Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

Οι συγνώμες που οφείλω.

Η παρακάτω ανάρτηση είναι σχεδόν αντιγραφή από ένα σχόλιο που άφησα σε μία ηλεκτρονική φίλη σχετικά με τα σχόλια στις αναρτήσεις των φίλων. Νιώθω την ανάγκη να ζητήσω μια συγνώμη από όλους τους φίλους που σχολιάζουν τις αναρτήσεις μου και που εγώ δεν περνάω από το "σπιτικό" τους. 
Όπως ξέρετε είμαι καινούρια στο χώρο και η φίλη που αναφέρω πιο πάνω, ήταν από τα πρώτα άτομα που με καλωσόρισαν και με στήριξαν. Μου έδωσαν κουράγιο και με βοήθησαν. ΄Ηταν ο συνδετικός κρίκος για να ενταχτώ στην παρέα της, στη γειτονιά της. Ήταν ο συνδετικός κρίκος για να γνωρίσω όλους εσάς που κάποια στιγμή αφήσατε ένα μήνυμά σας ή και περισσότερα σ αυτό το ιστολόγιο.  Και αναφέρομαι στη Mia Petra. Στην Πέτρα που την ευχαριστώ από καρδιάς γι' αυτήν την ανοιχτή αγκαλιά στον άγνωστο για ΄μένα χώρο των blogs. Αντιγράφω το "σεντόνι" που της άφησα σε σχετική ανάρτησή της γιατί τη συγνώμη που ταπεινά της ζητώ, νιώθω πως οφείλω να τη ζητήσω από όλους εσάς που σχολιάζετε τις αναρτήσεις μου.

"... Όπως ξέρεις είμαι καινούρια στο χώρο και εσύ είσαι από τα πρώτα άτομα που επισκέφτηκαν τη σελίδα μου. Μετά σε έχασα και τώρα καταλαβαίνω γιατί. Δεν το έβλεπα όμως όπως το βλέπεις, ίσως από την απειρία μου, ίσως πάλι γιατί από διαφορετική οπτική γωνία βλέπω τα πράγματα. Κατανοώ απόλυτα πως θα ήθελες οι φίλοι που σχολιάζεις να αφήνουν το σχόλιό τους και στη δική σου ανάρτηση. Νιώθω την ανάγκη να απολογηθώ γιατί ελάχιστες φορές μετά το ξεκίνημά μου πέρασα από ΄δω να αφήσω κάποιο μνμ. Όμως αυτό που εσείς ονομάζετε μπλοκογειτονιά και πολύ μου αρέσει που βρέθηκα εδώ μαζί σας, προσωπικά με ξένισε. Και θα σου πω γιατί. Θα ανταποδώσω την επίσκεψη ενός φίλου οπωσδήποτε στην πραγματική ζωή. Γιατί εκεί θα βρεθούμε είτε οι δυο μας είτε με περισσότερα άτομα και θα συζητήσουμε. Θα ρωτήσω, θα απαντήσουν, θα πω, θα πουν. Εδώ μέσα αφήνεις ένα σχόλιο και την απάντησή σου θα την πάρεις, αν είσαι τυχερός, στην καλύτερη των περιπτώσεων μετά από ώρες (από αυτήν την ανάρτηση έμαθα πως μένουν και αναπάντητα σχόλια...!!!). Δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι. Γι' αυτό και αποφεύγω να αφήνω μηνύματα. Θα αφήσω μηνύματα στο ιστολόγιο της Αριστέας και της Μαρίας κι αυτό όχι γιατί μου είναι πιο συμπαθής από ΄σένα ή οποιαδήποτε άλλη φίλη (πως θα μπορούσε άλλωστε αφού δεν γνωριζόμαστε καν), αλλά για τα δρώμενα που διοργανώνουν τα κορίτσια και με βάζουν σε πρωτόγνωρα μονοπάτια. Και επίσης επισκέπτομαι πολύ συχνά τη γλυκιά Στεφανία γιατί τα θέματά της (αυτογνωσία και ψυχολογία) είναι η ευαίσθητη χορδή μου και δεν μπορώ να μην δεν πάρω μέρος στη "συζήτηση" που γίνεται ακόμη κι αν η απάντησή έρθει μετά από μέρες. Διάβασα αρκετά από τα παραπάνω σχόλια, όχι όλα γιατί αυτό απαιτεί πολύ χρόνο, και ταυτίζομαι με την me maria απόλυτα. Θα ήθελα πάρα πολύ να μπορούσαμε να βρεθούμε όλοι εμείς για έναν καφέ, ένα τσάι, ένα κρασάκι!!! Γιατί αυτό είναι η πραγματική ζωή και αυτό είναι αυτό που εμένα εκφράζει. Το λόγο που βρέθηκα εδώ, τον ξέρεις μιας και στην πρώτη μου ανάρτηση ήσουν από αυτούς που μου άφησαν ένα θερμό καλωσόρισμα (άσχετα αν από λάθος μου διέγραψα όλα τα σχόλιά σας σε πολλές από τις πρώτες μου αναρτήσεις). Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείτε με την "πελατειακή" σχέση που αναφέρετε αλλά για να πω την αλήθεια δεν θα ήθελα και να μάθω. Σου οφείλω μια μεγάλη συγνώμη αν σε προσβάλλω με την "απουσία" μου, μα έχω ένα σοβαρό θέμα με τις οθόνες γενικότερα. Γι΄αυτό και τα τελευταία 7-8 χρόνια δεν έχω τηλεόραση στο σπίτι μου, γι' αυτό και αφιερώνω λίγη ώρα μόνον στον Η/Υ (κάθε ανάρτησή μου μου παίρνει πολύ λίγο χρόνο) και γι' αυτό και ξεχνώ το κινητό μου όπου σταθώ και όπου βρεθώ. Θα μπορούσα να συνεχίσω να απολογούμαι ακόμη γιατί πραγματικά ένιωσα άσχημα με την παρούσα ανάρτηση, μα ήδη σεντόνι αφήνω κι εγώ και έγινα κουραστική.
Την καλημέρα μου με πολύ μεγάλη εκτίμηση!!!

