Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

Να σου πω το μυστικό? Έχει η καρδιά σου αφτιά για να τ' ακούσει?

Αποτέλεσμα εικόνας για γιαγιά παραμύθι εικόνες

Αυτοί στο τζάκι, εμείς στη βεράντα, με αυτοσχέδια παραμύθια, κοιτώντας τ' αστέρια...
"...
- Γιατί έκαθε το λάτιχο γιαγιάκα?
- Είπαμε Α...άλκι μου. Γιατί πάτησε το καρφάκι.
- Γιατί πάτηθε το καφάκι γιαγιάκα?
- Γιατί κάποιος Α...άκο μου το πέταξε στα χωράφια του κυρ-Τάσου αντί να το πετάξει στα σκουπίδια.

(Με χειρονομίες που ανέκαθεν με έκαναν να ερωτεύομαι τους ανθρώπους που τις χρησιμοποιούσαν στον προφορικό τους λόγο! Αλήθεια. Ποιος του τις έμαθε αυτές???)

- Κιο οδηγός γιαγιά πάτηθε το καφάκι?
- Όχι, απλά ο οδηγός Α...άκι μου, ήτανε μέσα στο πράσινο τρακτέρ που έπεσε, και κατά συνέπεια έπεσε κι εκείνος.
-Και μετάάάάάάάάάάάάά, γιαγιάκα Γουή? (Σου το 'χω πει αυτό άγνωστε αναγνώστη μου? Δεν άκουσα ποτέ πιο εύηχο το όνομά μου από ανθρώπου στόμα!)

-Μετά Α...κι μου, το πορτοκαλί το τρακτέρ που ήξερε τα χωράφια του κυρ-Τάσου και υπέθεσε πως κάτι κακό είχε συμβεί στο φιλαράκι του το πράσινο τρακτέρ, πήρε το δρόμο για τα χωράφια εκείνα γιατί και πάλι υπέθεσε πως κάποιος θα χρειαζόταν κάπου τη βοήθειά του. Είδε λοιπόν το πράσινο τρακτέρ πεσμένο κάτω, και παρακάλεσε τον δικό του οδηγό να καλέσει από το κινητό του ένα ασθενοφόρο για τον οδηγό του πράσινου τρακτέρ και έναν γερανό για το φιλαράκι του το πράσινο τρακτεράκι που το μόνο που ήθελε το δόλιο, ήταν να κάνει τη δουλειά του όσο πιο καλά μπορούσε και ήξερε!
-Ο, ο, ο, ο δηγός γιαγιάκια Γουή, του πάθινου τακτέλ, δεν πάτηθε καφί!
-Όόόχι Α...άκι μου, αλλά ..."
..."



Τι δημιουργικές γραφές και κουραφέξαλα!
Ζήσε στιγμές με ένα παιδί και μεγαλούργησε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για βάθρο εικόνες





8 σχόλια:

  1. Οι στιγμές με ένα παιδί είναι μοναδικό βίωμα. Σου θυμίζει τις πηγές της ζωής και της δημιουργίας. Πολλές καλησπέρες Ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίπλα σ' ένα παιδί κυρίως Γιάννη, γίνεσαι παιδί. Και όσο κι αν δηλώνεις πως στερείσαι φαντασίας, ανακαλύπτεις πως κρύβεται μέσα σου ένας καταπληκτικός παραμυθάς που μπορεί να καθηλώσει έναν τόσο δύσκολο ακροατή.
      Την καλημέρα μου και τις ευχές μου για όμορφη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  2. τι ομορφο και τι παιδιάστικο!!! σου βγαζει ολη την τρυφερότητα μιας παιδικής ψυχής! Υπεροχο Ζωή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου
      Πράγματι περνώ πολύ τρυφερές στιγμές με τα μικρούλια της κόρης μου.
      Παραδοσιακά παραμύθια δεν ξέρω για να πω στο μεγάλο μου εγγονάκι. Μου αρέσει να αυτοσχεδιάζω με πράγματα που του αρέσουν και μέσα από τις ιστοριούλες που προκύπτουν να περνώ τα μηνύματα που θέλω. Ρωτώ τι παραμύθι θέλει να πούμε, μου λέει μια φράση και ξεκινούμε μαζί να πλάθουμε την ιστοριούλα μας. Και είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι αυτό γιατί όσο "παίζουμε" τον κρατώ στην αγκαλιά μου και ανασαίνω την "κομμένη" του ανάσα!!!
      Αξία ανεκτίμητη που θα ζεσταίνει και μελλοντικά σκέψη, ψυχή και σώμα...
      Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις τις στιγμές σου!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο!
    Να τις χαίρεσαι αυτές τις στιγμές Ζωή μου (που ξέρω πως το κάνεις!) γιατί είναι μοναδικές και είναι μοναδικές γιατί όταν υπάρχει αυτή η επι-κοινωνία και ειδικά με το εγγόνι μας, κάτι άλλο συντελείται, κάτι που τα λόγια αδυνατούν να εκφράσουν και μόνο η καρδιά αισθάνεται!

    Αγκαλιά πολύχρωμη και λόγω ηλιοβασιλέματος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τρυφερό βαλσάκι... λατρεύω το βαλς και αυτό το τραγούδι μου έφερε δάκρυα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ξέρεις, τα δάκρυα είναι το σαπούνι της καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν πληγώνω κάποιον, χαίρομαι όταν γίνομαι η αιτία να κυλήσει ένα δάκρυ στα μάτια ενός ανθρώπου!!! Σημαίνει για ΄μένα πως άγγιξα μια πολύ ευαίσθητη χορδή του. Προσωπικά πιστεύω πως τα δάκρυα, αν δεν είναι δάκρυα λύπης, είναι λυτρωτικά! Και είναι μεγάλη καταπίεση να προσπαθεί κάποιος να τα κρύψει προκειμένου να διαφυλάξει την άψογη εικόνα του.
      Ναι. Από τα τρία μηνύματα που άφησες, εστίασα στα δάκρυα που κατάφερα να σου ξεκλέψω. Γιατί για τ' άλλα τι να πω? Ξέρω πως ξέρεις και ξέρεις πως ξέρω για το μέγεθος των συναισθημάτων που προκαλούν τέτοιες στιγμές...
      Να ΄σαι καλά Στεφανία μου. Για να μου στέλνεις τις πολύχρωμες τις αγκαλιές σου! :)
      Ανταποδίδω!!! :)

      Διαγραφή