Δευτέρα, 8 Αυγούστου 2016

Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ (Ευχαριστήριο!!!)





Είναι φορές που σκέφτομαι πως το παιχνίδι στη ζωή μας είναι τόσο απαραίτητο όπως ο αέρας που αναπνέουμε. Όσο κι αν μεγαλώνεις λοιπόν αν σου δοθεί η ευκαιρία για να παίξεις δεν πρόκειται να την αφήσεις ανεκμετάλλευτη. Ευτυχώς για εσένα! Ευτυχώς και για όσους είναι σαν κι εσένα! Και ευτυχώς για όλους εμάς τους παιχνιδιάρηδες που υπάρχουν και οι άλλοι. Αυτοί που μας παροτρύνουν και βρίσκουν όμορφες ιδέες προκειμένου να μας ενώσουν σε έναν κύκλο για να "στήσουμε παιχνίδι"!


Δεν θα το κρύψω και χαίρομαι που έρχεται η ώρα να το πω. Τη στιγμή που δήλωσα συμμετοχή, τον Ιούνιο που πέρασε, στο επικοινωνιακό δρώμενο της Μαρίας Νικολάου από το blog "Μια ματιά στον ήλιο,  ένιωσα σαν παιδί που περιμένει την ανταλλαγή δώρων στην τάξη του τα Χριστούγεννα!
Ανταλλαγή καρτ ποστάλ μεταξύ αγνώστων bloggers ήταν ο όρος του "παιχνιδιού" που σκέφτηκε η Μαρία της φιλόξενης αυτής blogoγειτονιάς.
Σχετικά με το δρώμενο πληροφορίες εδώ 
(Ελπίζω δηλαδή εκεί... αν όχι, παρακαλώ πολύ βοηθήστε με να παραπέμψω σωστά).


Αποστολέας : Η "άγνωστη" φίλη Μεταξία (metaxia nikolopoulou) από το blog http://metaxia-art.blogspot.gr/,
(συγχωρήστε με αν δεν το έβαλα σωστά, δεν είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως, απλά δεν ασχολούμαι όσο θα έπρεπε ...)


Παραλήπτης : Το μικρό παιδί που ξύπνησαν μέσα μου οι ηλεκτρονικές φίλες Μαρία και Μεταξία.


Τόσο μεγάλη δύναμη είχε ωστόσο η καθημερινότητα ώστε απορρόφησε σκέψεις νοσταλγικές και όμορφες που γεννήθηκαν από την μοναδική ιδέα της Μαρίας και ευτυχώς (αυτή τη φορά τολμώ να πω ευτυχώς για ευνόητους λόγους), το ξέχασα εντελώς το υπέροχο αυτό δρώμενο.
Η φιλόξενη όμως οικοδέσποινα και άψογη διοργανώτρια  Μαρία, δεν παρέλειψε να μου στείλει e-mail για να με ενημερώσει πως η δική μου καρτ ποστάλ έχει ήδη αποσταλεί από την/τον άγνωστη/ο σε ΄μένα ως σήμερα αποστολέα και θα έπρεπε να μεριμνήσω προκειμένου να την παραλάβω.


Παρασκευή πρωί έλαβα το e-mail μα θέλησα να παρατείνω τη λαχτάρα της αναμονής έτσι, για να "τσιγκλίσω" και λίγο το παιδί που κοιμόταν (?) μέσα μου, Θα ΄θελα ν' αφήσω να περάσουν ακόμη λίγες μέρες μέχρι να παραλάβω την καρτ ποστάλ στα χέρια μου και να ανακαλύψω την/τον άγνωστή/ό μου αποστολέα, αλλά η ανυπομονησία του παιδιού δεν μου το επέτρεψε άλλο να περιμένω.


Δεν θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ πως μετακομίζοντας σε άλλη ηλεκτρονική γωνιά θα έβρισκα τόσες ανοιχτές άγνωστες αγκαλιές και θα έπαιρνα τέτοια χαρά. Ούτε φανταζόμουν πως το κουτί που περιέχει την από αμνημονεύτων ετών αλληλογραφία μου και που το φυλάω σαν θησαυρό, θα άνοιγε για να προστεθεί ακόμη ένας φάκελος αλληλογραφίας εν έτη 2016!


Η καρτ ποστάλ της φίλης μας της Μεταξίας είναι από τη Ρόδο και όχι από την πόλη της. Είναι υπέροχη όπως βλέπετε και μου εύχεται αν δεν την επισκέφτηκα να καταφέρω εκεί κάποια στιγμή να πάω.
Μεταξία μου! Η Ρόδος για ΄μένα ήτανε το ταξίδι των ονείρων μου στο εσωτερικό! Το άλλο ταξίδι των ονείρων μου, αυτό στο εξωτερικό, δεν το έχω κάνει ακόμη αλλά στη Ρόδο ναι. Κατάφερα να το εκπληρώσω τ' όνειρό μου. Πραγματικά μέσα από όλα τα νησιά μας που επισκέφτηκα (και είναι πάρα πολλά) ξεχωρίζει! Είναι ένας τόπος μαγικός και σου εύχομαι κι εσύ να την επισκεφτείς με την πρώτη ευκαιρία.
Το "ήχος και φως", το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου, το ατελείωτο σεργιάνι στην Μεσαιωνική πόλη είναι λίγα από τα πολλά που μου έμειναν στο νου και σ' ευχαριστώ πολύ που με ταξίδεψες εκεί και πάλι!


Όλως παραδόξως θυμάμαι και το "Ρεσάλτο" ένα "ζεστό" μαγαζί με ζωντανή έντεχνη μουσική όπου ορισμένα βράδια πέρασαν θαρρείς και ζούσα σε ένα παραμύθι! Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα. 
Τι ανασκάλεμα μέσα στο μυαλό μου να ΄ξερες πως έκανες!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!  


Μαζί με την καρτ ποστάλ η φίλη μας Μεταξία μου έγραψε κι ένα γράμμα, η τρυφερότητα του οποίου μου ταιριάζει τόσο πολύ!!!
Για όσα μου γράφεις άγνωστη φίλη Μεταξία, θέλω να ξέρεις πως βαθειά με άγγιξαν!!! Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι!!!
Και οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν με ένα δώρο!!!
Δείτε!!! Το έφτιαξε η ίδια!!! Με τα χέρια της!!! Για ΄μένα!!!
Τι να σου κάνει εδώ τώρα ένα απλό ευχαριστώ?
Δεν έχω λόγια Μεταξία μου. Πραγματικά με συγκίνησες πολύ. Δεν έχω λόγια...


Κοίταξε τώρα Μεταξία πως μου τα ταίριαξες τα χρώματα με το αγαπημένο μου φουστάνι!!!


Πάνε μέρες πολλές που ήθελα κάτι να πάρω για το λαιμό να συνδυάσω με τούτο ΄δω το φόρεμα αλλά όλο το ανέβαλλα. Λες και το ήξερες!!! Λες και το ήξερα!!!


Και φυσικά το τίμησα με την πρώτη ευκαιρία. Μην το κοιτάς έτσι όπως το φορώ. Με πιάνει αμηχανία με τις φωτογραφίες και θέλησα γρήγορα να ξεμπερδεύω. Ήθελα όμως οπωσδήποτε να το δεις!!! Μετά το διόρθωσα αλλά είχε "πετάξει το πουλάκι" :)
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Ότι μου έστειλες ξεχωριστή θα έχουν θέση στην καρδιά μου και στα αγαπημένα μου αντικείμενα!!!


ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΜΕΤΑΞΙΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
Είμαι η Ζωή και χάρηκα που μπήκατε έστω και με αυτόν τον τρόπο στη ζωή μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς!!!

Υ.Γ. Ένα περιστατικό που θυμήθηκα μόλις τώρα από τη Ρόδο.
Μετά από πολύωρο σεργιάνι μέσα στο δάσος με τις πεταλούδες, κάποια στιγμή ίδρωσα κι έβγαλα το καπέλο μου. Το φόρεσα μετά από ώρα φεύγοντας από το δάσος μιας κι εκεί είχε δροσιά. Το ξαναέβγαλα λοιπόν και πάλι τη στιγμή που μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο, Και μαντέψτε!!! Μέσα απο το καπέλο μου βγήκε, όχι όχι ένας λαγός, μα μια υπέροχη από εκείνες τις υπέροχες τις μοναδικές τις πεταλούδες!
Και όπως καταλάβατε, μετά από αυτήν την ανάρτηση για μέρες θα ξαναζώ το ταξίδι μου στη Ρόδο και να παρακαλάτε να μην έχω χρόνο να διαθέσω γιατί θα αρχίσω τα αριθμημένα υστερόγραφα!!! 

