Κυριακή, 30 Απριλίου 2017

Είναι και κάποιες στιγμές μικρές κι ασήμαντες που μένουν.


   Είναι στιγμές που θα ΄θελα να είχα γεννηθεί στην εποχή της γιαγιάς κι εκεί να ζήσω. Και είναι πολλές ετούτες οι δόλιες οι στιγμές. Παλιότερα, έπιασα και τον εαυτό μου να προσεύχεται γι' αυτό. Μέχρι που τελικά κατάλαβα πως είναι ουτοπία. 
   Είναι όμως κι άλλες οι στιγμές...
Εκείνες, οι σπάνιες και ιδιαίτερες, τις οποίες με τίποτα δεν θα τις άλλαζες παρ' όλα τα μείον και τ' αρνητικά που απ' την αρχή τις χρέωνες. Εκείνες που την ύστατη στιγμή, η ζυγαριά του όχι και του ναι, δίχως πολύ ενέργεια η σκέψη να ξοδέψει, και δίχως την αιτία να την πολυσκεφτείς, γέρνει λιγάκι προς το ναι. Και κάπως έτσι, προτού καλά καλά το καταλάβεις, βρίσκεσαι κάπου να ζεις μικρές κι ασήμαντες στιγμές πρόωρα και πριν την φυσιολογική τη χρονική στιγμή τους. Στιγμές που δεν περνούσαν καν απ' το μυαλό σου πως θα τις περνούσες.
   Φτάνεις εκεί σ' εκείνο το κάπου με βαριά τα βήματά σου και ξαφνικά κάτι σε παίρνει από το χέρι και σε τραβάει ψηλά! Σ' απογειώνει! Κι αφήνεσαι για λίγο γιατί εκτός από την ασώματη υπόσταση, είσαι φτιαγμένος κι από ύλη.
   Σηκώνεις τότε το ποτήρι με το κόκκινο κρασί, και βγάζεις μια βουβή στους γύρω σου κραυγή μα ωστόσο δυνατή και εκκωφαντική για τον αθέατο τον εσωτερικό σου κόσμο. Κάνεις μια πρόποση και την επαναλαμβάνεις έως ότου καταλάβεις κι εμπεδώσεις αυτό για το οποίο σήκωσες το ποτήρι σου πρόποση να κάνεις.
"Στην υγειά της υλικής υπόστασης και στην υγειά της άυλης ψυχής που συνυπάρχουνε αρμονικά (?) στο εγώ".
Καλή Πρωτομαγιά!
Ίσως να βιάστηκε για φέτος και να ήρθε μια μέρα πριν.
Μα, σε μια άκρη του μυαλού, σ' εκείνη την άκρη που ακόμη τα κλειδιά της στα χέρια μου κρατώ, εκεί σκοπεύω να την αφήσω να κουρνιάσει και να μείνει.
Καλή Πρωτομαγιά λοιπόν!
Για σήμερα, για αύριο και για πάντα...


10 σχόλια:

  1. Καλή Πρωτομαγιά Ζωή. Και μια ανοιχτή "θύρα" στα πραγματικά της νοήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, το ένα νόημα, δεν αναιρεί το άλλο φίλε Γιάννη. Πως θα μπορούσε άλλωστε?
      Καλό μήνα κι από ΄μένα και όμορφα να κυλήσει η βδομάδα σου!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα να έχεις Ζωή μου και αυτές οι μικρές στιγμές μπορεί να σου αλλάξουν τη ζωή, φτάνει να έχεις την επίγνωση τους και τότε μόνο θα γίνουν τεράστιες! ;-)
    Μια γλυκιά καλή νύχτα και από μένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου, καλό Μάη μήνα να έχεις!!!
      Θα μπορούσαν πολλά ν' αλλάξουν αυτές οι μικρές στιγμές στη ζωή μας, αρκεί να συμβαδίζαν βασικά μικρά "πραγματάκια". Δυστυχώς δεν αρκεί μόνον η επίγνωση των στιγμών. Αρκεί όμως πως υπάρχει η επίγνωση του ότι δεν είσαι ο μοναδικός εξωγήινος που περιπλανιέται στον πλανήτη γη. ;)
      Γλύκαναν τα βραδάκια. Η βεραντούλα φαντάζει στα μάτια μου σαν όαση που φιλοξενεί κάποιον διψασμένο οδοιπόρο.
      Να περνάς υπέροχα!!! <3

      Διαγραφή
  3. Οι ΄΄μικρές ασήμαντες στιγμές ΄΄είναι εκείνες που μένουν στην άκρη του μυαλού που σίγουρα θα μείνουν εκεί άλλοτε ήρεμες και άλλοτε με εκκωφαντικό θόρυβο θα δηλώνουν την παρουσία τους !! Τα μικρά και ασήμαντα μέσα μας διογκώνονται και γίνονται όσο μεγάλα και σημαντικά θέλουμε !!! Καλό μήνα , όμορφες γλυκές βόλτες του Μάη !!ΣΕ φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με ρωτήσεις Μαρία μου, θα σου πω πως προτιμώ τον εκκωφαντικό θόρυβο με τον οποίο θα δηλώνουν παρούσες τούτες οι στιγμές οι μικρές κι ασήμαντες.
      Έτσι για να με αφυπνίζουν αφενός και αφετέρου να κρατούν ζωντανά κάποια όνειρα που "έπεσαν για ύπνο" :)
      Όμορφος να είναι και ο δικός σου Μάης Μαρία μου!!!

      Υ.Γ. Έκανα μια πρόταση από καρδιάς στην αγαπημένη σου Αχτίδα.Έστω και στο "τραπέζι να πέσει" της είπα, μου αρκεί... :)
      Τροφή για σκέψη ;)

      Διαγραφή
    2. Οτι και να έκανες σίγουρα θα είναι πολύ καλό !! Την Παρασκευή θα είμαι για λίγο Θεσσαλονίκη και ελπίζω να την δω !!!

      Διαγραφή
    3. Γι΄ αυτό πρόκειται...
      Θα χαρώ...!!!
      :)

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Ζωή μου!
    Εσύ βιάστηκες μια μέρα, εγώ άργησα πολλές...
    Εγώ πάλι χαίρομαι για την εποχή που γεννήθηκα!
    Πρόλαβα τον παλιό κόσμο και τον νέο, έμαθα στις στερήσεις, μετά στα πολλά και πάλι στις στερήσεις ...κι έτσι τώρα δεν με πτοούν! Σημασία έχουν τα μικρά ...τα ασήμαντα για τους άλλους, μα σημαντικά για μένα ...
    Πολλά φιλιά!
    (το νου σου ...έχει ξεκινήσει το 16ο Συμπόσιο! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου γλυκιά!
      Αρκεί να την "έζησες" την Πρωτομαγιά σου κι ας άργησες μέρες πολλές!
      Την εποχή της γιαγιάς όσο κυλούν τα χρόνια τόσο την αποζητώ. Πολύ "σκοτάδι" έχει στα χρόνια που ζούμε και δεν το αντέχω το σκοτάδι. Όχι πως και τότε δεν υπήρχε το παράλογο και η διαστροφή, μα δύσκολα θαρρώ πως έβρισκε το δρόμο να φτάσει στα αφτιά των πολλών. Οι στερήσεις δεν με πτοούν ούτε και ΄μένα. Με τις επιλογές ζωής που έκανα μπορώ να πω πως τις αγάπησα γιατί έμαθα να εκτιμώ κι εγώ τα μικρά κι ασήμαντα. Τα άλλα που γίνονται, μαθαίνονται κι ακούγονται δεν αντέχω... Και το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει τόσα πολλά και τόσο θλιβερά και σκοτεινά πράγματα...
      Το Συμπόσιό σου το πήρε το μάτι μου στον άλλο τον χώρο. Σου έστειλα κάτι πριν δω το παρόν σχόλιό σου. Οι λέξεις που έδωσες, με παίδεψαν πολύ και θα με παιδεύουν...
      Σ' ευχαριστώ για ότι μου "βγάζεις" με τα Συμπόσιά σου!!!
      Την Αγάπη μου!

      Διαγραφή