Κυριακή, 12 Ιουνίου 2016

Αυτό που σου αξίζει έψαχνες. Άναρωτιέμαι αν ποτέ το βρήκες...



ΘΕΛΩ ...

Θέλω να με ακούς χωρίς να με κρίνεις...
Θέλω τη γνώμη σου χωρίς συμβουλές...
Θέλω να με επιστεύεσαι χωρίς απαιτήσεις...
Θέλω τη βοήθειά σου και όχι να αποφασίζεις για ΄μένα...
Θέλω να με προσέχεις χωρίς να με ακυρώνεις...
Θέλω να με κοιτάς χωρίς να προβάλλεις τον εαυτό σου σε ΄μένα...
Θέλω να με αγκαλιάζεις χωρίς να με κάνεις να ασφυκτιώ...
Θέλω να μου δίνεις ζωντάνια χωρίς να με σπρώχνεις...
Θέλω να με υποστηρίζεις χωρίς να με φορτώνεσαι...
Θέλω να με προστατεύεις χωρίς ψέματα...
Θέλω να με πλησιάζεις χωρίς να εισβάλλεις...
Θέλω να ξέρεις τις πλευρές μου που πιο πολύ σε ενοχλούν...
Να τις αποδέχεσαι και να μην προσπαθείς να τις αλλάξεις...
Θέλω να ξέρεις... πως σήμερα μπορείς να βασίζεσαι πάνω μου ... ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ


Από το βιβλίο "Ιστορίες να σκεφτείς" του Χόρχε Μπουκάϊ.

8 σχόλια:

  1. Όλα αυτά τα τόσο απλά κι όμορφα ΘΕΛΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά κι ανεκπλήρωτα...
    Καλή σου μέρα Ελένη Β!!!
    Όμορφα να κυλήσει η εβδομάδα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!Πόσο αληθινά και δύσκολα όλα αυτά θα πω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύσκολα μέσα από την απλότητά τους. Γι' αυτό και μένουν ανεκπλήρωτα...
    Καλησπέρα Δεσποινα!!!
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφο και ανθρώπινο. Καλό σου απόγευμα Ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σηκώνει συζήτηση το "ανθρώπινο" Γιάννη...
      Καλό σου βράδυ και η εβδομάδα σου δημιουργική και χαρούμενη να είναι!!!

      Διαγραφή
  6. Τα "θέλω" σου, είναι και τα "θέλω" μου...
    Και ξέρεις τι σημαίνει αυτό;
    Πως "θέλω" με όλη μου την καρδιά, όλα, ένα ένα να έχουν ανταπόκριση γιατί αποτελούν προϋπόθεση αληθινής Φιλίας!

    Μια απαλή αγκαλιά σου στέλνω με Αληθινά Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) <3 ...
      Ηλιόλουστη η καλημέρα μου, γεμάτη καλοκαίρι...

      Διαγραφή