Υ.Γ.1 Στην πραγματική ζωή είμαι από τους ανθρώπους που αποζητά και απολαμβάνει την συντροφιά των ανθρώπων και ανταποδίδω επισκέψεις σε σπίτια. Λυπάμαι πολύ που όλοι εσείς που γνώρισα εδώ μέσα μου είστε άγνωστοι γιατί όλοι σας θεωρώ πως είστε αξιόλογα άτομα και στην πραγματική ζωή θα είμασταν μια πολύ όμορφη παρέα. Θα ήθελα πολύ να μπορούσαμε να βρεθούμε όλοι μαζί κάποτε...

..."

Λοιπόν, από όλους εσάς που δεν περνώ από το "σπιτικό" σας ζητώ ταπεινά μια συγνώμη...

17 σχόλια:

  1. Ζωή μου , για μένα δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη.
    Εξάλλου συμφώνησες και με μένα χτες, μου είπες. Άρα είτε είναι ο χρόνος που μας κυνηγά, είτε η άγνοια του μπλόκινγκ (για σένα) θα κάνουμε ό,τι μπορούμε και μας κάνει να περνάμε καλά!
    Σε φιλώ γλυκά ( και να μην μου στεναχωριέσαι)♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μετά από ΄σένα επισκέφτηκα την Πέτρα. Ήθελα να ξαναγυρίσω για να διορθώσω το σχόλιό μου μετά από την ανάρτηση της Πέτρας και από ορισμένα σχόλια κάτω από αυτήν, μα το ξέχασα. Λάθος χειρισμός από μέρους μου όλο αυτό!!! Προφανώς χειροτέρεψα τη θέση μου και εξέθεσα την Πέτρα. Σε κάθε καινούριο μου ξεκίνημα, από τα λάθη μου μαθαίνω. Έτσι κι εδώ. Καλά θα κάνω να μαζευτώ στο καβούκι μου και να μην ξεμυτάω από ΄δω. :)
      Καλό Σ/Κ σου εύχομαι!!!

      Υ.Γ. Στα δρώμενά σου όταν υπάρχει η ψυχική διάθεση θα δηλώνω παρούσα γιατί μου αρέσει να "παίζω" και για ΄μένα αυτό είναι ένα πολύ δημιουργικό παιχνίδι :)

      Διαγραφή
  2. Όλα αυτά είναι λεπτομέρειες. Ο σκοπός ενός ιστολογίου είναι, τις περισσότερες φορές, να προσφέρει ευχαρίστηση, αν είναι να προβληματίζεσαι και να αισθάνεσαι υποχρεωμένη να απολογείσαι, πάει, τον έχασε τον σκοπό του!
    Όπως και στην πραγματική ζωή, έτσι και στην ψηφιακή, δεν είναι πάντα εφικτό να ανταποδίδεις επισκέψεις, μερικές φορές βαριέσαι κιόλας, ανθρώπινο είναι. Όποιος δεν το αναγνωρίζει αυτό και έχει απαιτήσεις να μην είσαι άνθρωπος, όπως και στην πραγματική ζωή, έτσι και στην ψηφιακή, ίσως να μην άξιζε και τόσο τα "δάκρυά" σου.
    Η ζωή είναι πολύ μικρή για να την περιπλέκουμε.
    Πολλά φιλιά
    ΥΓ: Πιστεύω ότι η φίλη στην οποία αναφέρεσαι δεν είναι τύπος που παρεξηγεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi λάθος μου!!! Και η παρούσα ανάρτηση και το σχόλιο που άφησα στον τοίχο της φίλης που αναφέρομαι!!! Μετά από δεύτερη σκέψη, μάλλον την εκθέτω παρά της ζητώ δημόσια συγνώμη, γιατί δεν "χάθηκε" όπως αναφέρω. Ήταν παρούσα σε ορισμένες αναρτήσεις μου και αυτό δεν το αναφέρω. Μα ήταν τόση η ανάγκη μου να απολογηθώ γιατί δεν αφήνω σχόλια σε ηλεκτρονικούς φίλους που ο παρορμητισμός μου με οδήγησε σε αυτό το λάθος. Δεν πειράζει. Βρίσκω, χάνω, μαθαίνω. Έτσι πάει.
      Ευχές για όμορφο Σ/Κ!!! :)

      Διαγραφή
  3. Ζωή καλημέρα. Αντιγράφω από την απάντηση που σου άφησα στην ανάρτηση μου πριν λίγο: "επειδή έχεις απομονώσει ένα σχόλιό σου, που απαντάς σε μια δική μου ανάρτηση, αλλά χωρίς να φαίνεται η δική μου ανάρτηση, μπορεί να οδηγήσει τον κάθε αναγνώστη σε μη ασφαλή συμπεράσματα, αφού δεν βγαίνει νόημα ποιο ήταν το θέμα μου, που σε οδήγησε στο να κάνεις την ανάρτησή σου". Γι' αυτό τον λόγο, γράφω εδώ το λινκ τής σχετικής ανάρτησης, όπου μπορεί -αν θελήσει κάποιος- να την διαβάσει, για να κατανοήσει περισσότερο όσα γράφεις στην ανάρτηση σου σήμερα. Παράλληλα, μπορείς να δεις κι εσύ την απάντηση μου σε σένα. Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλους :)

    http://pistos-petra.blogspot.gr/2016/04/o-thanatos-tou-blogging.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις Πέτρα μου!!! Σαφώς και έπρεπε να δώσω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα γι' αυτήν μου την ανάρτηση και το κατάλαβα μόλις τώρα από τα σχόλια. Βάζω λοιπόν την ουρά στα σκέλια, κάθομαι στο "σπιτάκι" μου και κοιτάζω ήσυχα να εκπληρώσω το σκοπό που βρίσκομαι εδώ. Κι εδώ βρίσκομαι για να ανατρέχουν οι κόρες μου στο μέλλον όταν κάποια στιγμή θα έχουν την ανάγκη της νοερής επικοινωνίας μας. Θα γράφω τις σκέψεις μου και κάθε τι που θεωρώ πως πρέπει να διαβάσουν και θα αρκεστώ σ' αυτό και σε "παιχνίδια".
      Τρέχω να διαβάσω και την απάντησή σου στη δική σου ανάρτηση γιατί έκανα "πατάτα" και δεν μπορώ να την μαζέψω. :)
      Καλο Σ/Κ και από ΄μένα!!! <3

      Διαγραφή
    2. Και ναι, διάβασα, απάντησα και κλείνω το θέμα εδώ γιατί δεν θέλω να διαθέσω άλλο χρόνο.
      Και πάλι καλό Σ/Κ!!! :)

      Διαγραφή
    3. Ζωή, νομίζω ότι το πήρες πολύ βαριά το θέμα και ολίγον τι ενοχικά να πω; Τέλος πάντων, οι εξηγήσεις δόθηκαν και δεν χρειάζεται να κολλάς άλλο στο θέμα. Μην κάνεις το λάθος και καταπιέσεις τον εαυτό σου, συνέχισε να λειτουργείς έτσι όπως είσαι και να επισκέπτεσαι όποιους εσύ επιλέγεις, δεν έχεις να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν στον κόσμο! Καλημέρα και καλή Κυριακή και χρόνια πολλά για την Σημερινή :)

      Διαγραφή
    4. Και φυσικά Πέτρα μου δεν κολλάω άλλο στο θέμα! Όπως γράφω και πιο πάνω, διάβασα, απάντησα και το έκλεισα το θέμα που κακώς άνοιξα. Μα όπως λες το πήρα λίγο βαριά και πολύ ενοχικά!!! Γιατί ξέρεις τι λένε : Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Και η δική μου η μύγα δεν ήταν από τις κοινές μικρές μυγίτσες. Αλογόμυγα ήταν και με ενοχλούσε αφάνταστα μα δεν μπορούσα να λειτουργήσω διαφορετικά. Λάθος λόγια χρησιμοποίησα, λάθος χειρισμό ακολούθησα και γενικά χειροτέρεψα την κατάσταση. Ας είναι. Από τα λάθη μου θα μαθαίνω και όχι από συμβουλές. Αυτήν μόνο την τακτική ακολουθώ εγώ.
      Την πιο ζεστή μου αγκαλιά και τις πιο γλυκές ευχές μου για καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!

      Διαγραφή
  4. Είμαστε αυτοί που είμαστε και σε όποιον αρέσουμε Ζωή μου, ελεύθερα άτομα είμαστε και μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας, φτάνει να μην έχουμε σκοπό να κάνουμε τους έξυπνους ή τους ξερόλες, συνέχισε να είσαι η Ζωή γιατί έτσι μου/μας αρέσεις!
    Πάω να βγάλω τα ψωμάκια απ΄τον φούρνο και σε καληνυχτίζω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζορίζομαι πολύ με τα καλούπια και με τα πρέπει Στεφανία. Ζορίζομαι επίσης πολύ με τον παρορμητισμό μου. Καταλαβαίνω πως πρέπει να τον ελέγχω και προσπαθώ μα δυστυχώς με την προσπάθεια μένω. :( Δεν μου το συγχωρούν πολλοί και συχνά χάνω ανθρώπους που δεν με ξέρουν καλά. Είναι το τίμημα που αποδέχομαι και πληρώνω γιατί πρέπει να μάθω να περιορίζω την αυθορμητισμό μου. Μα όπως σου είπα, με τα πρέπει έχω πολύ σοβαρό θέμα...
      Καλό ξημέρωμα!!! :(

      Διαγραφή
  5. Άκουσε Ζωή να μιλήσω ειλικρινά:
    Είναι αδύνατον να γνωρίσεις σε πραγματικό χρόνο τους φίλους όλους με τους οποίους "μιλάς" εδώ. Είναι αδύνατο για αντικειμενικούς λόγους.
    Σέβομαι τις απόψεις σου και τις δέχομαι αυτούσιες όπως είναι. Δεν έχω δικαίωμα κριτικής πάνω σε αυτό γιατί δεν γνωρίζω τα προβλήματα κάθε ανθρώπου στην καθημερινότητά του.
    Σίγουρα στο θυμικό μας, στο συναίσθημά μας, η απουσία σου να στενοχωρεί, θα ήταν υποκρισία να μην το πούμε. Όμως σαν επανέρχεται η λογική σκέψη αυτό φεύγει και χάνεται.
    Κάνε λοιπόν τη δουλειά σου όπως τη χαίρεσαι, την μπορείς και την απολαμβάνεις.
    Καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτοπικό είναι το αίτημά μου φίλε μου Γιάννη και το ξέρω καλά. Δεν τρέφω αυταπάτες, απλά μια σκέψη μου "φωναχτά" έκανα που δεν μπορεί παρά σκέψη να παραμείνει. Σαφώς και δεν μπορούμε να βρεθούμε όλοι μαζί κάποια στιγμή. Όχι γιατί αυτό είναι ανέφικτο, αλλά επειδή δεν θα το επιδιώξουμε ποτέ.
      Ξέροντας επίσης πόσο αγενής είναι η συμπεριφορά μου μη σχολιάζοντας φιλικά blog, έκανα τη συγκεκριμένη ανάρτηση. Μα δεν αντέχω να λέω κάτι και να περιμένω μετά από ώρες ή μέρες την απάντηση. Με κουράζει πολύ αυτό γιατί η μνήμη μου δεν με βοηθά. Χρειάζομαι ροή στις συζητήσεις που συμμετέχω διαφορετικά κουράζομαι, βαριέμαι...
      Τέλος πάντων, και πάλι παραδέχομαι πως ήταν λάθος μου και η ανάρτηση και το σχετικό σχόλιο σε ξένο τοίχο...
      Καλή συνέχεια και σε ΄σένα Γιάννη!!!
      Καλό Σ/Κ σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν έχεις να απολογείσαι σε κάτι Ζωή, δεν βλέπω λάθος στην ανάρτησή σου παρά μονάχα μια πικρή αλήθεια. Μια αλήθεια που σε τιμάει σαν άνθρωπο για την ειλικρίνειά σου.
      Για το χρόνο ανταπόκρισης ενός σχολίου σου αυτό είναι θέμα που δεν ορίζεται το ίδιο από τον κάθε δημιουργό. Η Λογική λέει ότι η ανταπόκριση οφείλει να είναι άμεση.
      Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
    3. Γιάννη όσο άμεση και να είναι η απάντηση δεν θα έρθει τη στιγμή που πρέπει. Πάντα θα υπάρχει κάποιο χρονικό κενό. Αυτό το κενό όσο μικρό κι αν είναι, αυτό είναι που με κουράζει. Τέλος πάντων. Έδωσα πολύ έκταση σε κάτι που θα έπρεπε να προσπεράσω. Μα είπαμε. Είχα τη μύγα και μυγιάστηκα :)
      Καλή εβδομάδα εύχομαι!!! :)

      Διαγραφή
    4. Τι να σου πω Ζωή μου. Δεν μπορώ να παρέμβω στο πως νιώθει κάθε άνθρωπος τη ροή της δουλειάς του. Απλά το σέβομαι λέγοντας τη δική μου γνώμη.

      Διαγραφή
    5. Πολύ πολύ σεβαστή η γνώμη σου Γιάννη μου. Αν άφησα να εννοηθεί το αντίθετο, ζητώ συγνώμη :(
      Να ευχηθώ πάλι καλό απόγευμα. (Προσπάθησα να δω το φαινόμενο με γυμνά μάτια και "στραβώθηκα" :( http://www.lifo.gr/now/tech_science/99835 )
      :) :) :)

      Διαγραφή