Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2016

Άνθρωποι καρδιάς



    Όλα έδειχναν πως η μέρα θα ήταν λίγο μουντή γιατί άργησε το ξεκίνημά της. Περνούν τα χρόνια και κυλούν σαν ήρεμο ποτάμι και τα πολλά ξενύχτια αποτελούν πλέον έναν αλλοτινό πιο έντονο ρυθμό που για να τον ακολουθήσεις χρειάζεσαι μια δύναμη η οποία απαιτεί λιγότερη εμβάθυνση μέσα στα άπατα νερά των σκέψεων σου. Είναι κι εκείνη η κούραση, όχι μονάχα από το σώμα, που βγαίνει σε ανύποπτες στιγμές και αμαυρώνει τα μικρά χαρούμενα σημαντικά της καθημερινότητάς σου. Μα οι χαρές που παίρνεις μερικές φορές από το πουθενά, όσο σπανίζουν, τόσο πιο έντονα τις νιώθεις.
     Δεν έχω πλέον πολλούς φίλους καρδιακούς. Λιγόστεψαν και η επιλογή μου αυτή ησύχασε θαρρείς και την ψυχή μου. Όσους όμως κράτησα, και είτε το γνωρίζουν είτε όχι μέσα μου θα κουβαλώ για πάντα, διακριτικά τους παρακολουθώ και συνεχίζω με μεγάλη αδιακρισία να τους λέω με την πρώτη ευκαιρία τα "σ΄αγαπώ" μου. Με έναν τέτοιο φίλο ήπια σήμερα τον, πρωινό δεν θα τον βάφτιζα, καφέ μου. Είναι ένας φίλος που ξεφύτρωσε μες τα καλά του καθουμένου από το πουθενά, για να μου σταθεί σε μια πολύ κρίσιμη καμπή που είχα στη ζωή μου. Είναι ένας φίλος που με έκανε να νιώσω στο πετσί μου τη σημασία της λέξης "ευγνωμοσύνη". Είναι ένας φίλος που πολύ θαυμάζω και για πάντα θ' αγαπώ, όχι για ότι σημαντικό έχει καταφέρει στη ζωή του, ούτε και για την δύναμη ψυχής που διαθέτει, η οποία παρεμπιπτόντως δεν κατάφερα ποτέ να καταλάβω από που πηγάζει. Καθόλου δεν με ενδιαφέρουν οι επιτυχίες του οι επαγγελματικές και χαίρομαι που και ο ίδιος τις βιώνει απλά και δεν τις διατυμπανίζει. Γι' αυτό άλλωστε και ρίζωσε βαθιά μες την καρδιά μου. Με ενδιαφέρει όμως πολύ η Ανθωπιά και δύναμη που κουβαλά για να αντιμετωπίζει τις χρόνιες ασθένειές του που καθηλώνουν νου και σώμα από τον πόνο. 
     Έτσι λοιπόν χαμηλών τόνων άνθρωπος όπως από τη φύση του είναι, δεν θέλησε να βάλει τον τελάλη του fb για να μας πει για το πτυχίο ιατρικής που ο γιος του μέσα σε έξη χρόνια μόνο πήρε. Χωρίς να χάσει ούτε ένα εξάμηνο! Ούτε και θέλησε να βάλει τον τελάλη να διαλαλήσει πως και η κόρη του τελείωσε μαζί με τον αδελφό της στο ΤΕΙ όπου φοιτούσε. Καλά παιδιά! Πολύ καλά παιδιά που γνώρισα μέσα από τις συζητήσεις μας με τον καρδιακό μου αυτόν τον φίλο. 
    Μάθαμε όλοι οι φίλοι μέρες μετά για τις επιτυχίες των παιδιών του από το κοτσομπόλικο το fb, μιας και κάποιος θεώρησε πως άξιζε μια σχετική ανάρτηση να γίνει. Σκέφτηκα διακριτικά να ευχηθώ με μνμ για να μην τον φέρω σε δύσκολη θέση και έτσι έπραξα. Μα με το που έστειλα όμως το μνμ, έβραζα μέσα μου από επιθυμία προσωπικά να δώσω τις ευχές μου και σήκωσα το τηλέφωνό μου. Έτσι βρεθήκαμε να πίνουμε καφέ σχεδόν μεσημεριάτικα, μετά από το κάλεσμά του, γιατί όπως είπα άργησε το ξεκίνημα της σημερινής ημέρας. 
    Έβλεπα τη χαρά στο βλέμμα του και την εισέπραττα κι από τον τόνο της φωνής του κι όλο σκεφτόμουνα και ήθελα να δακρύσω ακούγοντάς τον, μα δεν το έκανα. Το κάνω τώρα όμως γράφοντας αυτά με περισσή αγάπη. Κυλούν τα δάκρυά μου και όλο σκέφτομαι.        
    Σκέφτομαι άραγε, που θα βρίσκονταν αυτά τα δυο παιδιά και πως η ζωή τους θα 'ταν, αν ο φίλος μου αυτός της καρδιάς, από ένα ορφανοτροφείο δεν τα έπαιρνε για να τα πει και να τα κάνει παιδιά δικά του. 

