Τρίτη, 5 Απριλίου 2016

Η Άνοιξη είναι έρωτας





Και μια συμμετοχή για ένα ακόμη όμορφο δρώμενο που διοργανώνει η ηλεκτρονική φίλη Αριστέα.
(http://princess-airis.blogspot.gr)  Μέρες άνοιξης



Η Άνοιξη είναι έρωτας, είναι το ξύπνημα όλων των αισθήσεων και η φουσκοθαλασσιά της ψυχής.



Είναι το πάθος για να ζήσεις τις στιγμές που φεύγουνε και δεν ξαναγυρνάνε.



Η Άνοιξη είναι η ζωή που δεν μπορεί αόρατη να μείνει.


Η Άνοιξη είναι χρώματα.


Μα τι λέω? Είναι πανδαισία χρωμάτων!


Είναι το κόκκινο το χρώμα που διαδέχεται το γκρίζο του χειμώνα.


Η Άνοιξη είναι ένα δρομί, που αν βρεις το θάρρος να διαβείς 


μόνος ποτέ δε μένεις


Η Άνοιξη είναι έρωτας και για τον έρωτα τραγούδια γράφεις


Η Άνοιξη είναι έρωτας

Μέσα στο απύθμενο πηγάδι των ματιών μου
σκύψε και δες μα μην τρομάξεις.
Όσα αντικρίσεις μην τα φοβηθείς και μην τα προσπεράσεις
Όλα του υπέρτατου αυτού του κόσμου τα μυστικά εκεί θα βρεις
και τον Θεό που πίστεψες εκεί μοιραία θ' ανταμώσεις.
Όχι δεν είναι ψέμα. Κοίτα βαθιά μέσα στα μάτια μου
και νιώσε την ανάσα Του
Και την ανάσα τη δική σου νιώσε
Και αν συγχρονιστεί το ανάσασμα
τότε σημαίνει πως το πνεύμα σου
σε μία Άνοιξη παρασέρνει το δικό μου πνεύμα.
Γι΄ άλλη υπόσταση μαζί θα πλεύσουμε.
Ένα θα γίνουμε οι δυο και με το Όλον θα ενωθούμε
Γιατί το Όλον είσαι εσύ και είμαι εγώ
και ο Θεός που βαθιά οι δυο πιστέψαμε είναι.
Ζ.Μ.


Υ.Σ. Οι φωτογραφίες από το κινητούλι μου που προσπαθεί το καημενούλι να αποτυπώσει εικόνες που ξεχειλίζουν από ζωή και φυσικά οι εικόνες όλες από το αγαπημένο μου βουναλάκι.

20 σχόλια:

  1. Η Ανοιξη είναι όλα αυτά
    Οι φωτογραφίες είναι πανεμορφες
    το κινητουλι κανει πολυ καλη δουλεια

    ευχομαι μια ομορφη μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική η Άνοιξη είναι όλα αυτά κι ακόμη περισσότερα!!! :)
      Όσο για το κινητούλι ... άστα να πάνε ... Ας είναι καλά η Φύση ... :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλό βράδυ από ΄μένα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα άνοιξη!! Τι όμορφα το κινητούλι σου απεικόνισε την άνοιξη στη φύση!
    Έτσι όπως τα λες είναι η άνοιξη. Ωραίο το ποίημα.
    Καλή σου μέρα Ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ Άννα!!!
      Το κινητούλι ζήλεψε την Άνοιξη και της έκλεψε τα περισσότερα χρώματά της!!!
      Κάποια στιγμή, αν, λέω αν, το θυμηθώ, θα πάρω μαζί μου τη φωτογραφική μηχανή και θα σας μεταφέρω μια Άνοιξη ντυμένη όπως της ταιριάζει!!! Με χρώματα!!! :)
      Καλό σου βράδυ Άννα!!! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Αχ Ναι Ανέσπερη.....! όντως έτσι είναι καλή μου...! Άνοιξη, πηγή αναγέννησης, ομορφιάς, φουντώματος. Όλα καλωσορίζουν τη ζωή.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το λες κι εσύ που είσαι του Χειμώνα και της κακοκαιρίας οπαδός, είναι έτσι σίγουρα!!!
      Βλέπεις Γιάννη, όση ομορφιά και να κρύβει ο Χειμώνας, η Άνοιξη είναι εκείνη που ξυπνά τη ζωή, ξυπνά τον έρωτα, ξυπνά τις αισθήσεις. Εγώ τουλάχιστον κάθε Άνοιξη νιώθω και δηλώνω ερωτευμένη με τη ζωή!!!
      Από ΄μένα μια καληνύχτα!!!

      Διαγραφή
  4. Ζωή μου, υπέροχες εικόνες, σκέψεις και στίχοι! Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για την εξαιρετική συμμετοχή σου!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω τόσο τυχερή που "έπεσα" επάνω σας!!!
      Εγώ σας ευχαριστώ που μπορώ και μοιράζομαι ό,τι απλό και όμορφο υπάρχει στη ζωή!!!
      Την καληνύχτα μου μαζί με την πραγματική μου αγάπη Αριστέα!!!

      Διαγραφή
  5. Τόσα και άλλα τόσα είναι η Ανοιξη καλή μου !!!Μα κυρίως η αναγέννηση της ψυχής μας !!! Το κινητούλι σου έβγαλε πολλές όμορφες φωτογραφίες αλλά την τρίτη από το τέλος τη λάτρεψα!!!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρεις nikol! Δεν φαίνεται καθαρά αυτό που πραγματικά είναι. Η γύρη από τα πεύκα έχει πέσει σε ό,τι κινείται και δεν κινείται στον Κορύλοβο. Το μονοπάτι που βλέπετε αν το περπατήσεις είναι λες και πήρες έναν μαρκαδόρο "φωστουρούχο" που έλεγε και η μικρή μου κόρη, και το μάρκαρες!!! Το καβούκι της χελώνας ήταν κιτρινοπράσινο "φωστουρούχο", το παγκάκι επίσης!!! Ο αγαπημένος μου βράχος ήθελε ξεσκονόπανο για να μπορέσω να καθήσω αλλά δεν πτοήθηκα. Όταν σηκώθηκα η φόρμα μου είχε πάρει το χρώμα της γύρης!!! Ήταν όλα τόσο χρωματιστά και "φωτεινά" εκείνη την ημέρα που η ανάβαση προς τα πάνω έγινε περίπατος που κράτησε ώρες προσπαθώντας να αποθανατίσω...
    Τίποτα δεν φαίνεται από όσα ήθελα να δείτε. Τίποτα!!!
    Και την δική μου αγάπη με ειλικρινά αισθήματα κι ας μην γνωριζόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά τα πήγε το κινητούλι σου και βοηθούμενο από τις υπέροχες σκέψεις σου, έδωσε τον ορισμό της Άνοιξης!!!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ το κακολόγησα το κινητούλι μου και θα με εκδικηθεί! Δεν θα παίρνει τηλέφωνα και θα κλέβει όλα τα χρώματα από τις φωτογραφίες που βγάζω :)
      Και άντε, το πρώτο μπορώ να το αντέξω, αλλά το δεύτερο ... πονάει!!!
      Καλό βράδυ Woman in Blogs!!!

      Διαγραφή
  8. Ολα κι αλλα τοσα ειναι! Καλη σου ανοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα κι άλλα τόσα κι ακόμη περισσότερα BUTTERFLY!!!
      Πόσο την λατρεύω!!!
      Καλή Άνοιξη στη ΖΩΗ!!! :)

      Διαγραφή
  9. "Μέσα στο απύθμενο πηγάδι των ματιών μου" αποτυπώθηκαν
    ένα πολύ ωραίο ποίημα με ακόμα πιο ωραίες φωτογραφίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σ' ευχαριστώ πολύ!!! Με κολακεύεις... :)
      Επιφυλάσσομαι για καλύτερες φωτογραφίες γιατί το κινητό μου αδικεί πολύ αυτό που στην πραγματικότητα βλέπω!!! :)
      Καλό σου απόγευμα!!! :)

      Διαγραφή
  10. Οι όμορφες εικόνες σου, γεμίσανε με την ομορφιά της άνοιξης τα μάτια μου και οι στίχοι σου γεμίανε αρμονία την ψυχή μου, το άρωμα απο τις ανθισμένες νερατζιές που είναι διάχυτο κατέκλυσε όλες μου τις αισθήσεις....Να είσαι καλά, Καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κλαυδία (όχι Κλαύδια?), σ' ευχαριστώ για το τόσο θετικό σχόλιό σου. Είναι η Άνοιξη αυτή που ευθύνεται για τις αισθήσεις μας που απέκτησαν μια τέτοια μεγάλη ευαισθησία. Να είσαι κι εσύ καλά και να έχεις μια όμορφη δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίταξα βαθιά στα μάτια της γραφής σου, και λάτρεψα την ομορφιά του! Πολύ όμορφο το ποίημα σου κορίτσι μου! Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mary Pertax, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Και για τα καλά σου λόγια και για το ότι μπόρεσες να κοιτάξεις βαθια΄στα μάτια της γραφής μου!!!
    Τελικά είχε δίκιο η κόρη μου που μου "έκανε δώρο" αυτό το blog για να μοιράζομαι ότι γράφω και να μην το πετώ. Έστω κι έναν να αγγίζει αυτά που γράφω μου δίνει δύναμη να ζω.
    Να είσαι κι εσύ πάντα καλά και οι αγαπημένοι σου!!!
    Από ΄μένα, αγγαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή