Σάββατο, 18 Ιουνίου 2016

Τι τάχα?



Κι εσείς που κρυφοβλέπετε ξένες ζωές
τι τάχα περιμένετε απ' τη ζωή σας?
Μιαν αγκαλιά? Ένα φιλί? Μία αγάπη που
ποτέ δεν θα ΄ρθει?

Ανοίχτε τα παράθυρα και τα πορτόφυλλά σας.
Φως να φωτίσει τη ζωή με αληθινές παρουσίες.
Κι ανατολές. Και δύσεις.
Και την ποιότητα που ψάχνετε ίσως εκεί να βρείτε.

Και μην κρυβόσαστε πίσω από κωδικούς
και εύκολες προσβάσεις.

Γιατί αν λείψουνε κι αυτές το τίποτα απομένει.
Ζ.Μ.

Καλό τριήμερο σε όλους τους φίλους. 
"Γνωστούς" κι "αγνώστους".

8 σχόλια:

  1. Έχουμε βρει κωδικούς για να μη πονάμε.
    Πάντα γι άλλους μιλάμε...

    Με πολύ αγάπη, σου στέλνω ένα αγαπημένο τραγούδι με εξαιρετικό στίχο...

    https://www.youtube.com/watch?v=aIHxXcYGN7A

    Καλό τρυφερό απογευματάκι Ζωή μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι αυτό από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε ακούγοντάς το σκέφτηκα πως είναι μια γερή γροθιά στο στομάχι Στεφανία μου.
      Ναι. Πάντα γι' άλλους μιλάμε. Έτσι μπορούμε να υποφέρουμε τις ζωές μας.
      Όμορφη εβδομάδα να έχεις.
      Την καλημέρα μου με μια ζεστή αγκαλιά όπως πάντα! :)

      Διαγραφή
  2. Επίσης Ζωή.....! να περάσεις όμορφα, λεύτερα, δημιουργικά. Χρώμα, φως και ορμή στη ζωή μας. Καλησπέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φίλε Γιάννη!!! Φόρτσαρε και παρέσυρέ μας!!!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι με δύναμη και ... φόρτσα!!! :)
      Την καλημέρα μου επίσης!!! :)

      Διαγραφή
  3. Το φώς.. αυτό να συνοδευει παντα την ζωή μας και να είναι ο φάρος για οτι κανουμε.. πολύ ομορφες σκεψεις να περασεις καλα και ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!!! Είθε να "φωτιζόμαστε" όλοι από το Φως και να ξεχνούμε τα σκοτάδια μας.
    Όμορφη, δημιουργική και χαρούμενη να είναι η εβδομάδα σου!!!
    Την καλημέρα μου με μια αγκαλιά ακόμη για ΄σένα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιοι μπορεί να μη περιμένουν και τίποτα από τη ζωή τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θλιβερό μου ακούγεται αυτό Ελένη Β!
      Μακάρι να ξυπνήσουν όλοι αυτοί οι κάποιοι και να αρχίσουν να ονειρεύονται!!!
      Την καλησπέρα μου!!!

      Διαγραφή