4 σχόλια:

  1. Έχεις στη ζωή σου, ένα φίλο κι έναν σπάνιο Άνθρωπο και αυτό τιμά εσένα Ζωή μου γιατί το αναγνωρίζεις... έτσι κτίζονται οι Αληθινές Φιλίες καρδιάς, εύχομαι να συναντιέστε συχνά και να γεμίζει χαρά ο ένας τη καρδιά του άλλου! <3 <3

    Μια δροσερή αγκαλιά σου στέλνω μια και χθες επί τέλους ξεδίψασε η Γη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!! Το σχόλιό σου μου δημιούργησε μια πελώώώώώώώρια λαχτάρα να μιλήσω με την φίλη μου που είναι μαμά στο χωριό S.O.S. Σήκωσα και πάλι το τηλέφωνο και η μέρα μου έκλεισε όπως άνοιξε. Με το υπέροχο αίσθημα της χαράς. Έχασε το κινητό της μου είπε και δεν ήξερε με ποιο τρόπο να επικοινωνήσει μαζί μου γιατί έρχεται με άδεια!!! Συμπτώσεις όλα αυτά και το ταξίδι που ετοίμαζα απρόσμενα ματαιώθηκε???
      Ο φίλος που παραπάνω αναφέρω, αν και φίλος καρδιάς, του τηλεφωνώ και τον βλέπω σπάνια κι ας μου παραπονιέται. Και αυτό γιατί εγώ πλέον είμαι μια αργόσχολη συνταξιούχος και αυτός ένας άνθρωπος με φορτωμένο επαγγελματικό πρόγραμμα και πολλά επαγγελματικά ταξίδια στην Ευρώπη και όχι μόνο. Τον κουβαλώ όμως μέσα μου και υπάρχουν φορές που "συζητώ" νοερά μαζί του. Άλλωστε ποιος είπε πως οι συχνές επαφές είναι και ουσιαστικές?
      Από τα τέλη του Φλεβάρη κάνω πολλά ξεκαθαρίσματα στους ανθρώπους της ζωής μου. Όσο πάει μικραίνει η λίστα μου και με βλέπω να καταντώ στο μέλλον μια μουντρούφλα και παράξενη γριά αλλά ευτυχισμένη μέσα στην γαλήνη της.
      Στεφανία. Φοβάμαι πως χάνω το μέτρημα...

      https://www.youtube.com/watch?v=fPsmUFoeJTQ

      Υ.Γ. Σου είπα. Έστειλα τη βροχή που μου γύρεψες. Ευτυχώς που δεν έχασε τη δύναμή της στην πορεία προς τα μέρη σου. :)

      Διαγραφή
  2. Ζωή καλησπέρα.
    Το να έχεις φίλους στη ζωή και μάλιστα να ταιριάζει η χημεία μαζί τους είναι ευλογία γιατί μπορεί να κάνεις πράγματα μαζί τους. Να μοιραστείς στιγμές της πραγματικής ζωής. Και αυτό είναι ευλογία πραγματική κορίτσι μου.
    Απόλαυσέ το λοιπόν.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γιαννη γεια σου!!! Εδώ και ώρα χαζολογώ μπροστά σ' αυτήν τη χαζή οθόνη αλλά μόλις τώρα είδα το σχόλιό σου. Δεν μου κάνει εντύπωση που η ώρα αποστολής που αναγράφεται επάνω είναι 1:22 μ.μ. και η ημερομηνία 29-6-2016. Ο ποιητής, δηλαδή το blog μου, θέλει να μου πει πως χρειάζεται να ασχοληθώ επιτέλους μαζί του προκειμένου να κάνω κάποιες ρυθμίσεις και να αλλάξω και καποιους κωδικούς. Κάποτε μου είπες πως αν χρειαστώ τη βοήθειά σου να σου πω. Σου ζητώ λοιπόν τώρα να με βοηθήσεις να ρυθμίσω την ώρα γιατί αυτό με εκνευρίζει πολύ. Τα άλλα προς το παρόν ούτε που με ενδιαφέρουν. Μετά από χρόνια, αν βρίσκομαι ακόμη εδώ, ίσως να χρειαστώ κι άλλα πράγματα να ρωτήσω.
      Λοιπόν αν και πήρα τώρα το "μεσημεριανό" σου σχόλιο, εγώ θα σου ευχηθώ καλό βράδυ δεδομένου ότι η ώρα είναι 23:42!!! :)

      Υ.Γ.Στην πραγματική ζωή δεν είμαι έτσι. Όσο και αν με δυσκολεύουν οι "ρυθμίσεις" δεν σταματώ να "ψάχνω" προκειμένου να διορθώσω τα κακώς κείμενα που πέφτουν στην αντίληψή μου. Αλλά αυτό το κάνω μονον στην πραγματική ζωή γιατί εκεί είναι η ΖΩΗ ΜΟΥ. :)

      Διαγραφή