Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

Ζεις ; Κινδυνεύεις να πεθάνεις...

Χριστός Ανέστη!!!
Χρόνια πολλά σε όσους/όσες γιόρταζαν χθες
και σε όσους/όσες γιορτάζουν σήμερα!!!


Ένα κειμενάκι, αγνώστου συγγραφέα, που τυχαία "έπεσα" πάνω του, μου άρεσε και σκέφτηκα πως αξίζει να του παραχωρήσω λίγο χώρο στο χώρο μου.

Γελάς ; Κινδυνεύεις να σε πουν τρελό.
Κλαις ; Κινδυνεύεις να δείξεις αδύναμος.
Εκφράζεις τα συναισθήματά σου ; Κινδυνεύεις να εκθέσεις τον βαθύτερο εαυτό σου.
Μιλάς για τις απόψεις σου και τα όνειρά σου στους άλλους ; Κινδυνεύεις να τους χάσεις.
Ερωτεύεσαι ; Κινδυνεύεις να μην βρεις ανταπόκριση.
Ζεις ; Κινδυνεύεις να πεθάνεις.
Ελπίζεις ; Κινδυνεύεις να απογοητευτείς.
Δοκιμάζεις ; Κινδυνεύεις να αποτύχεις.
Αλλά...
χρειάζεται να πάρεις ρίσκα γιατί ο μεγαλύτερος κίνδυνος στη ζωή είναι να μη διακινδυνεύεις καθόλου.
Εκείνος που δεν διακινδυνεύει τίποτα,
δεν κάνει τίποτα,
δεν έχει τίποτα,
δεν γίνεται τίποτα.
Μπορεί να αποφύγει τον πόνο
αλλά,
δεν μαθαίνει τίποτα,
δεν αισθάνεται τίποτα,
δεν μπορεί ούτε να αλλάξει, ούτε να πάει μπροστά σε τίποτα,
δεν μπορεί ούτε ν' αγαπάει, ούτε να ζει.
Αλυσοδεμένος στη σιγουριά του
γίνεται σκλάβος και προδίδει την ελευθερία του.
Μόνο εκείνοι που ρισκάρουν ν' αγαπήσουν είναι ελεύθεροι.



Υ.Γ. Η τελευταία πρόταση ήταν με θαυμαστικό. Εγώ προτίμησα την τελεία. 
Καλό μήνα.




8 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά και ακόμα καλύτερα σε όλους!
    Και τώρα μια ακόμη "ένδειξη" πως εμείς τα δυο, δεν έχουμε "πέσει" η μια στη άλλη τυχαία:
    Στις 23/10/2015 είχα αναρτήσει το παρακάτω κείμενο που είχε και 62 σχόλια!

    https://ainafetst.wordpress.com/2015/10/23/risquer/

    Καλό μήνα να έχουμε με αγάπη στις καρδιές μας!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου καμιά γνωριμία δε γίνεται τυχαία. Όλες οι συναντήσεις για κάποιον λόγο γίνονται. Και αφού εκπληρώσουν το ρόλο τους, είτε εξαφανίζονται, είτε συνεχίζουν να υφίστανται αν πρέπει να συνεχίσουν...
      Στην ανάρτησή μου τώρα. Πάντα μου αρέσει να αναφέρω την πηγή απ' όπου ανασύρω τα "κλοπιμαία" μου. Όταν δεν τον κάνω είναι γιατί τα κλέβω από συγκεκριμένα άτομα-φίλους του fb. Αυτό το έκλεψα από έναν φίλο λοιπόν του fb οι απόψεις του οποίου συμπλέουν με τις δικές μου. Από τα ελάχιστα αξιόλογα άτομα όπως κι άλλοτε σου είπα που κρατώ ακόμη το fb. Επειδή εγώ δεν περιμένω πολλά σχόλια, δεδομένου ότι δεν είμαι και πολύ κοινωνική εδώ μέσα, θα ανατρέξω με χαρά να διαβάσω τα δικά σου και αν παρασυρθώ και πάλι και θελήσω να σχολιάσω κάτι, ελπίζω πως θα μου το συγχωρέσεις που θα σε γυρίσω τόσο πίσω :) Αν και είμαι σίγουρη δηλαδή πως θα το κάνεις :)
      Καλός θα είναι ο μήνας μας. Το ξέρω. Δικαιολογημένη είναι η αισιοδοξία μου με τα νέα που μόλις διάβασα για το 3,5 ετών κοριτσάκι που βρέθηκε σήμερα!!! :)
      Αγκαλιά ζεστή και μεγάλη!!! :)

      Υ.Γ. Αν έχεις Γιώργηδες ή Γιωργίτσες, να τους χαίρεσαι!!! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα.. Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία! Φιλιά πολλά και καλό μήνα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Πέτρα μου!!! Απ' ότι κατάλαβα μετά το μνμ της Στεφανίας μας, οι αναρτήσεις μου είναι μπαγιάτικες, αλλά δεν έχει σημασία. :) Ένα ξεσκόνισμα στη μνήμη, αν μη τι άλλο, το καταφέρνω. Έτσι δεν είναι ;)
      Όμορφη εβδομάδα και δημιουργική να έχεις!!! :)

      Υ.Γ. Να ευχηθώ και σε ΄σένα για τους Γιώργηδες και τις Γεωργίτσες που τυχόν έχεις. Να τους χαίρεσαι αν τους έχεις!!! :) <3

      Διαγραφή
  3. Το κειμενάκι το γνώριζα :))
    Πολύ πιθανόν να το είχα διαβάσει στης μαγισσούλας ☺
    Χριστός Ανέστη Ζωή μου!
    Με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
    Πολλά φιλιά κι ευχές για καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Αριστέα μου!!!
      Αντεύχομαι στις όμορφες ευχές σου!!!
      Με κάποιο περίεργο τρόπο οι αναρτήσεις μου, κυρίως στο fb, ταιριάζουνε ή είναι ίδιες με τις αναρτήσεις της μαγισσούλας και χαίρομαι ιδιαίτερα τις αναλύσεις και τα σχόλια που διαβάζω στον τοίχο της από τους φίλους της!!! Γιατί εγώ στο fb, το πολύ πολύ να πάρω κανένα like :(
      Καλό μήνα και περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο δρώμενό σου!!! :) :) :)

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα σου Ζωή. Χριστός Ανέστη και Χρόνια σου Πολλά. Ελπίζω να είχατε όμορφες μέρες, γαλήνη και ξεκούραση. Ευχές και για καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη Αληθώς Ανέστη, χρόνια σου πολλά!!! Όσον αφορά τον καιρό δεν βοήθησε ιδιαίτερα μα δεν κατάφερε να χαλάσει κάτι από το εορταστικό μας πρόγραμμα ευτυχώς. Με εξαίρεση βέβαια την Μ. Παρασκευή που τον επιτάφιο που λόγω ψιχάλας ο παπάς της ενορίας μου θεώρησε πως ήταν προτιμότερο να τον γυρίσει μόνο μια φορά γύρω από το Ναό. Κατά τα άλλα, πολύ όμορφες, ζεστές οικογενειακές στιγμές. Ξέρεις μαζώξεις, φαγητό, κρασάκι, τα γνωστά...
      Εύχομαι να πέρασες εξίσου όμορφα Γιάννη!!!
      Καλή εβδομάδα και κυρίως καλό μήνα!!!

      Διαγραφή