Δευτέρα, 25 Απριλίου 2016

Από καρδιάς ευχές


Ο Ύμνος της Αγάπης 


Aκόμα κι αν ήξερα να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων
μα και των αγγέλων, χωρίς όμως να έχω αγάπη, θα είχα γίνει
χαλκός που βγάζει σκέτους ήχους ή τύμπανο που δημιουργεί
μόνο φασαρία. Kι αν είχα το χάρισμα της προφητείας και
κατανοούσα όλα τα μυστήρια και κατείχα όλη τη γνώση, κι
αν είχα όλη την πίστη, έτσι που να μετατοπίζω βουνά, χωρίς
όμως να έχω αγάπη, θα ήμουν ένα τίποτε.
Kι αν ακόμα διένειμα όλα τα υπάρχοντά μου για να θρέψω
τους πεινασμένους, κι αν παρέδιδα το σώμα μου να καεί στη
φωτιά, χωρίς όμως να έχω αγάπη, δε θα με είχε ωφελήσει σε
τίποτε.
H αγάπη μακροθυμεί, επιζητάει το καλό. H αγάπη δε φθονεί.
H αγάπη δεν καυχησιολογεί, δεν αλαζονεύεται, δε φέρεται
άπρεπα, δεν κυνηγάει το δικό της συμφέρον, δεν κυριεύεται
από θυμό, δεν κρατά λογαριασμό για το κακό που της
κάνουν, δε χαίρεται για την αδικία, αλλά μετέχει στη χαρά
για την επικράτηση της αλήθειας. Όλα τα καλύπτει, όλα τα
πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.
H αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει. Eνώ τα άλλα, είτε προφητείες
είναι αυτές, θα καταργηθούν, είτε γλώσσες είναι, θα πάψουν,
είτε γνώση, θα καταργηθεί. Γιατί μόνο ως ένα βαθμό
γνωρίζουμε και ως ένα βαθμό προφητεύουμε. Mα όταν έρθει
το τέλειο, τότε το ατελές θα καταργηθεί.
Παιδάκι όταν ήμουνα, σαν παιδάκι μιλούσα, σαν παιδάκι
σκεφτόμουν, σαν παιδάκι έβγαζα συμπεράσματα. Mα όταν
έγινα άντρας, σταμάτησα να σκέφτομαι και να ενεργώ σαν
παιδάκι. Γιατί, πραγματικά, τώρα βλέπουμε απροσδιόριστα
σαν σε θαμπό καθρέφτη. Tότε όμως θα δούμε πρόσωπο με
πρόσωπο. Tώρα γνωρίζω μονάχα ως ένα βαθμό, τότε όμως
θα γνωρίσω τέλεια, όπως ακριβώς με έχει γνωρίσει ο Θεός.
Aυτά, λοιπόν, που μένουν τελικά, είναι η πίστη, η ελπίδα και
η αγάπη. Aυτά τα τρία, με κορυφαία τους, όμως, την αγάπη.

Απόστολος Παύλος στην προς Κορινθίους Α΄επιστολή του


Από ΄μένα ευχές για καλή Ανάσταση! Είθε το Αναστάσιμο φως να φωτίσει καθε σκοτεινή γωνιά του μυαλού και της ψυχής και να φέρει γαλήνη και ηρεμία σε όλο το στερέωμα.

14 σχόλια:

  1. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλό Πάσχα Ζωή μου! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι Πέτρα μου! Ότι καλύτερο για ΄σένα και όσους σ' αγαπούν και σε νοιάζονται!!!
      Φως άπλετο στις ψυχές όλων!!!
      Καλή Ανάσταση!!!
      Αγκαλιά από ΄μένα, ζεστή! :)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχος ο Ύμνος της Αγάπης!!!!
    Kαλή Μεγάλη Εβδομάδα σου εύχομαι Ανέσπερη και καλή Ανάσταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηλιοκέντητη, λόγια υπέροχα που μόνο γαλήνη προσφέρουν στην ψυχή. Κι αν έχεις την τύχη και βιώνεις την αγάπη, πιστεύω πως όλα τα προβλήματα που συναντάς στο διάβα σου, παλεύονται και δεν σε παίρνουν από κάτω.
      Καλή Ανάσταση σου εύχομαι κι εγώ, με ανάσες αγαπημένων δίπλα σου!!!

      Διαγραφή
  3. Ζωή να ευχηθώ από καρδιάς να έχεις μια γαλήνια Μεγάλη Βδομάδα και μια Ανάσταση σε όλα εκείνα τα όνειρα και σκέψεις που ομορφαίνουν την καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Αντεύχομαι θερμά!!!
      Ό,τι καλύτερο σε ΄σένα και στους αγαπημένους σου!!!
      Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που επέλεξες τον Υμνο της αγάπης για τις ευχές σου Ζωή μου!
    Καλό μεγαλοβδόμαδο και καλή Ανάσταση χαρά μου!
    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου αυτές ο Ύμνος της αγάπης είναι παντός καιρού :)
      Τις πιο θερμές ευχές μου!!! Δύναμη να σου χαρίζεται από το Θεό για το λειτούργημά σου!!!
      Καλή Ανάσταση με αγάπη και γαλήνη στην καρδιά!!!
      Και δημιουργίες!!! Πολλές πολλές δημιουργίες!!!!!!!! :)

      Διαγραφή
  5. Ευχές αφήνω Ζωή μου για καλές γιορτές. Εύχομαι η Ανάσταση να φέρει μόνο χαρά στο σπτικό σου. Να περάσετε όμορφα.
    Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήρα τη γλυκύτητα των ευχών σου ΑΝΝΑ flo, την πολλαπλασιάζω και σου στέλνω κι εγώ τις δικές μου ευχές για ήρεμες, γαλήνιες γεμάτες αγάπη Αναστάσιμες ημέρες!!!
    Ό,τι καλύτερο για ΄σένα και τους αγαπημένους σου!!!
    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διάλεξες Ζωή μου, το ωραιότερο και φωτεινότερο κείμενο, για ευχές καρδιάς!
    Με τη σειρά μου, εύχομαι σε όλους μας, το φως και η αγάπη που συμβολίζει το Πάσχα, να γλυκάνει και να γαληνέψει τις καρδιές μας!

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είθε Στεφανία μου γλυκιά!!!
    Καλή Ανάσταση με Φως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση Ζωή μου και καλό Πάσχα!
    Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι σ' ευχαριστώ και αντεύχομαι θερμά!!!
    Γαλήνη, ηρεμία και κυρίως αγάπη για ΄σένα και τους αγαπημένους σου!!!
    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή