Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2016

Για ΄σένα άγνωστε/η ποιητή/ποιήτρια!



Άγνωστέ μου ποιητή
Έλα.
Σου ανοίγω διάπλατα την πόρτα της καρδιάς μου να περάσεις.
Πες μου τι θα ΄θελες να μάθεις από τη ζωή μου
κι εγώ, δίχως κανένα δισταγμό θα ανταποκριθώ
στο κάλεσμά σου.
Πάρε μολύβι και χαρτί και φτιάξε ερωτήσεις.
Με θάρρος θα σου απαντώ κι εσύ θα καταγράφεις
Γιατί την έκθεση δεν την φοβήθηκα ποτέ μου εγώ
άγνωστε ποιητή.

Δεν με τρομάζει της ψυχής μου το ξεγύμνωμα όπως εσένα σε τρομάζει.
Εσένα που κρύβεις τη δική σου τη ζωή πίσω από τις ζωές των άλλων.
Είναι δικά μου τα βιώματα και οι πληγές δικές μου είναι.
Κι αν δεν μπορείς ούτε στιγμή να νιώσεις ότι ένιωσα, σου δίνω
απλόχερα την άδεια να τα αφουγκραστείς. Να τα υιοθετήσεις.
Όλα...
Και να τα μοιραστείς.
Με όλους τους αναγνώστες σου
που σε ακολουθούν και σε διαβάζουν.
Με όλους τους θαυμαστές που τις εικόνες σου
δίχως οικονομία τους προσφέρεις...
Mε όλους εκείνους που τα βιώματά σου νιώθουν ότι κρύβεις και φειδωλά τους δίνεις.

Έλα. Και κάνε αθάνατη την αλλοτινή και τωρινή ζωή μου.
Και δίδαξε εσύ μέσα από την πένα σου
πως τα βιώματα κοινά είναι για όλους τους ανθρώπους.
Κι ας μην τολμούν να τα αποδεχτούν και να τα ομολογήσουν.

Βοήθησέ τους αν μπορείς με τα γραφόμενά σου
να αντέχουνε τον πόνο τους και τις πληγές να κλείνουν
με της ψυχής τη δύναμη που διαθέτουν.
Με εκείνη τη δύναμη που δεν γνωρίζουν ότι έχουν.
Βοήθα τους, όπως κι εμένα κάποιος άλλος Ποιητής
με ΄χει βοηθήσει ποιητή μου...

("Εκτελώντας" την ποίηση και στραγγίζοντας το άλικο το χρώμα από ένα ποτήρι του κρασιού. Κρυστάλλινο.)

4 σχόλια:

  1. Μην υποτιμάς τη γραφή σου..! σε παρακαλώ για αυτό...! είναι κρίμα...! ναι, είναι πανέμορφο....! ναι, του αξίζει η προσοχή, το συναίσθημα. Είναι πάρα πολύ όμορφο. Ειλικρινά με συγκίνησε Ζωή.
    Να έχεις την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι πως υποτιμώ αυτό που κάνω φίλε Γιάννη. Άλλωστε για χιλιοστή φορά θα πω, πως τίποτα δεν περιμένω από αυτά που γράφω. Ήδη τα σχόλιά σας που ούτε καν φανταζόμουν πως θα υπάρχουν, στολίζουν σαν ακριβά στολίδια τις αναρτήσεις μου!!!
    Μόνο να. Για ΄μένα η ποίηση είναι κάτι ανέγγιχτο, κάτι βαθύ και πολλές φορές δυσνόητο που χρειάζεται χρόνο πολύ και αναγνώσεις αρκετές μέχρι να το κατανοήσεις. Αυτά που γράφω εγώ, τα κατατάσσω σε αφηγηματικές ιστοριούλες που κάτι μικρό κι ασήμαντο έχουν κι αυτές να πούνε. Ευκολονόητες αφηγηματικές ιστοριούλες. :)
    Κι εγώ σου στέλνω τις ευχές μου για ένα όμορφο, γαληνεμένο Σ/Κ!!!

    Υ.Γ. Κάποια μέρα σκέφτομαι να πάρω τη φωτογραφική μηχανή μαζί μου για να βγάλω τη 2η φωτογραφία της μικρής μου ηχορύπανσης, η οποία μεταλλάχθηκε σε μικρό γλυκό τιτίβισμα, δίπλα στο αυτόφυτο δεντράκι που "υιοθετήσαμε" πέρσι τον Ιανουάριο. Στην ανάρτηση που θα συνοδέψει τη φωτογραφία, θα ήθελα πολύ να γίνω κι εγώ για μια φορά ποιήτρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως μόνο με ποίημα μπορείς ν' αγγίξεις τον ποιητή, γιατί ποιητής όπως λες δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει να γράφει ποίηση αλλά αυτός που με απλά λόγια σε μεταφέρει στον κόσμο του...
    Και πόσο μου αρέσει η έκκληση σου:
    "Βοήθησέ τους αν μπορείς με τα γραφόμενά σου
    να αντέχουνε τον πόνο τους και τις πληγές να κλείνουν
    με της ψυχής τη δύναμη που διαθέτουν.
    Με εκείνη τη δύναμη που δεν γνωρίζουν ότι έχουν.
    Βοήθα τους, όπως κι εμένα κάποιος άλλος Ποιητής
    με ΄χει βοηθήσει ποιητή μου..."
    Είναι όμορφο να έχουμε ένα ποιητή στη ζωή μας που μας βγάζει ότι ομορφότερο έχουμε μέσα μας!

    Καλό τρυφερό και ζεστό βραδάκι θα μας ευχηθώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι είναι Στεφανία μου!
    Μας δίνει πάντα λόγο ύπαρξης ένας ποιητής. Κι αν δεν αποτελεί μέρος του πραγματικού μας κόσμου, τότε τον φτιάχνουμε εμείς μέσα στη φαντασία μας και στον κόσμο όπου μετακομίσαμε για να αντέξουμε. Για να έχουμε υπόσταση. Για να εμπνεόμαστε...
    Καλή εβδομάδα, πολύχρωμη και γεμάτη από τρυφερές αγκαλιές!!!

    Υ.Γ. Απόλαυσε τον παράδεισό σου τώρα που ντύθηκε με τα πολύχρωμα τα ρούχα του, ώσπου να φθάσει ο Χειμώνας και να τον γυμνώσει!
    Ευτυχώς έχω πολλούς παραδείσους γύρω από την πόλη μου για να δραπετεύω, διαφορετικά θα σε ζήλευα πολύ...
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή