Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017

Καινούριος έρωτας. Διάχυτος και πάλι.


   Να. Εδώ και πάλι, να φουντώνει απ’ την αρχή ο έρωτάς μου για τη ζωή και το μυστήριό της, αδιαφορώντας για τις/τους τόσους αντίζηλους που υπάρχουν. Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια κι αισθάνομαι πως δεν με έχει κουράσει καθόλου αυτή η σχέση. Κι ας μετρά μέσα στα χρόνια που κυλούν σαν το νερό, πενήντα δύο έτη και κάμποσους μήνες προς τα πίσω. Πως θα μπορούσε άλλωστε να έχει φθαρεί μια σχέση που ξεκινά κάθε τέτοια εποχή απ’ την αρχή και ζει την κάθε της στιγμή όχι σαν επανάληψη αλλά σαν κάτι το πρωτόγνωρο κι ανεπανάληπτο? Δεν φθείρεται μια νέα γνωριμία στην αρχή της. Την ζεις και ρουφάς κάθε στιγμή της απολαμβάνοντας ότι όμορφο κι ευχάριστο έχει να σου προσφέρει και νιώθεις ευγνωμοσύνη για όλα τα συναισθήματα και τη διάχυτη ευφορία που αυτή γεννά στο μυαλό και την ψυχή σου.
   Ναι, το έχω ξαναπεί και στα επόμενα τα χρόνια ευελπιστώ πως θα συνεχίσω να το λέω, πως η Άνοιξη είναι έρωτας! Είναι ο νέος αέρας που φυσάει στη ζωή και ανανεώνει τον μουχλιασμένο τον αέρα του χειμώνα. Είναι το ξύπνημα των αισθήσεων και θαρρείς πως οι νευρώνες σου αποκτούν χιλιάδες περισσότερους ευαίσθητους υποδοχείς και όλα τα αισθητήρια όργανα αισθάνονται μαζί συγχρόνως και το καθένα χωριστά, ακόμη και το ανεπαίσθητο θρόϊσμα των φύλλων πάνω στα δέντρα όπου απ’ την αρχή κι αυτά ξαναφυτρώνουν. Είναι το άρωμα που πλημμυρίζει τον αέρα από τ’ αγριολούλουδα και το βρεγμένο χώμα όταν ξεδιψάει. Κυρίως όμως είναι η ίδια η ζωή με την οποία είμαι εγώ ερωτευμένη και η οποία ξεπηδά και ξεφυτρώνει, σέρνεται και πετάει από παντού! Όπου κι αν στρέψεις το βλέμμα σου στη φύση, ζωή θα αντικρίσεις! Κι αυτός ο ήλιος φοράει θαρρώ αλλιώτικα το φως του. Τίποτα δεν θυμίζει το φως εκείνο που ντύνεται όλες τις άλλες εποχές του χρόνου. Και η ζεστασιά του είναι αλλιώτικη. Μια άλλη θαλπωρή, ξεχωριστή διαπερνά το κάθε κύτταρο απ' το κορμί όταν στα χάδια του αφεθείς και στο άγγιγμά του.
    Θα σκέφτεσαι πως τώρα σου μιλώ άγνωστε αναγνώστη μου σαν μια γυναίκα ερωτευμένη. Μα απ’ την αρχή αυτό τάχα δεν δήλωσα? Πως είμαι ερωτευμένη με την ζωή, την αλήθεια της και το μυστήριό της?
   Υπήρξε κάποτε μια Άνοιξη που λίγο μου έλειψε για να την χάσω. Επέτρεψα βλέπεις το μυαλό να κολλήσει σε συμπεριφορές που δεν ταιριάζουνε και δεν αρμόζουν σε ανθρώπους που θέλουν πολιτισμένοι να ονομάζονται. Υπήρξε όμως μια ζωή καινούρια σαν αντίβαρο η οποία μέσα από το πουθενά και αναπάντεχα ξεφύτρωσε σε μια γλάστρα του σπιτιού μου και ευτυχώς με ξύπνησε από τον εφιάλτη των μαύρων σκέψεων που κάνει το μυαλό όταν κολλάει. Έκτοτε το γεγονός εκείνο το ΄χω κατά νου και δεν επιτρέπω στο μυαλό παρόμοια παιχνίδια μοναχό να παίζει. Περιμένω πάντα σαν ανυπόμονο παιδί να πάρει σειρά ο Μάρτης, ο Απρίλης και ο Μάης. Αφουγκράζομαι το ξύπνημα της φύσης, μυρίζω την οσμή της ομορφιάς, κοιτάζω γύρω μου με τα μάτια όχι της όρασης, τα άλλα μάτια που μέσα μου υπάρχουν. Κι ερωτεύομαι! Ξανά και ξανά απ’ την αρχή ότι υπάρχει γύρω μου! Και γύρω μου υπάρχει μονάχα η ζωή, η αλήθεια της και το μυστήριό της!

  
   Ξέρω πως ο έρωτάς μου αυτός μόνο τρεις μήνες θα κρατήσει και ύστερα θα περάσει σε ένα άλλο στάδιο. Αυτό της οικειότητας και της μεγάλης άνεσης που νιώθεις με τους έρωτες συνήθως και αφήνεσαι, όταν πηγαίνουν ένα βήμα παρακάτω. Και θα αφεθώ κι εγώ στην αγκαλιά του έρωτά μου να απολαύσω τις χαλαρές στιγμές που μου προσφέρει. Για τρεις μονάχα μήνες όμως θα διαρκέσει και αυτό. Όσο διαρκεί δηλαδή το καλοκαίρι. Αν είμαι τυχερή το καλοκαίρι θα κρατήσει λιγάκι παραπάνω όπως τα τελευταία χρόνια συνηθίζει κι έτσι θα έχω την ευκαιρία να ζήσω την ψευδαίσθηση που ζουν οι ερωτευμένοι όταν καταλαβαίνουν πως η σχέση τους οδεύει προς το τέλος και δεν το αποδέχονται. Όσο όμως κι αν κρυφτώ πίσω από το δάχτυλο, κάποτε, αναπόφευκτα η εποχή θα αλλάξει. Θα έρθει το φθινόπωρο. Τα πρώτα γκρίζα σύννεφα του έρωτά μου θα είναι ορατά και δάκρυα θα φέρουν στη ματιά μου. Ο κύκλος και πάλι θα αρχίσει να στενεύει ώσπου ένας νέος χωρισμός θ' ακολουθήσει. Ο πάγος τότε ο χειμωνιάτικος και το άσπρο χιόνι δεν θα αργήσουν να καλύψουν και πάλι την καρδιά μου. Άλλοτε αυτός ο χωρισμός είναι βαρύς και δύσκολος όπως ήταν και φέτος. Χιόνι, κρύο πολύ, γλυκιά μοναχικότητα. Μα καλοδεχούμενη και υποφερτή η θλίψη που όλα αυτά συνόδευε. Άλλοτε πάλι δεν είναι και τόσο οδυνηρός, είναι πιο εύκολος. Πιο γρήγορα περνάει. 
Όμως περνάει πάντα.
   Και πάντα, πάντα, ακολουθεί μια Άνοιξη που τη ζωή ξυπνάει. Και μαζί με την ζωή, ξυπνώ κι εγώ.
Ζωή κι εγώ, για να δηλώσω ερωτευμένη! 
Και παρούσα!



