Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Παρούσα


Παρούσα!!!
Είμαι εδώ. Δηλώνω πάντοτε παρούσα στη ζωή σου. Γίνομαι κάτοπτρο για ΄σένα και σ' αφήνω να καθρεφτιστείς στα μάτια μου. Κι αν σου αρέσει η εικόνα σου και το καθρέφτισμά σου, νιώθω χαρούμενη και περήφανη που βρίσκομαι στην τροχιά του κόσμου σου.



Είμαι εδώ. Δηλώνω πάντοτε παρούσα στη χαρά σου. Γίνομαι ο καθρέφτης της που την απορροφά και σου την επιστρέφει. Ατόφια και διπλασιασμένη. Κι όταν την εισπράττεις πίσω, γίνεσαι τότε εσύ ο καθρέφτης ο δικός μου για να εισπράξω το μερίδιό μου στη χαρά σου. Και πάμε πάλι απ' την αρχή με τους καθρέπτες μας.



Είμαι εδώ. Δηλώνω πάντοτε παρούσα στη λύπη σου. Γίνομαι μια μαύρη τρύπα και απορροφώ τη θλίψη σου για να ελαφρύνω όσο μπορώ την ψυχή σου. Πούπουλο να τη νιώσεις και να την αφήσεις ανάλαφρα να ταξιδέψει μες το χρόνο μέχρι να επουλωθούνε οι πληγές της.



Είμαι εδώ. Δηλώνω πάντοτε παρούσα σε κάθε επίτευξη των στόχων σου είτε αυτοί απαιτούν μεγάλη προσπάθεια από εσένα, είτε όχι. Και πανηγυρίζω με το πανηγύρι σου και τις γιορτές σου γιατί νιώθω πως δικοί μου ήτανε οι στόχοι και τους πέτυχα.



Είμαι εδώ. Δηλώνω πάντοτε παρούσα και στις ήττες σου. Κάθομαι δίπλα σου και ενδόμυχα ίσως να χαίρομαι γιατί ξέρω πως μέσα από αυτές πολλά θα μάθεις. Σε παρατηρώ και δεν μιλάω μα είμαι εδώ και ξέρω πως το ξέρεις. Και ξέρω πως αυτό σε ηρεμεί πολύ και σε βοηθάει.



Είμαι εδώ. Δηλώνω πάντοτε παρούσα στους δύσκολους καιρούς σου. Γίνομαι η ομπρέλα που θα σε προφυλάξει από τις βροχές του ουρανού σου και αντέχω όσο μπορώ τους κεραυνούς και τις βροντές σου. Ξέρω πως και πάλι ο ήλιος θα φανεί κάποια στιγμή και όλα θα έχουνε περάσει.



Είμαι εδώ. Δηλώνω πάντοτε παρούσα στα σκοτάδια σου. Γίνομαι φάρος για εσένα. Το δρόμο σου να βρεις για να γυρίσεις όταν νιώσεις πως ήρθε η ώρα να το κάνεις. Με υπομονή σε καρτερώ και ξέρω πως δεν θα αργήσεις να το αποφασίσεις γιατί είμαι το λιμάνι που χρειάζεσαι. 



Εσένα? Στον έλεγχο και στο τσεκάρισμα που κάνω πότε πότε στη δική μου λίστα, να σε δηλώσω στους παρόντες ή στους απόντες της ζωής μου?




7 σχόλια:

  1. Το να είναι κανείς ο ίδιος παρόν, (εδώ και τώρα) σημαίνει πως είναι διαθέσιμος ν' ακούσει τον άλλο. Το να αισθάνεται ο άλλος πως υπάρχει κάποιος "εκεί" του δίνει, ασφάλεια και τον οδηγεί στην εμπιστοσύνη...
    Το κείμενο βαθυστόχαστο και η επιλογή της φωτογραφίας εξαιρετική!
    Και κάτι που διάβασα πριν λίγο και στο αφιερώνω:
    "Εάν κρατήσω ένα πράσινο κλωνάρι στη καρδιά σου, ένα πουλί που κελαηδάει θα έρθει να καθίσει πάνω". (Κινέζικη παροιμία)
    Καλό γαλήνιο βραδάκι θα μας ευχηθώ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου χαίρομαι ιδιαίτερα που είδες το κειμενάκι μου με τα δικά μου μάτια!
      Καμιά φορά ξεκινώ άλλα να γράψω μα έρχεται το συναίσθημα που βράζει, να οδηγήσει τα χέρια στο πληκτρολόγιο σε διαφορετικές από τις σκέψεις μου λέξεις και εικόνες.
      Πόσο όμορφη η Κινέζικη παροιμία σου και πόσο ταιριαστή με τις σκέψεις της ανάρτησής μου!!!
      Σ' ευχαριστώ...!!!
      Παρούσα

      Διαγραφή
  2. Καλή σου βδομάδα Ζωή. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα φίλε Γιάννη!!! Χαίρομαι που δεν "θύμωσες" με τις "γιαγιαδίστικές" μου συμβουλές. :)
      Να περνάς πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  3. Ετοιμάζομαι να στείλω το κείμενο σου σε αγαπημένο πρόσωπο, μια και έχω καιρό να του γράψω, ελπίζω να μη σε πειράζει, αν ναι θα στείλω μόνο το κείμενο χωρίς το link σου!
    Χαίρομαι που ήρθε και κελάηδησε στη καρδιά σου, το πουλί που σου έστειλα!!! ;-)
    Καλή συνετή μέρα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου!!!
      Ναι, μου άρεσε πάρα πολύ το κελάϊδησμά του Στεφανία!!!
      Καλό υπόλοιπο ημέρας :)

      Διαγραφή