Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Μια αγκαλιά τυχαία κι αξέχαστη.


   Κάθισε δίπλα μου και προσπαθούσε κάπου να στηρίξει τα δεκανίκια της. Και όσο εκείνη προσπαθούσε, δυο χέρια παιδικά από πίσω της την αγκάλιασαν και την έσφιξαν με όση δύναμη μπορούσαν να αντλήσουν απ’ την αγάπη. Άφησε τα δεκανίκια να πέσουν άταχτα και έσφιξε κι εκείνη, με όση δύναμη είχε, τα παιδικά χεράκια που ήταν τυλιγμένα γύρω από το λαιμό της.
Ζήλεψα...
Και τους το είπα.
Μου θύμισε μια αγκαλιά που αυτές τις ημέρες την στερήθηκα.
Το είπα και αυτό κι ας μην τους γνώριζα τους δυο τους.


   Γιαγιά και εγγονός γελάσανε κι αγκαλιάστηκαν ακόμη πιο σφιχτά. Λες και συνωμοτούσαν μυστικά για να με κάνουν να ζηλέψω ακόμη περισσότερο.
   Μη ζηλεύεις, μου είπε το παιδί. Αν θέλεις κι εσύ μια αγκαλιά, μπορώ εγώ να σου την κάνω. 
   Σηκώθηκα όλο λαχτάρα και άπλωσα τα χέρια μου. Χώθηκε μες την αγκαλιά μου και συναγωνισθήκαμε για λίγα λεπτά ποιος απ’ τους δυο μπορούσε να σφίξει πιο πολύ τον άλλον. Κι όταν χορτάσαμε το άγγιγμα της περισσής αυτής παράξενης και διάχυτης αγάπης, δειλά δειλά απομακρυνθήκαμε και πήραμε ξανά τις αρχικές μας θέσεις.
   Έκπληκτη η γιαγιά μου είπε : «Για δύο ολόκληρα χρόνια έκανα μεγάλο αγώνα. Πέρασα δυο χρόνια αγωνίας και με την προσευχή και την βαθιά μου πίστη κατάφερα να τον κάνω να με αφήσει να τον αγγίξω. Να τον χαϊδέψω! Είναι ένα χαρισματικό αυτιστικό παιδί που δεν επιτρέπει σε κανέναν, όχι μονάχα να τον αγκαλιάσει όπως έκανες μόλις τώρα εσύ, αλλά ούτε καν να τον αγγίξουν επιτρέπει!
   Εκεί, σ’ εκείνο το παραμυθένιο ξωκλήσι όπου τυχαία φέτος βρέθηκα, λίγο πριν την Ανάσταση, πήρα κι έδωσα, την πιο ζεστή ιδιαίτερη αγκαλιά της ζωής μου.

Σ’ άγνωστο μέρος, με έναν άγνωστο άγγελο!  

Χριστός Ανέστη!!! 



8 σχόλια:

  1. Πολύ δυνατό το κείμενό σου. Με άγγιξες πολύ!!! Δυνατό φάρμακο η αγκαλιά :)
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria Kat,
      Ήταν ακόμη δυνατότερο σαν βίωμα!!!
      Η αγκαλιά, το χάδι και το φιλί είναι το ίαμα και η τροφή της ψυχής για ΄μένα.
      Χριστός Ανέστη!!! Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη Ζωή....! μια ανάρτηση σε ένα κλίμα ζωής, ανθρωπιάς και συναισθημάτων. Είναι φορές που ο άνθρωπος συναντιέται με σημαδιακά περιστατικά στη ζωή του. Τέτοια που του γίνονται βιώματα και σημεία αναφοράς. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη φίλε Γιάννη!
      Η αλήθεια είναι πως, αν και δεν το επιδίωξα, η ανάρτησή μου ήταν ακριβώς στο κλίμα των ημερών!
      Απλά έτυχε!
      Και πέτυχε, θα έλεγα!
      Να είσαι κι εσύ πάντα καλά!!! :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο τυχερή είσαι Ζωή μου, που δέχτηκες ένα αναπάντεχο άγγιγμα μικρού αγγέλου!
    Μια μακρινή αλλά γλυκιά αγκαλιά και από μένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή και για την αγκαλιά που δέχθηκα απρόσμενα δίχως να το επιδιώξω, αλλά και για την αφήγηση της γιαγιάς Στεφανία μου. Δεν θέλησα να προχωρήσω στην ανάρτησή μου γράφοντας αυτήν την αφήγηση, αν και πολύ θα το ήθελα να την μοιραστώ, γιατί πιστεύω πως εκείνη την στιγμή μου έγινε μια κατάθεση ψυχής και θα ήταν "ιεροσυλία" εκ μέρους μου αν το έκανα.
      Ανταποδίδω την γλυκιά σου αγκαλιά, εκμηδενίζοντας νοερά τις αποστάσεις!!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω!!! τι υπεροχη στιγμή.. τι υπεροχο συναίσθημα εισέπραξες !!! τι τυχερη στιγμή αποθυκευσες στην καρδια σου!!! σε ευχαριστουμε που την μοιραστηκεςμαζι μας ... αυτο ειναι το...αληθινό...Χριστός Ανεστη φιλη μου ..!! μια αγκαλια μακρινη και απο μενα με την αγαπη μου..!! φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδα μου πολλές φορές νιώθω πως ένα μαγικό ραβδάκι με ακουμπάει και με σπρώχνει να ζήσω κάποιες ιδιαίτερες στιγμές!!!
      Χαίρομαι τις στιγμές μου και νιώθω ευγνωμοσύνη γι' αυτές!!!
      Είτε είναι χαρούμενες είτε και λυπημένες..
      Ανταποδίδω την αγκαλιά σου και την αγάπη σου, αφού προηγουμένως τις έχω ήδη πολλαπλασιάσει!!!

      Διαγραφή