Τρίτη, 16 Αυγούστου 2016

Κολάζ

Μόνη εγώ να ξεφυλλίζω προσπέκτους για όμορφα ταξίδια στα νησιά μας κι όχι μόνο. 


Κι εκεί, επάνω στην ήρεμη χαλαρή στιγμή του ξεφυλλίσματος, να ΄σου μια φωτογραφία που κλείνει πονηρά το μάτι. Σε καλεί να πας εκεί. Σε περιμένει. Εσένα και τον εκλεκτό της καρδιάς σου. 
Να αντισταθείς? Δεν το μπορείς, σου είναι αδύνατον. Μα ούτε και το θέλεις!


Και φυσικά δεν χρειάζεται και δεύτερο ματάκι να σου κλείσει. Είσαι κι όλας εκεί. 
Και ο εκλεκτός σου? Άδεια θα μείνει η δεύτερη καρέκλα? Όχι, κι αυτό είναι αδύνατον! Δεν πρέπει.
Τρέχει η σκέψη ποιον θα ήθελες απέναντί σου σε αυτό το ειδυλλιακό το μέρος. Μα είναι η εικόνα τόσο μες το μυαλό ξεκάθαρη. Δεν χρειάζεσαι ώρα πολύ ν' αποφασίσεις. 
Χαμογελάς και τρέχει η ματιά σου να συναντήσει την σκανδαλιάρικη ματιά στη φωτογραφία δίπλα σου. 


Μόνος κι εσύ μες τη φωτογραφία. 
Δεμένος στο καρότσι τέτοια μέρα? Σήκω λοιπόν κι ακολούθα με. Βρίσκομαι ήδη εκεί εγώ. Έλα κι εσύ μικρέ αγαπημένε πρίγκιπα να ζήσουμε μαζί το παραμύθι. 
Κάθισε απέναντι μου και αφέσου στη στιγμή. 
Μόνο για ένα μικρούλι τόσο δα λεπτό, γύρνα και κοίτα προς τα εδώ. Εμένα. Χρειάζομαι ένα ενθύμιο από ετούτη τη μαγική στιγμή και θα την αποθανατίσω! 


Υπέροχα!!! Τώρα κι εγώ θα κάτσω απέναντί σου να πιούμε παρέα ένα παγωμένο λευκό κρασί και να γευματίσουμε δίπλα στο κύμα...

Γιατί εμείς μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, ξέρουμε να δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες και πάντα να περνάμε ωραία!!! 
Γιατί εμείς μικρή γλυκιά μου ηχορύπανση, μπορούμε μόνο με το νου το αδύνατον να ζούμε!!!


Υ.Γ.1 Τις πιο θερμές μου ευχές σε όλες/όλους όσους γιόρταζαν το 15Αυγουστο και για όλους τους υπόλοιπους. :)

Υ.Γ. 2 Το φλας αλλοίωσε το αποτέλεσμα του κολάζ μου και των φωτογραφιών που το σύνθεσαν :( 
Μα δεν πειράζει! Εμείς περάσαμε υπέροχα!!! :)

4 σχόλια:

  1. Και φυσικά αυτό είναι που μετράει Ζωή. Το ότι περάσατε ωραία σε ένα όμορφο κάλεσμα ταξιδιού.
    Χρόνια σου Πολλά και όμορφη συνέχεια καλοκαιριού γιατί η νιρβάνα συνεχίζεται σε ερημωμένες πόλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Γιάννη!!!
      Τα ταξίδια είναι "μέσα" μας κι ακόμη και αν οι συγκυρίες δεν μας το επιτρέπουν να ξεκουνηθούμε, εμείς τοποθετούμε τον εαυτό μας εκεί που ονειρευόμαστε και περνάμε τέλεια!!!
      Ίχνος υπερβολής δεν έχει αυτό που λέω. Η δύναμη του μυαλού είναι τόσο μεγάλη!!!
      Δεν χρειάζεται υποθέτω διευκρίνηση ότι το ταξίδι μας αυτό που αναφέρω πιο πάνω ήταν νοερό. Η δε τελική φωτογραφία είναι το πρώτο επιτυχημένο μου κολάζ και πολύ καμαρώνω γι' αυτό!!! :)
      Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου και στείλε νοερά προς τα εδώ και καμιά σακούλα με τομάτες από τον μπαξέ σου γιατί φέτος ότι πήρα από τον μανάβη ήταν χάλια!!! :) :) :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το κολάζ σου Ζωή μου! (και πονηρό το καβουράκι!) ;-)
    Με τα κολάζ έχω ασχοληθεί και η ίδια, όχι μόνο είναι πολύ δημιουργικό αλλά συγχρόνως είναι αναπάντεχα διασκεδαστικό!
    Εδώ ανακοινώνουν μπόρα και εμείς απαντάμε καλώς να έρθει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πρώτη μου απόπειρα για κολάζ Στεφανία, ήταν για το δρώμενο της Μαρίας Νικολάου "ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ". Ήθελα σε ένα χαρτόνι να κολλήσω όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορούσα από την πόλη μου και από τη γύρω περιοχή της αντί να στείλω στο δικό μου "ταίρι", την Αριάδνη μια απλή καρτ ποστάλ από την όμορφή μου Δράμα. Περιττόν να σου πω πως δεν κατάφερα να έχω ένα όμορφο αποτέλεσμα, αν και η Αριάδνη έγραψε κολακευτικά λόγια στην ανάρτησή της. Προφανώς επιβράβευσε την προσπάθειά μου :)
    Αυτό το κολάζ ήταν το δεύτερο και το τελευταίο μου. Από κοντά δεν φαίνεται καν ότι είναι κολάζ. Και επειδή έγινε υπέροχο (ας με παινέψω λίγο, μην πέσω και με πλακώσω :) ), δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ γιατί το ενδιαφέρον μου με όποια "καλλιτεχνική δραστηριότητα" καταπιάνομαι, σταματά όταν δω πως καταφέρνω ένα αξιόλογο αποτέλεσμα.
    Υπάρχουν βέβαια πάντα και οι εξαιρέσεις για να επιβεβαιώσουν τον κανόνα ;)
    Έχω καιρό να διαβάσω και να ακούσω ειδήσεις ακόμη και για τον καιρό. Ο ουρανός ωστόσο μου λέει πως θα παίζει μαζί μου κάθε φορά που βλέπω σύννεφα και ξεκινώ για επάνω νομίζοντας πως έχει δροσιά... :)
    Καλώς να σας έρθει λοιπόν η μπόρα που τόσο λαχταράτε! Εύχομαι να ποτίσει και τα φυτά και τα ριζά της ψυχής!

    Υ.Γ.Το έξυπνο καβουράκι θέλησε να κλέψει λίγο από την λάμψη της μικρής γλυκιάς μου ηχορύπανσης και να αποκτήσει αυτό που ο εγγονός μου σνόμπαρε : "Δημοσιότητα" στο διαδίκτυο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή