Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

Μαθήματα ηθικής και αυτογνωσίας!!!


   Ότι είχε να αποδείξει, το απέδειξε κυρίως στον εαυτό του. 
   Και αποχωρεί έτσι όπως ονειρεύτηκε. Γι' αυτόν δεν έχει σημασία το μέταλλο και το χρώμα του μεταλλείου που κατόρθωσε να πάρει αλλά η ηθική του ικανοποίηση. 
Ο στόχος που έβαλε και που τον πέτυχε μετά από τον προσωπικό του αγώνα. 
Το στοίχημα με τον εαυτό του που κέρδισε.



    Μπλοκάροντας τη διαδικασία της ένστασης να του αποδώσουν το χρυσό μετάλλιο που δικαιούται, αυτόματα ανεβαίνει στο πιο ψηλό βάθρο της καρδιάς μας.
   Μπλοκάροντας τη διαδικασία της ένστασης να του αποδώσουν το χρυσό μετάλλιο που δικαιούται, αυτόματα ανεβαίνει στο πιο ψηλό βάθρο της ηθικής, της αξιοπρέπειας και της αυτογνωσίας στα μάτια ολόκληρου του κόσμου.



     Αυτός ο άνθρωπος είναι η Ελλάδα που θα θέλαμε να ήμαστε και όπως κάπου πολύ σωστά αναφέρουν, είναι "η προσωποποίηση του ευ αγωνίζεσθαι".    
     Η άψογη χωρίς έπαρση συμπεριφορά στις συνεντεύξεις του, όλα όσα είπε και τ' άλλα που αποσιώπησε, το ήθος που χρόνια τώρα με ταπεινότητα αποπνέει, ο σιωπηλός προσωπικός του αγώνας εστιάζοντας μόνο στο όνειρό του, είναι ζηλευτά από τον καθένα που λέει πως γνωρίζει τον εαυτό του και παλεύει με όποιο κόστος για τους στόχους του.
Άξιος και άξιοι όσοι τον στήριζαν στον αγώνα αυτόν!




Έτσι αποχωρούν οι διαχρονικές αξίες. 


Σε αυτούς τους ανθρώπους εγώ θα υποκλίνομαι και με αυτούς θα οραματίζομαι μία καλύτερη Ελλάδα.

8 σχόλια:

  1. Ποσα συγχαρητηρια στο παλλικάρι και στα υπολοιπα παιδια που εγιναν Ολυμπιονικες ή συμμετείχαν σε αθληματα και δεν τα γνωριζαμε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγχαρητήριά μας Αριάδνη μου κυρίως στον προσωπικό τους αγώνα να πετύχουν τους στόχους τους! Όποιοι κι αν ήταν αυτοί!!!
      Την καλησπέρα μου!!! :)

      Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη για την αργοπορία να απαντήσω στο σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  2. Έτσι ακριβώς νιώθω κι εγώ Ζωή μου!
    Συγκινημένη, υποκλίνομαι και εγώ στην αξιοπρεπή παρουσία του και την όλη στάση του!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάποιον λόγο, ακόμη κι αν δεν άφηνες το σχόλιό σου Αριστέα μου, ήμουν σίγουρη πως συμφωνούσες μαζί μου!!!
      Την καλησπέρα μου!!! :)

      Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη για την αργοπορία να απαντήσω στο σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  3. Από τους ανθρώπους που είναι σημεία αναφοράς σε έναν κόσμο της αρπαχτής και της λαμογιάς. Πραγματικά υπέροχος.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας μας είναι σε θέση να γίνει σημείο αναφοράς φίλε Γιάννη. Το θέμα είναι πόσο "το δουλεύουμε" να φτάσουμε εκεί όπου γκρινιάζουμε πως οι άλλοι φταίνε που δεν φτάνουμε.
      Καλησπέρα κι από εμένα!!! :)


      Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη για την αργοπορία να απαντήσω στο σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  4. Το ήθος στον αγώνα φαίνεται... και το απέδειξε έμπρακτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω τους "χαμηλών τόνων" ανθρώπους!!!
      Λατρεύω αυτούς που βάζουν στοιχήματα με τον εαυτό τους και παλεύουν να τα κερδίσουν άσχετα με το εκάστοτε αποτέλεσμα!!!
      Λατρεύω και ζηλεύω αυτούς που στηρίζουν και στηρίζονται σε τέτοιας πάστας ανθρώπων.
      Την καλησπέρα μου Στεφανία μου!!! Φαντάζομαι πως εγκλιματίστηκες στη βουνίσια καθημερινότητά σου.


      Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη για την αργοπορία να απαντήσω στα σχόλιά σου!

      Διαγραφή