6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ζωή μου ερωτευμένη, όπως και εγώ άλλωστε πολύ ερωτευμένη με την Ανοιξη εδώ και 21 χρόνια που τη γνώρισα και με μάγεψε!! Δεν αλλάζω λέξη από τις λυρικές σου λέξεις γιατί νιώθω ακριβώς τα ίδια σκιρτήματα !!
    Η μαγεία της εποχής αυτής γεννά μέσα μας μια νέα ζωή κάθε χρόνο που με τη σειρά μας θέλουμε να τη μοιραστούμε και να τη μεταδώσουμε σε όλα μας τα αγαπημένα πρόσωπα!!
    Μα κυρίως αυτή η Άνοιξη σε βρίσκει και με δεύτερο λαμπερό ήλιο και αυτό είναι το δώρο σου-σας!!! Μυρίζω τα ανθισμένα μου ζουμπούλια και γυρίζω σε κάθε μέρος πράσινο και είμαι ευτυχισμένη !!!
    Σε φιλώ και να περνάς όμορφα με πολλή αγάπη για ζωή Ζωή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου nikol,
      Όλα με μια σοφία έχουνε φτιαχτεί για να κυλάει η ζωή μέσα στα χρόνια κι ας νομίζουμε εμείς πως τα χρόνια κυλάνε μέσα στη ζωή.
      Όπως οι εποχές. Σκέψου πως διαδέχεται η μία εποχή την άλλη. Άνοιξη / Καλοκαίρι / Φθινόπωρο / Χειμώνας. Όπως : Γέννηση της ζωής / Ανάπτυξη της ζωής / Ενηλικίωσή της / Γήρας, φθορά και σήψη.
      Κι ύστερα πάλι απ' την αρχή.
      Ένας θαυμάσιος κύκλος που ανοίγει και κλείνει όπως όλοι οι κύκλοι άλλωστε. Ένας θαυμάσιος κύκλος που επιτρέπει τη ζωή να κυλάει μέσα στο χρόνο και ας νομίζουμε εμείς πως ο χρόνος κυλάει μέσα στη ζωή...
      Ναι. Δηλώνω ερωτευμένη με την ζωή, την αλήθεια της και το μυστήριό της!
      Και χαίρομαι κάθε φορά που συναντώ στο διάβα μου αντίζηλες και αντίζηλους όπως εσένα!!!
      Συνέχισε να αισθάνεσαι ευτυχισμένη!!! Θαρρώ πως τελικά αυτό είναι η ευτυχία και όχι εκείνο που η φαντασία μέσα στο μυαλό μας πλάθει.
      Την πιο όμορφή μου αγκαλιά σου στέλνω μαζί με όλα τα αρώματα της φύσης που τόσο διάχυτα είναι αυτήν την όμορφη εποχή!!!

      Διαγραφή
  2. Ότι πιο όμορφο, πιο θετικό, πιο φωτεινό έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό.
    Ο Έρωτας για τη ζωή....! Και εσύ Ζωή σε ένα αρμονικό δέσιμο μαζί της.
    Να σου ευχηθώ ολόψυχα πάντα έτσι να νιώθεις και να μας μεταλαμπαδεύεις αυτόν σου τον έρωτα.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε Γιάννη,
      Ο Έρωτας είναι ζωή και η ζωή είναι έρωτας. Έτσι απλά το σκέφτομαι κι έτσι απλά το ζω. Και θα με χαροποιήσει ιδιαίτερα αν καταφέρω έστω και σε έναν άνθρωπο να "μεταλαμπαδεύσω" όπως λες, τον έρωτα-ζωή (ή ζωή-έρωτα) με αυτές τις μικρές μου και ασήμαντες σκέψεις!
      Να ΄σαι καλά φίλε Γιάννη!!! Σ' ευχαριστώ!!!
      Ευχές για ένα υπέροχο Ανοιξιάτικο Σ/Κ από εμένα!!!

      Διαγραφή
  3. Ευτυχώς που η (γνωστή)μου καθυστέρηση μ' έφερε στο σπιτικό σου σήμερα που ο καιρός υπόσχεται πως (επί τέλους)θα μας χαμογελάσει, γιατί τις τελευταίες μέρες, η υγρασία, το κρύο και η βροχή είχαν αρχίσει να με κουράζουν και τα σχόλια μου εδώ δεν θα ήταν τόσο χαμογελαστά! ;-)
    Το κτήμα μου, γέμισε ανεμώνες και με όλη μου τη καρδιά σου στέλνω την αγάπη μου με μια νοερή αγκαλιά από ανεμώνες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν με πτοούν καθόλου τα μη χαμογελαστά σχόλια Στεφανία μου, μη στεναχωριέσαι!!! Ακόμη κι αν ήταν και πολύ κατσούφικα!!! Με τις αναρτήσεις μου στο fb πήρα και τέτοια μη χαμογελαστά σχόλια κι ακόμη περισσότερα μηνύματα που με ρωτούν για ποιαν ακριβώς άνοιξη μιλάω. Σε όλους απαντάω με αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=a0hFZPvanMs
    Στο χαρίζω λοιπόν αγαπημένη φίλη ανταποδίδοντας την αγάπη και την αρωματισμένη αγκαλιά που μου έστειλες!!!
    Άνοιξη!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή