Πέμπτη, 21 Απριλίου 2016

Ότι στ' αλήθεια πόθησα ήταν για άλλους λίγο...


Κοίτα! σου είπα.
Κοίταξε πόσο ξάστερος απόψε είναι ο ουρανός μας!
Κι εκείνο εκεί, το ξέπνοο μικρό αστεράκι που αχνοφαίνεται?
Το βλέπεις?
Ξεχωρίζει απ' όλα τα υπόλοιπα άστρα που λαμπυρίζουνε!
Να! Εκείνο! Μόνο εκείνο το αστεράκι θέλω,
τίποτε άλλο!
Και μου ΄πες : Ολάκερος ο ουρανός και τ' άστρα του τα πιο φωτεινά σου πρέπουνε!
Κι απόθεσες στα πόδια μου, με περισσή ευλάβεια, όλου του κόσμου το στερέωμα.

Μα,
το αστεράκι μου εκείνο το αχνό, απ' έξω τ' άφησες, σου είπα
κι αχάριστη ακούστηκα...

Ζ.Μ.



Ψηφιδωτό (όχι δικό μου) αντιγραφή από την "έναστρη νύχτα" του Βαν Γκογκ



4 σχόλια:

  1. την Καλησπέρα μου και τις ευχές μου Ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα καλοδεχούμενες οι ευχές Γιάννη!!! Σ' ευχαριστώ και αντεύχομαι για ότι όμορφο και αληθινό!!!
      Ένα Π/Σ/Κ όπως εσύ το θέλεις να έχεις!!!

      Διαγραφή
  2. Όλα τ' αστέρια, όλη η πλάση, ανήκει σε όλους μας Ζωή μου, δεν είναι επειδή νομίζουμε πως έμεινε κάτι απ' "έξω" (και συνήθως τυχαίνει να είναι αυτό που πιο πολύ ποθούμε), πως κάποια στιγμή δεν θα έρθει από μόνο του να μας βρει;
    Πότε;
    Όταν αυτό αποφασίσει ότι το αξίζουμε!
    Πολύ μου άρεσε το σύντομο και τρυφερό παράπονο σου!

    ΑΦιλιά με ευχές για χαλαρό και δημιουργικό Σ/Κ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να πω την αλήθεια Στεφανία μου, όταν το έγραφα, δεν είχα κατά νου τίποτε άλλο παρά την κάθε υπέρβαση "αγάπης" που κάνει κάποιος προσφέροντας τα "πάντα" σ' αυτόν που αγαπάει. Χωρίς να σκεφτεί πως όσο ακριβό και μοναδικό βλέπει αυτός το δώρο του ο άλλος ανούσιο και μη απαραίτητο το βλέπει. Πως αυτό που πραγματικά χρειάζεται είναι πιο μικρό και πιο απαραίτητο γι' αυτόν και ουσιώδες. Αποτέλεσμα τότε στη σχέση (κάθε είδους σχέση) να έρχεται η ρήξη γιατί το κενό αυτού που εισπράττει με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο την αγάπη, μεγαλώνει μέσα του μέρα τη μέρα. Και τότε η λέξη αχαριστία είναι η μόνη που ταιριάζει γιατί δεν εκτιμήθηκαν τα πολύτιμα δώρα.
    Συναντάται αρκετά συχνά θα έλεγα στις ανθρώπινες σχέσεις.
    Μεγάλη ανάλυση για "μικρούλι" παράπονο. :)
    Όσο γι' αυτό που περιμένει να αποφασίσει αν το αξίζουμε για να έρθει? Ανεξάντλητη η υπομονή μας, αυτά τα είπαμε. Μα μέχρι να ΄ρθει, το πιο πιθανό είναι να καταλάβουμε πως τελικά αυτό ήταν λίγο και δεν μας άξιζε. :)
    Αντεύχομαι για χαλαρό και δημιουργικό Σ/Κ !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή