Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2016

Κακές συνήθεις, αναπάντεχα αποτελέσματα.



     Έχω μία κακιά συνήθεια. Κάθε φορά που καταναλώνω ένα φρούτο, αν υπάρχει κουκούτσι και δεν θέλω να διακόψω το διάβασμα εκείνη τη στιγμή για να σηκωθώ να το πετάξω, "βάζω καλάθι" στην κοντινότερη γλάστρα που υπάρχει δίπλα μου. Με την πρώτη ευκαιρία όταν ξεκουνιέμαι, το μαζεύω και το πετώ στα σκουπίδια. Δεν είναι όμως λίγες οι φορές που το ξεχνώ εκεί, με αποτέλεσμα να μένει στη γλάστρα για αρκετό καιρό. Ορισμένα λοιπόν από αυτά τα ξεχασμένα κουκούτσια κάνουνε ενίοτε τη διαφορά. Βγάζουν ριζούλες και βλαστάρια και με τον καιρό μεγαλώνουν και ζητούν επιτακτικά το δικό τους χώρο. Κάτω από αυτές τις συνθήκες το μόνο που μπορώ να κάνω γι' αυτά είναι η μεταφύτευσή τους σε μια καινούρια γλάστρα έτσι ώστε να μπορέσουν αναπτυχθούν. Κατά διαστήματα με αυτόν το περίεργο τρόπο απέκτησα λεμονιά, μανταρινιά, πορτοκαλιά που στην πορεία χάθηκαν γιατί όσο μεγάλωναν ο χώρος που τους πρόσφερα ήταν πολύ μικρός για πρόοδο. Μόνο οι δύο μουσμουλιές υπάρχουν προς το παρόν αλλά μέχρι πότε?
    Και πολλά πολλά δεντράκια αβοκάντο, τα κουκούτσια των οποίων μου αρέσει να τα βάζω ως διακοσμητικά πάνω από το χώμα των φυτών μου, όπως ορισμένοι τοποθετούν βότσαλα.

 Το δε πρώτο αβοκάντο που φύτρωσε, τόσο ευχάριστα με ξάφνιασε που για μήνες η πρώτη μου έγνοια με το που άνοιγα τα μάτια μου κάθε πρωί ήταν να πάω δω αν συνεχίζει να υπάρχει, να αναπτύσεται! 

    Ξέρετε, χρειάζεται να κάνεις ολόκληρη διαδικασία για να βγάλει ρίζες ένα κουκούτσι αβοκάντο. Και το δικό μου φύτρωσε χωρίς καν να το επιδιώξω! Αν μπείτε μέσα στο ιντερνετ θα καταλάβετε τι εννοώ. Μετά από μήνες ρίζωσε και ένα δεύτερο κουκούτσι, και ένα τρίτο, και ενα τέταρτο, με αποτέλεσμα να γεμίσει το σπίτι μου δενδρίλια από αβοκάντο και να μην ξέρω τι να τα κάνω. Αν υπήρχε αυλή, θα ήταν τέλεια μα δεν υπάρχει. Έτσι όποιος φίλος ερχόταν στο σπίτι για καφέ ή φαγητό, έφευγε με ένα δέντρο αβοκάντο στα χέρια του και δίνοντάς μου την υπόσχεση πως θα προσέχει το "δώρο" μου.
     Όλα καλά μέχρι εδώ με τα κουκούτσια από τα αβοκάντο και από τα άλλα φρούτα. Πρόσφατα όμως αφαίρεσα ένα φύλλο που κιτρίνισε από ένα φυτό μου. Αφού ασυναίσθητα το πήγα αρκετές βόλτες περιφερόμενη στο σπίτι ξεχνώντας το στο χέρι μου μιας και δεν ήμουν συγκεντρωμένη, το ακούμπησα σε μια μικρή γλαστρίτσα. 

Το ξέχασα εκεί ως συνήθως. Σήμερα έπρεπε να ποτίσω τα φυτά μου και να η έκπληξη! Όταν το πήρα στα χέρια μου για να το ρίξω επιτέλους στον κάδο απορριμάτων αυτό που είδα δεν το πίστευα!



 Αυτα τα, κάθε άλλο παρά μικρά, απρόσμενα θαύματα που συμβαίνουν στην καθημερινότητα του καθενός μας είναι αυτά τελικά που έχουν όλη την ουσία και όλο το νόημα της ζωής. 
    Τα πολύ απλά που τόσο μεγάλη δυσκολία έχουν να τα κατανοήσουμε!


10 σχόλια:

  1. "Αυτά" ξέρουν που και πότε θα βλαστήσουν!
    Καλή μέρα Ζωή! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πέρσι με τα αβοκάντο, και φέτος με το κιτρινισμένο φύλλο ενός φυτού του οποίου το όνομα δεν το ξέρω, έγινε κάτι μαγικό μαγισσούλα! Οι ρίζες που έβγαλαν θαρρείς και τρύπωσαν μέσα στο μυαλό μου και ανανέωσαν τον αέρα :)
      Συμφωνώ επομένως απόλυτα! "Αυτά" ξέρουν ΠΟΥ και ΠΟΤΕ θα βλαστήσουν!
      Καλή σου μέρα και καλή διαμονή στην Αθήνα :)

      Διαγραφή
  2. Η ζωή είναι μαγική Ζωή μου! Τα φιλιά μου και καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγική και υπέροχη Πέτρα! Μικρά καθημερινά θαύματα πλαισιώνουν τη ζωή μας και ΄μεις απλά τα προσπερνάμε μη αφιερώνοντάς τους τον κατάλληλο χρόνο!
      Καλή σου μέρα, όόόόλη μέρα! :)

      Διαγραφή
  3. Αυτό Ανέσπερη είναι πραγματική θαύμα καθημερινότητας. Ειλικρινά δεν το έχω συναντήσει ξανά. Το να γεννιούνται φυτά από ...πεταμένα κουκούτσια, σημαίνει αφενός ότι η δύναμη της φύσης είναι αεικίνητη από την άλλη ότι η δική σου ευρηματικότητα μέγιστη.
    Πολύ όμορφο λοιπόν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη μου συμβαίνει τόσο συχνά που σκέφτομαι τι καλά που θα ήταν να έχω ενα χωραφάκι να στεγάσω όλα αυτά τα δεντράκια που κατά καιρούς πνίγονται στις γλάστρες μου! :)
      Όσο για την ευρηματικότητά μου? Τυχαίο γεγονός που έφερε στο φως η ... τεμπελιά μου :)
      Καλή σου μέρα και σε ΄σένα! Όμορφα να περνάς! :)

      Διαγραφή
  4. Εφόσον τ΄αγαπάς ευδοκιμούν ακόμη και όταν τα φτύνεις! Ωραίο και το βασιλικό δαχτυλίδι στον δείκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως το λες ηλιογράφε. Ακόμη κι αν είναι στο "φτύσιμο" φυτρώνουν γιατί τα αγαπώ!
    Όσον αφορά το δαχτυλίδι: Το "πολύτιμό" μου ...!!!

    Υ.Γ. Μου θύμησες φίλο που σε σχετική περσινή ανάρτηση στο fb, σχολίασε την θέα που αμυδρά φαινόταν πίσω από το θέμα της φωτογραφίας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να που κάποιες κακές συνήθειες φέρνουν αναπάντεχα όπως λες κι εσύ, αλλά και πόσο μαγικά, συμπληρώνω, αποτελέσματα..
    Να μια κακή συνήθεια που καίγομαι να υιοθετήσω!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και αν καμιά φορά απαντήσουν και οι δρόμοι μας Μαράκι, θα σε περιμένω με ένα δεντράκι αβοκάντο στο χέρι, μιας και σκέφτεσαι να υιοθετήσεις την ... τεμμπελιά μου :)
    Καλή σου μέρα!

    Υ.Γ. Από το ιστολόγιό σου βρέθηκα σε πολλά δρώμενα που έχουν ενδιαφέρον ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή