Κυριακή, 5 Ιουνίου 2016

Ο χρόνος ο πανδαμάτωρ


           Γενέθλιος μήνας ο Ιούνιος για ΄μένα. Nαι, δεν θα μπορούσα να είμαι τίποτε άλλο εκτός από διδυμάκι. Όχι, μη μου σκιάζεστε, είμαστε τα καλύτερα παιδιά αν εξαιρέσουμε ένα μικρό ελαττωματάκι μας. Ποιος άλλωστε είναι τέλειος? Το μοναδικό λοιπόν, ΜΟΝΑΔΙΚΌ, επαναλαμβάνω, κουσουράκι μας, είναι πως είμαστε βρε παιδί μου λίγο (έως πολύ), αλλοπρόσαλλα άτομα. Αυτό. Αλλά μην μου σκιάζεστε λέμε! Προσπεράστε το αν στη ζωή σας υπάρχει ένα διδυμάκι γιατί δεν ... παλεύεται. Τώρα το τι θα προσπεράσετε (το διδυμάκι ή το κουσουράκι του) το αφήνω στη δική σας κρίση...
         Σαν αλλοπρόσαλλο διδυμάκι που είμαι κι εγώ, θέλησα  ένα γενέθλιο δώρο από κάποιον που κρυφοκοιτάζει τη ζωή μου. Το χρόνο. Η αλήθεια είναι πως τον βρήκα στις καλές του και ανταποκρίθηκε στο θέλω μου. Έτσι καταδέχθηκε να κάνει μαζί μου μιαν ανακωχή. Για όσο... Απολαμβάνω λοιπόν το μεταξύ μας ειρηνικό μεσοδιάστημα κάνοντας μόνο θετικές σκέψεις μήπως και τον καλοπιάσω με απώτερο σκοπό να τον εντάξω στους αγαπημένους μου φίλους. Και σκέφτομαι. Περίεργο, μα πότε-πότε το παθαίνω κι αυτό. Σκέφτομαι λοιπόν πολλά πράγματα (ενίοτε), εκ των οποίων ορισμένα μπορώ να μοιραστώ και ορισμένα πάλι όχι γιατί το πέρασμά τους είναι σύντομο από το μυαλό και φεύγουν βιαστικά, χάνονται, κυλούν αθόρυβα μέσα στο χείμαρρο της καθημερινότητας που παρασέρνει τις ζωές μας.
       Ανάμεσα στις σκέψεις μου είναι πως νιώθω ευλογημένη για το το εισητήριο χωρίς επιστροφή που μου χάρισαν οι γονείς μου πριν από πενήντα δύο χρόνια γι' αυτό το ανεπανάληπτο ταξίδι στη ζωή! Νιώθω ευλογημένη που έχω ήδη φτάσει μέχρις αυτό το σημείο του δρόμου άλλοτε τρέχοντας, άλλοτε μπουσουλώντας κι άλλοτε περπατώντας ή τρεκλίζοντας απ' το τρελό μεθύσι του ταξιδιού αυτού! Γιατί είναι ευλογία να μεγαλώνεις! Να συμβιβάζεσαι με τα σημάδια που στο πέρασμά του αφήνει στο σώμα σου ο πανδαμάτωρ χρόνος. Να προσπερνάς την μετριότητα και το λίγο σε κάθε είδους σχέσεις. Να αναγνωρίζεις εύκολα και να αποφεύγεις τις μικρότητες και τα ποταπά αισθήματα που ντύνονται με στείρα λόγια όμορφα και φρούδα. Να αποδέχεσαι τις ήττες σου και να μάθεις να συγχωρείς αυτούς που δεν ανήκουν στους φίλους σου. Και δεν λέω εχθρούς γιατί αυτήν τη λέξη και ότι αυτή αντιπροσωπεύει, αν μπορούσα θα την διέγραφα από το παγκόσμιο λεξιλόγιο. Να αγαπάς και να χαϊδεύεις με την σκέψη τις πληγές σου και ν' ανακαλύπτεις μεθόδους που πριν δεν γνώριζες για να τις επουλώσεις. Να παίρνεις δύναμη από αυτές για να συνεχίζεις να προχωράς με αργά μα σταθερά τα βήματά σου στο δρόμο που χαράχτηκε για ΄σένα χωρίς να σου προξενούν πλέον πόνο οι πληγές αυτές κι ας είναι ορατά τα σημάδια που σου άφησαν για όποιον σκύψει να κοιτάξει τον αθέατο κι αόρατο στα μάτια των πολλών εσωτερικό σου κόσμο.
              Είναι ευλογία να μεγαλώνεις και να μαθαίνεις μέρα τη μέρα το σωστό τρόπο να αγαπάς, να σέβεσαι τη ζωή και να την θαυμάζεις! Να την παρατηρείς και να τη ζεις στην κάθε μικρή και μέγιστη συγχρόνως στιγμή της! Χωρίς έπαρση. Χωρίς αλαζονεία. Χωρίς να καυχιέσαι γι' αυτό που έγινες, γι' αυτό που είσαι, γι' αυτό που έχεις.
            Είναι ευλογία να μεγαλώνεις και να απελευθερώνεσαι από τα "πρέπει" που σε κρατάνε αλυσοδεμένο με βαριά δεσμά σε έναν κόσμο που δεν σου ταιριάζει, είναι δυσανάλογος για ΄σένα και μικρός. 
         Μα είναι ακόμη πιο μεγάλη ευλογία να βρίσκεις συνοδοιπόρους στο μονοπάτι όπου βρέθηκες να περπατάς. Συνοδοιπόρους των οποίων οι ανάσες ζεσταίνουν καρδιά και νου σε όποια απόσταση, μακρινή ή κοντινή, κι αν βρίσκονται από΄σένα. 




       Ναι! Είναι πραγματική ευλογία να μεγαλώνεις και θα ΄θελα αυτό για πάντα να μπορώ να το θυμάμαι!!!

10 σχόλια:

  1. Ζωή, να σου ευχηθώ ολόψυχα Χρόνια σου Πολλά...! Κάθε ευχή στη ζωή σου. Να συνεχίζεις με αυτήν την όμορφη, θετική, δημιουργική αύρα που έχεις το χάρισμα και την ευγένεια να μεταδίδεις και σε εμάς όλους.
    Να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή, το μεγάλο μυστικό.
    Ευχές από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε Γιάννη κι εγώ από καρδιάς σ' ευχαριστώ!
      Σ' ευχαριστώ για τις από καρδιάς ευχές σου, σ' ευχαριστώ για τα κολακευτικά σου λόγια που δίνουν δύναμη, σ' ευχαριστώ που δεν παραλείπεις να περνάς από ΄δω και να αφήνεις τα τόσο θετικά σχόλιά σου, κι ας το δικό μου πέρασμα από το "σπιτικό" σου σπάνια γίνεται.
      Για όλα αυτά φίλε Γιάννη, ας επαναλαμβάνομαι δεν πειράζει, από καρδιάς σ' ευχαριστώ!!!
      Όμορφα να κυλήσει για ΄σένα η εβδομάδα που μπήκε, με ευχάριστες εκπλήξεις για ΄σένα και τους αγαπημένους σου!!!

      Διαγραφή
  2. Το κείμενο που διάβασα είναι μοναδικό γιατί έχεις την ήρεμη αντίληψη των πραγμάτων , νιώθεις ευγνωμοσύνη και προσπαθείς να μεγαλώνεις με όσα η ζωή φέρει
    Χρόνια σου πολλά σου εύχομαι από καρδιάς με συναισθήματα θετικής αύρας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nikol καλή σου μέρα!!!
      Ευγνωμοσύνη νιώθω για αρκετά πράγματα στη ζωή μου. Ευγνωσύνη νιώθω και για ανθρώπους που από το πουθενά μπήκαν στη ζωή μου για συγκεκριμένους σκοπούς ο καθένας οδηγούμενοι από μια αόρατη δύναμη, ευγνωμοσύνη νιώθω και για αυτήν την σπίθα που καίει μέσα μου και με τροφοδοτεί με θετική σκέψη. Και αυτό το συναίσθημα της ευγνωμοσύνης που νιώθω για όλα αυτά κι άλλα τόσα, θαρρώ πως γίνεται η δύναμή μου.
      Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω εγώ, το αλλοπρόσαλλο διδυμάκι της blogoγειτονιάς αυτής. :)
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου, για τα όμορφα λόγια σου, για το πέρασμά σου από ΄δω!!!
      Σ' ευχαριστώ!!!
      Ευχές για όμορφη δημιουργική και ευχάριστη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν πάει να είσαι Δίδυμος ή Τρίδυμος, για μένα είσαι μια αγαπημένη φίλη που ήρθε απ΄τα μεγάλα κρύα και κατάφερε να μου ζεστάνει τη καρδιά με την καλοσύνη και την κατανόηση της... τελεία και παύλα!!! ;-)
    Χρόνια πολλά πολλά σου εύχομαι Ζωή μου και νάναι με υγεία και γαλήνια και χαρούμενα και ξένοιαστα και δημιουργικά γιατί αξίζεις όλα τα καλά του κόσμου!
    Πολλά ΑΑΦιλάκια σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Στεφανία!!! Αν ποτέ αποφασίζαμε να βρεθούμε και από κοντά, ίσως να λάκιζα και να ματαίωνα τη συνάντησή μας. Και αυτό γιατί με τα λόγια σου νιώθω πως με έχεις υπερεκτιμήσει και δεν θα μπορούσα να σταθώ στην ανάλογη θέση την οποία με έχεις βάλει στο μυαλό σου. Παρ΄όλα αυτά χαίρομαι που σε αγγίζουν οι σκέψεις μου και ακόμη περισσότερο χαίρομαι που σου ζεσταίνουν την καρδιά!!!
      Για τις ευχές σου τι να πω? Ένα ευχαριστώ ποτέ δεν αρκεί για μιαν ευχή και οι δικές σου είναι τόσες πολλές και ουσιαστικές!!!
      Να είσαι καλά!!! Σ' ευχαριστώ!!!
      Αγκαλιά από ΄μένα ζεστή! Γιατί σε άλλους αρέσουν τα φιλάκια και σε άλλους οι ζεστές αγκαλιές :)

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά! Να τα εκατοστήσεις, να είσαι γερή, ευτυχισμένη και πάντοτε περιτριγυρισμένη από αγάπη.
    Συμφωνώ με πολλές από τις σκέψεις σου, έτσι είναι...
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!!! Αντεύχομαι θερμά!!! Να ακόμη μια ευλογία! Να βρίσκεις ανθρώπους, έστω και με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο, που οι σκέψεις σου συγκλίνουν με τις δικές τους σκέψεις! Αν και αυτούς θα μπορούσαμε άνετα να τους συμπεριλάβουμε στους συνοδοιπόρους που βρίσκονται στο ίδιο μονοπάτι με εμάς!!!
      Ευχές για όμορφη εβδομάδα και από ΄μένα!!! Δημιουργική και με πολλές ευχάριστες στιγμές!!!

      Διαγραφή
  5. Εύχομαι να είσαι γερή, δυνατή, χαμογελαστή, ήρεμη :))
    Χαίρομαι που σε γνωρίζω, πολλά από αυτά που γράφεις παραπάνω με άγγιξαν, με συγκίνησαν μιας και κάπως έτσι θεωρώ κι εγώ την ζωή..
    Όμορφο βράδυ να έχεις Ανέσπερη.
    Ή μάλλον την καλημέρα μου και να είσαι καλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου lefti!!!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα κάθε φορά που αυτά που σκέφτομαι, αυτά που νιώθω, αυτά που γράφω, αγγίζουν χορδές. Είναι σα να ανακαλύπτω πως υπάρχει ζωή σε ένα σκοτεινό δωμάτιο όπου βρέθηκα και ένιωθα μόνη.
      Να είσαι πάντα καλά κι εσύ και οι αγαπημένοι σου!!!
      Ευχές για όμορφο απόγευμα και ακόμη ομορφότερο βράδυ!!!

      Διαγραφή