20 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και η δικη σου καρτ ποσταλ Ζωη μου. Της Μαριας το λινκ το εβαλες σωστα. Της Μεταξίας αλλαξε το γιατι παραπέμπει στη Μαρία, και βάλε αυτό http://metaxia-art.blogspot.gr/ Ταίριαξε οντως με το πανεμορφο φόρεμα σου! Να τα χαρεις όλα!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Αριάδνη!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!!
      Καταλάβαινα πως κάτι δεν πήγαινε καλά με το λινκ της Μεταξίας αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Της Μαρίας το λινκ μπήκε σωστά γιατί επισκέφτηκα τη δική σου σελίδα, το αντέγραψα από εσένα και το επικόλλησα. Αλλιώς σιγά που θα το έβαζα σωστά.
      Είναι η μοναδική ως τώρα ανάρτηση που μου πήρε πολλές ώρες για να γίνει. Από τη μια δεν με ικανοποιούσαν οι φωτογραφίες γιατί γυάλιζε το φλας ή έβγαιναν σκοτεινές (γι' αυτό και έφερνα βόλτα σε όλο το σπίτι τα δωράκια μου και τα τοποθετούσα σε διάφορα σημεία), από την άλλη ήθελα να σας μεταφέρω συναισθήματα και εικόνες (πράγμα αδύνατο αλλά προσπάθησα) και από την άλλη έσβηνα κι ανέβαζα ξανά από την αρχή για ώρα πολύ τις τελευταίες φωτό με το φόρεμα γιατί δεν μου άρεσε η αλήθεια είναι η ιδέα να τις ανεβάσω, μα ήθελα να δείτε πόσο ταίριαξε το υπέροχο χειροποίητο(!!!) δώρο της Μεταξίας με το φόρεμά μου και πόσο πολύ θα το χαρώ!!!
      Η δε καρτ ποστάλ (υπέροχη!!!) θα βρει μια θέση στο κουτί του "θησαυρού" μου!!!
      Την καλημέρα μου και πάλι με ένα ακόμη μεγάλο-μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη βοήθειά σου!!! :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό που συμβαίνει σε όσους παίρνουν μέρος στα "δρώμενα" που διοργανώνονται απ΄μερικούς δραστήριους bloggers είναι μαγικό... άλλοι ανακαλύπτουν τα ποιητικά ή λογοτεχνικά τους ταλέντα, άλλοι οργανώνουν φωτογραφικούς διαγωνισμούς, άλλοι πάλι κληρώνουν και στέλνουν δώρα έτσι στα ξαφνικά σε bloggers μέσα απ΄τα σχόλια τους και άλλοι πάλι οργανώνουν έξυπνα παιχνίδια, όπως αυτό με τις κάρτ-ποστάλ... υπέροχη ιδέα, ειδικά την εποχή των mails!
    Η χαρά σου χαρά μου Ζωή μου και το εννοώ με όλη μου την καρδιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πραγματικά πολύ όμορφο Στεφανία μου αυτό που συμβαίνει σ' αυτό το χώρο. Χρειαζόμουν μια τέτοια ανάσα για να αναπτερωθεί λίγο το ηθικό μου. Έχω ελαττώσει τις επισκέψεις μου στο άλλο μου "ηλεκτρονικό σπιτικό" και αν δεν ήταν 3-4 άτομα που παρακολουθώ με πραγματικό ενδιαφέρον, θα έκλεινα και τον εκεί λογαριασμό μου.
      Και πραγματικά έχω χαρεί πάρα πολύ με τον φάκελο που πήρα!!!
      Σ' ευχαριστώ για τα θερμά σου λόγια Στεφανία μου!!! Αμοιβαία είναι τα αισθήματα και ξέρω πως το ξέρεις. :)

      Διαγραφή
  3. Συμμερίζομαι την χαρά σου Ζωή μου. Τι όμορφο το κολιεδάκι σου.
    Να έχεις υγεία και να τα χαρείς!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για ακόμη μια φορά Μαρία!
      Δεν έχω υπομονή μέχρι του χρόνου. Αυτές κιόλας τις μέρες θα κάτσω να γράψω γράμμα στην κολλητή μου που μένει στην Κεφαλλονιά! Και απορώ γιατί δεν το έκανα νωρίτερα αυτό.
      Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!!!

      Διαγραφή
  4. Χαιρετώ το παιδί Ζωή και χαίρομαι με τη χαρά και τον ενθουσιασμό σου!
    Τα ένιωσα Ζωή μου κι αυτό είναι το ωραίο σε αυτό το παιχνίδι μας!
    Αλλά και η προετοιμασία να στείλουμε κι εμείς το δικό μας φάκελο-δώρο, ε;
    Πόσο όμορφα ταίριαξε με το φόρεμα το κολιέ!
    Να τα χαρείς μάτια μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου φαντάζομαι πως φαίνομαι και ακούγομαι σαν μια χαζοχαρούμενη υπερφυσική μπέμπα μα καθόλου δεν με αφορά η εικόνα μου προς τα έξω. Αυτοί που νιώθουν ότι ένιωσα ξέρω πως δεν θα με παρεξηγήσουν γιατί κι εγώ στη θέση τους δεν θα παρεξηγούσα.
      Όσο για την προετοιμασία της δικής μου κάρτας? Η Αριάδνη πιο πάνω ήταν πολύ επιεικής με την κάρτα μου γιατί προσπάθησα να φτιάξω ένα κολάζ από όμορφες εικόνες της πόλης μου μα με την προσπάθεια έμεινα. Το έκανα όμως με τόσο ενθουσιασμό και χαρά που δεν κατάλαβα πως πέρασαν οι ώρες που αφιέρωσα γι' αυτήν την "κάρτα". Αυτό φυσικά φαντάζομαι πως επιβράβευσε η φίλη Αριάδνη!
      Το μεράκι και η αγάπη που βάζεις στα πράγματα έχοντας ένα συγκεκριμένο άτομο στο μυαλό σου, ακόμη κι αν δεν το ξέρεις προσωπικά, ξεχειλίζει όταν φτάσει στα χέρια του παραλήπτη. Και αυτό το κολιεδάκι φτιάχτηκε μόνο για ΄μένα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσένα!!! <3

      Διαγραφή
  5. Ακριβως το παιδι που κρύβουμε μεσα μας μας βγαζου Ζωη μου αυτα τα ομορφα δρωμενα που γινονται σ αυτην την μπλοκογειτονια...!! και εμεις σαν μικρα παιδια χαιρόμαστε καθε φορα που συμβαίνει να περνουμε καποιο δωρακι αλλα πίοστεψε με χαιρομαστε ακομ πιο πολύ στέλνωντας..εμεις κάτι σε καποια φιλη... δεν έχει σημασία τι θα είναι αλλα η σκεψη της φίλης προς σε εμας... να περνας ομορφα .. και να βρίσκεις αφορμες για χαμογελα..φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες Ρούλα μου είναι πολύ σωστό!
      Πάντα ένιωθα άβολα όταν έπαιρνα δώρα και ίσως μερικές φορές να γινόμουν και ακατάδεχτη από την αμηχανία μου. Η χαρά μου όμως όταν εγώ χαρίζω κάτι είναι απερίγραπτη!!!
      Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση η χαρά που πήρα αγοράζοντας αγαπημένο βιβλίο που θα συνόδευε τη δική μου κάρτα ήταν ισάξια με το δωράκι που πήρα γιατί είχε κάτι μοναδικό το χάρισμα που μου έγινε και που δεν μπορώ να το προσπεράσω νιώθωντας αμηχανία! Φτιάχτηκε ειδικά μόνο για ΄μένα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα Ρούλα!!!
      Καλό σου βράδυ με ένα πλατύ χαμόγελο!!! :)

      Διαγραφή
  6. Το έχω πει πολλες φορές.. θα το πω άλλη μια!!!
    Αυτό το μπλογκοχωριό κάνει θαύματα!!!!
    Όσο γαι τη Ρόδο!! υπέροχη!!! κι οι πεταλούδες της, ένα όνειρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ απλά θα το λές όποτε νιώθεις την ανάγκη να το πεις κι εμείς,κάθε φορά που θα το λες, απλά θα συμφωνούμε!!!
      Ναι Ελένη μου. Δεν μπορεί βέβαια να αντικαταστήσει τη γειτονιά που ξέραμε, μα είναι σαφώς καλύτερη απ' τη γειτονιά της πολυκατοικίας :)
      Η Ρόδος είναι πραγματικά υπέροχη. Όπου κι αν είπα το περιστατικό με την πεταλούδα που βγήκε μέσα από το καπέλο μου στο αυτοκίνητο, όλοι νομίζαν πως αστειευόμουνα. :)
      Καλή σου μέρα Ελένη!!! Όμορφη και δημιουργική!!!

      Διαγραφή
    2. Τα φιλιά μου!!!!
      Να περνάς υπέροχα!!!!!

      Διαγραφή
    3. :)

      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

      Διαγραφή
  7. Η εικόνα της πεταλούδας θα φτερουγίζει καιρό στο μυαλό μου!
    Και η κάρτα όμορφη, μα και το κολιεδάκι ένα όνειρο..και πόσο ταίριαξε με το αγαπημένο σου φόρεμα που κι αυτό μου άρεσε πολύ εδώ που τα λέμε!
    Να τα χαρείς Ζωή μου και πολλά μπράβο στη Μεταξία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολα με πίστευαν όταν το έλεγα μα δεν μπορούσαν να φανταστούν πόσες πεταλουδες ήτανε στο δάσος!!! Κάλυπταν όλο τον κορμό από τα δέντρα και όταν πετούσαν σύννεφο θαρρείς πως σηκωνόταν!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν κι εσένα όπως εμένα πολύ! Το φόρεμα που τόσο σου άρεσε πρέπει να σου πω πως είναι πανάκριβο γιατί είναι λατρεμένο. Η δε αξία του? 6 ευρώ το πήρα από την Λαϊκή μας αγορά και επισκίασε εντελώς τα ακριβά μου ρούχα! :)
      Και εσύ Μαράκι μου να χαίρεσαι ολα τα δικά σου "πολύτιμα"!!!
      Καλή σου μέρα και πάλι!!! :)

      Διαγραφή
  8. Γειά σου Ζωή ,συγνώμη που άργησα να σου γράψω αλλά λόγω της ζέστης πηγαινοέρχομαι στο χωριό .Χάρηκα όταν είδα ποσο όμορφα ταίριαξαν το κολιέ και το φόρεμά σου !!Το ήξερα πως αυτό το χρώμα θα σου ταίριαζε ! Είναι μαγικό αυτό που συμβαίνει !!Να είναι καλά η Μαρία με το έξυπνο δρώμενο που διωργάνωσε!!!Να είσαι καλά να τα χαρείς!!!Με τη κάρτα μου σου θύμισα όμορφες αναμνήσεις και χαίρομαι που έχεις ταξιδέψει στην όμορφη Ρόδο !Σε ευχαριστώ γιατι με έκανες και μένα να νιώσω τόσο όμορφα
    με την υπέροχη αναρτησή σου!!Καλή εβδομάδα ,σε φιλώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου καλή σου μέρα!!!
      Η αλήθεια είναι πως έκανα μια υπέρβαση ανεβάζοντας κάποιες συγκεκριμένες φωτογραφίες, μα έπρεπε να δεις πόσο πραγματικά "έδεσε" το φόρεμά μου με το υπέροχο χειροποίητό σου κρεμαστό!!! Ήθελα να έχεις μια πλήρη εικόνα για τη θέση που βρήκε το κολιεδάκι που έφτιαξες!!!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η ευχαριστήρια ανάρτησή μου. Ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω κι εγώ με τη σειρά μου!
      Όσο για την κάρτα σου? Πραγματικά με ταξίδεψε πίσω στο χρόνο και ήταν ένα ευχάριστο καλοκαιρινό ταξίδι γεμάτο θύμησες!
      Εύχομαι να περνάς καλά με πολλές ανάσες αγαπημένων δίπλα σου!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι από καρδιάς!!!

      Υ.Γ. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να ζητάς συγνώμη Μεταξία!!! Είναι πολύ όμορφο που έχεις ένα χωριό και δραπετεύεις!!! Απωθημένο μου που απωθημένο θα παραμείνει. :)

      Διαγραφή
  9. Αχ, η Μεταξία! Είναι τόσο όμορφη ψυχή! Και στο δεματάκι που σου έστειλε φαίνεται αυτό! Να τα χαρείς όλα τα δωράκια σου! Να είμαστε καλά να μοιραζόμαστε όμορφες τέτοιες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα!!!
      Ας είμαστε καλά κι ας ξεκλέβουμε χρόνο από το χρόνο μας για να δηλώνουμε "παρούσες" στις όμορφες ψυχές!!!
      Ευχές για όμορφο Σ/Κ, από καρδιάς!!!

      Διαγραφή