Τετάρτη, 4 Μαΐου 2016

Ευωδιαστές ευχές γεμάτες χρώμα και ζωή!!!


     Όταν έχεις δύο σπίτια όλα διπλά γίνονται. Καθαριότητα, φροντίδα, ακόμη και πρωτομαγιάτικα στεφάνια. Και παρ' όλη την κούρασή σου τα χαίρεσαι και τα απολαμβάνεις και τα δύο!!!
    Χθες που γιορτάστηκε η Πρωτομαγιά, επέλεξα να εξαντλήσω πάνω από δέκα ώρες πλέκοντας ουρανό και στήνοντας πασσάλους στο ψηφιδωτό μου. Το στεφανάκι του σπιτιού μου, επειδή δεν είχα ώρα για χασομέρι, το έπλεξα από τα λουλούδια της βεράντας μου. 



























Σήμερα που γιορτάζω ακόμη την Πρωτομαγιά, επέλεξα έναν υπέροχο περίπατο στο δεύτερό μου σπίτι, τον Κορύλοβο, το εξοχικό μου, του οποίου το στεφανάκι πλέχτηκε από τον απέραντο και αστείρευτο κήπο του.

   
   Τις δε δημιουργίες μου, προκειμένου να αναδειχτούν, έψαχνα μοντέλα για να τις φορέσουν. Τα "παιδιά" μου έπαιξαν το ρόλο του μοντέλου. Τα στεφάνωσα με Μάη και τα καμαρώνω!!!




 Πειράζει πολύ νας σας ευχηθώ ξανά καλό μήνα?
     Όοοοοοοοοχι!!!!!! Δεν πειράζει!!! 
Καλό μήνα και πάλι!!!!!!!!!!!




    


13 σχόλια:

  1. Να τα καμαρώνεις πάντα Ζωή....! και να φιλοτεχνείς με τα χέρια σου ομορφιές του κήπου και των λουλουδιών. Καλό μήνα να σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννη!!! Αντεύχομαι πολλαπλασιάζοντας τις ευχές σου!!!
      Λένε πως κάθε άνθρωπος που έρχεται στη ζωή θα πρέπει να γεννήσει ένα παιδί ή να φυτέψει ένα δέντρο για να αφήσει κάτι πίσω του.
      Λέω πως μέχρι να φύγει ο άνθρωπος από τη ζωή, θα πρέπει κάθε Άνοιξη να φτιάχνει ένα στεφάνι από αγριολούλουδα, κάθε Καλοκαίρι να αφήνει ένα χάρτινο καραβάκι να το παρασύρει το κύμα, κάθε Φθινόπωρο να ζωγραφίσει κάτι πάνω σε ένα πλατανόφυλλο που πέφτει στη γη και κάθε Χειμώνα να φτιάξει έναν Χιονάνθρωπο.
      Για τα δύο πρώτα εκτέλεσα το καθήκον μου. Στα δε υπόλοιπα κάνω υπερβολές κάθε εποχή. Δε μου φτάνει το "ένα" :)
      Καλό μήνααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά,καλά και χαρούμενα σου εύχομαι!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και τις ομορφιές του κήπου σου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρόνια πολλά πήγαινε μαζί με το Χριστός Ανέστη που ξέχασα να γράψω!
      Και καλό μήνα!!!!! :DD

      Διαγραφή
    2. Ηλιοκέντητη σ' ευχαριστώ από καρδιάς και αντεύχομαι!!!
      Είμαι από τις τυχερές που ο Θεός της χάρισε δύο κορίτσια (το μεγάλο μου έλειπε ταξίδι με την οικογένειά της αλλιώς θα την στεφάνωνα κι αυτήν με Άνοιξη) και ένα εγγονάκι (αγοράκι). Είμαι από τις άτυχες που στα μικράτα της είχε κήπο και τώρα ρίχνει μικρές πινελιές από άνθη στη "τσιμεντένια" βεράντα της. (Το "άτυχη" το λέω με γλυκιά νοσταλγία και όχι με αχαριστία).
      Καλό χαρούμενο και αισιόδοξο Μάη!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Μαρία σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Καλό μήνα και σε ΄σένα και σε όσους σ' αγαπούν και σε νοιάζονται!!! :)

      Διαγραφή
  4. Έχουμε όλο τον Μάη για να στέλνουμε ευχές και λουλούδια Ζωή μου!
    Πόσο μου άρεσαν τα στεφάνια σου και τα "κεφάλια" που τα έφτιαξαν και τα φόρεσαν ακόμα πιο πολύ, εύχομαι να είναι καλότυχα και χαρούμενα! ;-)
    Πολλά ΑΦιλιά τρυφερά σου στέλνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου γλυκιά, έχουμε επίσης και μια ζωή ολόκληρη που μπορούμε να τη χρωματίσουμε με τα χρώματα του Μαϊου και να την αρωματίσουμε με τις μυρουδιές του!!!
      Τα αυτοσχέδια στεφανάκια μου ακόμη μοσχοβολούνε και είναι "ζωντανά"!!!
      Τα "κεφάλια" που τα φόρεσαν, μαζί με τα άλλα "κεφάλια" που έλειπαν σε ταξίδι, είναι το κόκκινο χρώμα στις ζωγραφιές μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου. Αυτό είναι και το δικό μου ζητούμενο. Να είναι χαρούμενα και καλότυχα και να μεγαλώνουν κάτω από φυσιολογικές συνθήκες. Και τα παιδιά μου (και όλου του κόσμου τα παιδιά) και τα δέντρα μου (και όλης της γης τα δέντρα :) )
      Αγκαλιά ζεστή από ΄μένα!!! :)

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και καλό μήνα σου εύχομαι καλή μου !!Και τα δυο σου στεφάνια έχουν τη γοητεία τους το ένα με τα λουλούδια που φροντίζεις εσύ και το άλλο που ατίθασα λουλουδάκια φυτρώνουν στο χώμα !! Και του χρόνου να φτιάξεις και να στεφανώσεις των κοριτσιών σου τα κεφάλια και το δικό σου βεβαίως !!!
    Την αγάπη μου αφήνω και μια αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nikol μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι κι εγώ για όλους τους Μαηδες, και όχι μόνο, της ζωή σου!!!
      Μια μεγάλη και ζεστή αγκαλιά κι από ΄μένα!!!

      Διαγραφή
  6. Να είστε πάντα χαρούμενοι και να περνάτε λουλουδιαστούς Μάηδες! Καλό μήνα Ζωή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μάης.
      Δεν έχει "λαμδα" ούτε "ρο" στη γλώσσα να βουλιάζει,
      είναι από "Άλφα" καθαρό κι όταν γελάς σου μοιάζει
      (Από το τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού που αυτές τις ημέρες το ακούω πολύ πολύ τακτικά).
      Σου το χαρίζω και σου εύχομαι να ταξιδεύεις και να είσαι ευτυχισμένη!!!
      Και να γελάς!!! Για να του μοιάσεις του Μάη :)
      Καλό μήνα και για ΄σένα!!!

      Υ.Γ. Δεν ξέρω τι έκανα αλλά ορισμένες ηλεκτρονικές φίλες εμφανίζονται στο "περιθώριο" της σελίδας μου και έχω τη χαρά να παρακολουθώ αναρτήσεις τους κάθε φορά που ανεβάζουν κάτι. Είσαι κι εσύ εκεί με όλως παραδόξως σε έβαλα (πότε και πως?) σε έναν ξεχωριστό φάκελο που λέει "κρυφά ιστολόγια", με αποτέλεσμα να χάνω αναρτήσεις σου. Και το κακό είναι πως δεν θέλω να ασχοληθώ καθόλου ψάχνοντας πράγματα γιατί το θεωρώ χάσιμο πολύτιμου χρόνου από το χρόνο μου. :(

      Διαγραφή