματά τους να σκεπάσουν.
Απτόητοι όμως αυτοί, σε πείσμα των καιρών θα συνεχίζουνε
τη νιότη της ψυχής τους να χαρίζουν.
Ίσως, ποιος ξέρει, ξορκίσουνε με λόγια αγάπης κάποτε,
την αναταραχή και την αναμπουμπούλα αυτού του κόσμου
κι ελπίδας φως άπλετο σε όλες τις καρδιές
με θαλπωρή και ζέση να γεμίσουν.

Ζ.Μ.

10 σχόλια:

  1. Είχα μια φίλη παλιά (μετά χαθήκαμε) που δεν ήταν ποιήτρια, ήταν όμως αληθινός Άνθρωπος.. Κι ερχόταν με κάτι χαρτιά στα χέρια που είχε γράψει "σε πείσμα των καιρών, η Άνοιξη θα 'ρθει"...και πάντα την θυμάμαι και συγκινούμαι... Σε φιλώ! :)

    Υ.Γ Πες μου (να χαρώ!) ότι έπιασαν τόπο οι -δικές μου!- οδηγίες -τής ξανθιάς!- και έκανες την λίστα ιστολογίων! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φίλη σου μου αρέσει πολύ κι ας μην την γνωρίζω. Λυπάμαι που χαθήκατε γιατί από τέτοιους Ανθρώπους παίρνεις τόσα πολλά...
      Τώρα εγώ τι είμαι. Σίγουρα είμαι αληθινή, σίγουρα δεν είμαι ποιήτρια και σίγουρα δεν ξέρω αν είμαι Ανθρωπος (περισσότερο σε στρουθοκάμηλο φέρνω :) )
      Όσον αφορά τις ρυθμίσεις αγαπημένη Πέτρα, θέλω πολύ μα δεν έχω απεριόριστο χρόνο να το ψάξω, δεδομένου ότι έκανα ενα ηλεκτρονικό ψήφισμα για το προσφυγικό, μου ήρθε ένα e-mail το άνοιξα και ο Η/Υ έκτοτε "κατέβασε παντζούρια". Δανείζομαι το laptop της μικρής μου κόρης τάζοντάς της διάφορα (με έχει ξετινάξει μιλάμε, ευτυχώς όχι οικονομικά) και αποφεύγω να επιδιορθώσω το δικό μου γιατί δεν θέλω να ενημερώνομαι. (Ετοιμάζομαι για μετακόμιση πίσω από τον ήλιο ;) )

      Διαγραφή
  2. Όταν ήμουν μικρή δεν μου άρεσε η ποίηση, γιατί δεν την καταλάβαινα...
    Όταν απέκτησα blog, συνδέθηκα διαδικτυακά με αρκετούς ποιητές που μάλιστα ορισμένοι κυκλοφόρησαν και εκτός διαδικτύου τα ποιήματα τους, έτσι με τα χρόνια διαβάζοντας τους προσεχτικά και βασικά ανάμεσα στις γραμμές των στοίχων, είδα πόσο δύσκολο είναι να βάλεις τις σκέψεις σου σε στίχο, τους ένιωσα και αγάπησα την ποίηση!
    Το ποίημα σου είναι φωτεινό ή αν θέλεις, κουβαλάει φως και αυτό μπροστά στον ήλιο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά Στεφανία. Αυτό μου αρέσει να βγάζω προς τα έξω. Φως. Τώρα γιατί έβγαλα τόση μαυρίλα σ' αυτήν την ιστοσελίδα, απορίας άξιο είναι. Ίσως γιατί το είδα ως κάτι που "έπρεπε" να κάνω. Έχω μεγάλο θέμα με το "πρέπει". Με τρελαίνει. Ευτυχώς άρχισα να το βλέπω με άλλο μάτι και θα δείξει η πορεία τι θα βγει. (Πίσω από τον ήλιο όμως θα μπορούσα να γίνω μέχρι και ποιήτρια ;) )

      Διαγραφή
  3. Θα πω και εγώ ότι και για μένα η Ποίηση είναι κάτι μεγάλο, πολλές φορές απρόσιτο στη σύλληψη. Ίσως αυτό να είναι που δεν την αγκάλιασα όσον αφορά το διάβασμά της, χωρίς αυτό να στερήσει το σεβασμό και την αγάπη μου απέναντί της.
    Πολύ όμορφο το γραφτό σου Ανέσπερη. Μπόλικο χρώμα και φως σκέψης αναδύεται απλόχερα σε εμάς. Και περιμένουμε να χαρούμε και τις επόμενες αναρτήσεις σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Giannis Pit. Μπορώ να σε λέω Γιάννη? Η ποίηση είναι το υπέρτατο μεγαλείο της σκέψης για ΄μένα. Το να μπορείς να φτάσεις σε καταχωνιασμένα μέρη του εσωτερικού σου κόσμου και να κάνεις στίχο το απόσταγμα της ψυχής. Πολύ θα ήθελα να μπορούσα να βρεθώ σε τέτοιο επίπεδο μα δυστυχώς οι ποιητές είναι άυλα όντα και ΄γω πολύ γήινη. :)
      Καλό βράδυ και σε ΄σένα!

      Διαγραφή
    2. Φυσικά εννοείται ότι μπορείς να με αποκαλείς Γιάννη.
      Κοίτα..... και ο γήινος άνθρωπος Ανέσπερη, έχει τις αξίες της Γης. Και είναι μεγάλες, αρχέγονες, σχετίζονται με τη γένεση, την ίδια τη ζωή.
      Ευχαριστώ μια ακόμα φορά.

      Διαγραφή
    3. Εγώ σ' ευχαριστώ, για την εδώ παρουσία σου.
      Καλημέρα ηλιόλουστη :(
      :)

      Διαγραφή
  4. Μακάρι να ξορκίσουνε με λόγια αγάπης την αναμπουμπούλα!
    Μακάρι!!
    Η ελπίδα και η αστερόσκονη να σκορπίζονται παντού...σαν τα λόγια!
    Και τα δικά σου ήταν όμορφα πολύ!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. me (maria) Σ' ευχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια. Δεν μπορεί, είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως κάποτε θα αλλάξουν όλα προς το καλύτερο. Ίσως γιατί μετακόμισα ήδη πίσω από τον ήλιο νοερά...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή